Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvorfor ser du ham ikke passe ind? Jeg synes han passer nærmest perfekt ind på ude på højre kanten. Han er først og fremmest en fremragende mellemrumsspiller, men han er også en spiller der kan finde ud af at sætte spillet længere tilbage i banen, modsat sådan en som Jönsson f.eks. Derudover er han også en løbestærk spiller som godt kan fylde lidt defensivt og som går til den. (7 gule kort i sidste sæson)

    Jeg tror dog ikke, at han er inden for vores rækkevidde, konkurs eller ej. Der vil helt sikkert være kamp om ham, især sådan en klub som AGF kunne virkelig godt bruge ham, og vi ser ikke ud til at have økonomien til at kunne gå med i en større budkrig på lønningsfronten.
    Han kan spille en kant i vores system, men ser ham bedst centralt bagved en enlig angriber, så han kan udnytte sit overblik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Hvorfor ser du ham ikke passe ind? Jeg synes han passer nærmest perfekt ind på ude på højre kanten. Han er først og fremmest en fremragende mellemrumsspiller, men han er også en spiller der kan finde ud af at sætte spillet længere tilbage i banen, modsat sådan en som Jönsson f.eks. Derudover er han også en løbestærk spiller som godt kan fylde lidt defensivt og som går til den. (7 gule kort i sidste sæson)

      Jeg tror dog ikke, at han er inden for vores rækkevidde, konkurs eller ej. Der vil helt sikkert være kamp om ham, især sådan en klub som AGF kunne virkelig godt bruge ham, og vi ser ikke ud til at have økonomien til at kunne gå med i en større budkrig på lønningsfronten.
      Rygaard på kanten? Jeg ville da mene at han ville passe endnu mere perfekt som 8’er, i hvert fald i vores tilfælde..

      Comment


        Jeg synes at Rygaard, George og Hebo er spændende, Rygaard og George er der dog nok ret meget kamp om.
        Derudover synes jeg at Bror Blume og Kristoffer Larsen er interessante. De har god fart og der sker noget når de har bolden.
        Deres nye svensker Mohammed Saeid kender jeg intet til men han er blevet nævnt som evt afløser for Rygaard, så en spændende type.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Rygaard på kanten? Jeg ville da mene at han ville passe endnu mere perfekt som 8’er, i hvert fald i vores tilfælde..
          "Kant" er jo et vidt begreb i den måde Kent sætter sit hold op på. Falk var jo f.eks. aldrig kantspiller og var altid en spiller der havde haft en centralt udgangspunkt, men i Kents system søger kanterne jo meget ind centralt og skal tage del i spillet, så Falk kom jo ikke til at spille ude ved kridtstregerne, men inden i det mellemrum bag angriberne, hvor han er bedst. Hvorfor skulle det ikke også kunne fungere med Rygaard, rent hypotetisk?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            "Kant" er jo et vidt begreb i den måde Kent sætter sit hold op på. Falk var jo f.eks. aldrig kantspiller og var altid en spiller der havde haft en centralt udgangspunkt, men i Kents system søger kanterne jo meget ind centralt og skal tage del i spillet, så Falk kom jo ikke til at spille ude ved kridtstregerne, men inden i det mellemrum bag angriberne, hvor han er bedst. Hvorfor skulle det ikke også kunne fungere med Rygaard, rent hypotetisk?
            Kan sagtens følge dig og vil heller ikke afvise det ville kunne lykkedes. Jeg er der bare ikke helt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Han kan spille en kant i vores system, men ser ham bedst centralt bagved en enlig angriber, så han kan udnytte sit overblik.
              Sådan ser jeg ham også bedst. I Lyngby har han en fri rolle, hvor han ikke skal arbejde vanvittig hårdt defensivt. Det vil han skulle her, når han har to angribere foran sig. Jeg synes dog stadig han er en klasse over de øvrige midtbanespillere i truppen, hvad enten det er som 8'er eller kant, så han vil bringe noget klasse, uanset hvor vi ville sætte ham til at spille. Ser ham bare udenfor vores rækkevidde, fordi han vil blive jaget vildt. Han er en fantastisk spiller, som helt sikkert får mere spændende tilbud end os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Lumb for Joao, tænker jeg. Er enig i Rygaard er god, har bare svært ved at se at han passer så godt ind i vores system. Mayron George er ejet af Randers....
                Har altså også svært ved at se Rygaard i vores 4-4-2 system

                Comment


                  Synes det er en parodi med Lyngby. Hold da op hvor er det latterligt de kan havne i den situation gang på gang... og de har lige købt spillere for nylig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Har altså også svært ved at se Rygaard i vores 4-4-2 system
                    Tænker højt og tænker 4-1-4-1:

                    ...............Grytebust
                    Johnson - KEP - Tverskov - Barrett
                    .................Rømer
                    Desler - Rygaard - JJT - Kløve
                    ...................AK

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Tænker højt og tænker 4-1-4-1:

                      ...............Grytebust
                      Johnson - KEP - Tverskov - Barrett
                      .................Rømer
                      Desler - Rygaard - JJT - Kløve
                      ...................AK

                      MvT
                      bestemt en mulighed. Men sådan vil Kent jo ikke spille

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Har altså også svært ved at se Rygaard i vores 4-4-2 system
                        Her må jeg erklære mig enig med Sheed og sige, at det kan jeg simpelthen ikke følge. Han mangler måske en smule fart, men ellers er han da noget nær arketypen på en kant i Kent Nielsens system, hvor kanterne er de facto 10'ere, når holdet har bolden. Greve, Joan, Eskesen og Jönsson ville da alle spille Rygaards position i Lyngbys formation.
                        SLO

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          bestemt en mulighed. Men sådan vil Kent jo ikke spille
                          Præcis, synes efterhånden vi har et hold til at sætte noget dynamisk og hårdtarbejdende sammen (OB old school) - vi har bare ikke træneren til det.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Her må jeg erklære mig enig med Sheed og sige, at det kan jeg simpelthen ikke følge. Han mangler måske en smule fart, men ellers er han da noget nær arketypen på en kant i Kent Nielsens system, hvor kanterne er de facto 10'ere, når holdet har bolden. Greve, Joan, Eskesen og Jönsson ville da alle spille Rygaards position i Lyngbys formation.
                            Og vi har snart så mange kantspillere der helst vil spille centralt så vi kan fodre grise med dem. Fuldstændig galmathias at købe flere til kanten. Specielt når Joan og Jønne er uafklaret. Vi mangler mere kvalitet centralt. Og der kan jeg ikke se ham i vores system

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og vi har snart så mange kantspillere der helst vil spille centralt så vi kan fodre grise med dem. Fuldstændig galmathias at købe flere til kanten. Specielt når Joan og Jønne er uafklaret. Vi mangler mere kvalitet centralt. Og der kan jeg ikke se ham i vores system
                              Og det er den eneste type kant, Kent ønsker at spille med. Det kan man mene om, hvad man vil, men det tror jeg ikke, han nogensinde laver om på. Det er da rigtigt, at vi antalmæssigt er rigtig godt besat, men Rygaard er bedre end dem alle sammen i mine øjne.
                              SLO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Præcis, synes efterhånden vi har et hold til at sætte noget dynamisk og hårdtarbejdende sammen (OB old school) - vi har bare ikke træneren til det.

                                MvT
                                Fuldstændig enig. Vi kommer umiddelbart tættere på noget oldschool fodbold dog med det twist at de også er gode på bolden..

                                Ikke det fisfornemme tiki taka lort

                                Comment

                                Working...
                                X