Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Når alt det faktuelle er sagt, så ville en Lindegaard der vendte hjem og spillede fantastisk og modbeviser den ledelse der ikke turde satse på ham i sin tid være en helt fantastisk historie som ville fylde meget hos mig.

    Så er nok ikke helt objektivt i vurderingen.
    Meget meget enig. Og bare det at få en der både har et OB-hjerte og som ikke er bange for at vise det og italesætte det, vil også betyde noget for min begejstring ift. OB, og sikkert også andres. Meget godt kan man sige om de unge spillere vi har, men der er ikke nogle af dem som rigtigt brænder igennem og får markeret sig udover deres spil på banen.

    Men det er selvfølgelig ikke ovenstående der skal afgøre, hvem der skal være Grytes-afløser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gad vide om vi henter en ny istedet for Joan eller kører igennem med 3 angribere?
      er han på vej væk? og hvor ser du det?

      edit: never mind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        er han på vej væk? og hvor ser du det?

        edit: never mind
        Velkommen til overfladen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Når alt det faktuelle er sagt, så ville en Lindegaard der vendte hjem og spillede fantastisk og modbeviser den ledelse der ikke turde satse på ham i sin tid være en helt fantastisk historie som ville fylde meget hos mig.

          Så er nok ikke helt objektivt i vurderingen.
          👍👍👍
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Når alt det faktuelle er sagt, så ville en Lindegaard der vendte hjem og spillede fantastisk og modbeviser den ledelse der ikke turde satse på ham i sin tid være en helt fantastisk historie som ville fylde meget hos mig.

            Så er nok ikke helt objektivt i vurderingen.
            Jeg forstår ærlig talt ikke denne trang til at hænge fast i fortiden, og lysten til at kunne pege fingre af klubbens ledelse fra dengang .. hvad er formålet med det udover at pege fingre. Så vidt jeg husker var Lindegård (og Ousager) skadet da Roy Carrol blev hentet ind, og klubben stod foran en supervigtig euro-kamp mod Genoa. Tidspunktet i klubben var slet ikke sammenlignelige med der hvor vi er nu. Lars Olsen job-beskrivelse var at skaffe klubben et mesterskab og succes i europa, koste hvad det ville.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg forstår ærlig talt ikke denne trang til at hænge fast i fortiden, og lysten til at kunne pege fingre af klubbens ledelse fra dengang .. hvad er formålet med det udover at pege fingre. Så vidt jeg husker var Lindegård (og Ousager) skadet da Roy Carrol blev hentet ind, og klubben stod foran en supervigtig euro-kamp mod Genoa. Tidspunktet i klubben var slet ikke sammenlignelige med der hvor vi er nu. Lars Olsen job-beskrivelse var at skaffe klubben et mesterskab og succes i europa, koste hvad det ville.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er vel rigtig, at klubben ikke helt havde tiltro til Anders. Det er let at være bagklog, men på det tidspunkt var der vel kun trænerne som burde kende det sande Niveau

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg forstår ærlig talt ikke denne trang til at hænge fast i fortiden, og lysten til at kunne pege fingre af klubbens ledelse fra dengang .. hvad er formålet med det udover at pege fingre. Så vidt jeg husker var Lindegård (og Ousager) skadet da Roy Carrol blev hentet ind, og klubben stod foran en supervigtig euro-kamp mod Genoa. Tidspunktet i klubben var slet ikke sammenlignelige med der hvor vi er nu. Lars Olsen job-beskrivelse var at skaffe klubben et mesterskab og succes i europa, koste hvad det ville.
                  Ser ikke lige den store fingerpegning noget sted i mit indlæg. At Lindegaard ikke fik chancen synes jeg da er ret faktuelt. Når du køber en mand som Roy Carroll er det jo for at være 1. Målmand. Og at det er på bekostning af en mand med så meget OB DNA, og som viste et niveau godt nok til United, synes jeg er synd. At Carroll så samtidig sgu ikke lige altid brændte for sagen, gør det absolut ikke bedre i min bog.

                  Forstår godt at Lars Olsen gjorde som han gjorde, (hvis det var hans beslutning). Men det betyder da ikke at jeg et eller andet sted i mit OB-hjerte er ked af at det gik som det gik. Specielt de senere års målmandskrise taget i betragtning.

                  Derudover så forstår jeg ikke at man ikke kan se det fede i hvis en Ådal dreng kommer hjem og slutter godt af, både signalet det sender og den følelse det vil give synes jeg er fantastisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    ....Og at det er på bekostning af en mand med så meget OB DNA, og som viste et niveau godt nok til United....
                    .
                    Men Anders Lindegaard viste jo ikke et Manchester United niveau på det tidspunkt. Jeg husker ham personligt som ret usikker i sine aktioner.
                    Roy Carroll var et scoop. Han var så meget bedre end resten af superligaens målmænd, at han hev det gyldne bur hjem på et halvt år. Det var synd for Anders, men OB stod også i situation, hvor skader gjorde at man skulle ned og kigge på 3./4. målmanden. Og så fik man en spiller en med et meget, meget højere niveau.

                    Ellers er jeg helt enig i dit indlæg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Ser ikke lige den store fingerpegning noget sted i mit indlæg. At Lindegaard ikke fik chancen synes jeg da er ret faktuelt. Når du køber en mand som Roy Carroll er det jo for at være 1. Målmand. Og at det er på bekostning af en mand med så meget OB DNA, og som viste et niveau godt nok til United, synes jeg er synd. At Carroll så samtidig sgu ikke lige altid brændte for sagen, gør det absolut ikke bedre i min bog.

                      Forstår godt at Lars Olsen gjorde som han gjorde, (hvis det var hans beslutning). Men det betyder da ikke at jeg et eller andet sted i mit OB-hjerte er ked af at det gik som det gik. Specielt de senere års målmandskrise taget i betragtning.

                      Derudover så forstår jeg ikke at man ikke kan se det fede i hvis en Ådal dreng kommer hjem og slutter godt af, både signalet det sender og den følelse det vil give synes jeg er fantastisk.
                      Jeg er meget enig i det sidste. Jeg ville bestemt ikke være ked af, hvis Lindegaard kom hjem og tog et år eller to på kassen, og delte ud af de erfaringer han har fået gennem karrieren (selvom det ikke er blevet til så forfærdeligt meget spilletid). Han er vel tæt på det eneste eksempel på det, som Jesper Hansen forsøger at sætte i søen - at få solgt nogle spillere, som senere kan vende tilbage til klubben med værdifuld erfaring. Han er odenseaner med stort O, og mit indtryk af ham er også, at han er en ret fed personlighed med noget mellem ørerne.

                      Jeg er positivt stemt, selvom jeg nu nok har svært ved at se det ske, desværre.

                      Comment


                        Hvis jeg havde været OB-boss på det tidspunkt og haft mulighed for at signe Roy Carroll, så havde jeg trykket på ja tak-knappen.
                        Lindegaard kan få en rolle nu i OB, hvis han er god nok og kan hjælpe os. Ikke fordi der skal være et told-you-so filter over det.
                        Allerhelst vil jeg gerne, at vi skriver en ny historie om en hjemmedyrket fynsk keeper. Altså at Oliver C. bliver god nok, hurtigt nok.
                        Man har vel lov at håbe.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ngland/7013408

                          Jeg tænkte på at spørge, hvorfor han ikke var med på træningslejr. Men svaret er nok her.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ngland/7013408

                            Jeg tænkte på at spørge, hvorfor han ikke var med på træningslejr. Men svaret er nok her.
                            Jeg tænkte det samme at der nok var noget under opsejling. Dejligt for knægten samt Thorborg der igen kan stoppe 1,5 mill ned i egen lomme

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ngland/7013408

                              Jeg tænkte på at spørge, hvorfor han ikke var med på træningslejr. Men svaret er nok her.
                              3 millioner for et angiveligt rigtigt stort målmandstalent... Det ryger sgu ind i kategorien "Undervældende" for mig. Især med tanke på, at FCK lige har solgt Bidstrup for det 5-dobbelte.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                3 millioner for et angiveligt rigtigt stort målmandstalent... Det ryger sgu ind i kategorien "Undervældende" for mig. Især med tanke på, at FCK lige har solgt Bidstrup for det 5-dobbelte.
                                Sådan er det bare at være en lille klub. Spillede han i FCK var han nok også solgt for 10-15 mill..

                                Comment

                                Working...
                                X