Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Måske nok, han vil nok ikke få det værre 😆
    Men jeg synes bare det er rart, at han og familien har det godt her i forvejen 😉

    Comment


      #77
      Jesper Hansen: "Jeg er ikke heelt sikker på vi sælger Grytebust til vinter".

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jesper Hansen: "Jeg er ikke heelt sikker på vi sælger Grytebust til vinter".
        Han bliver jo næsten umulig at erstatte. Vi kommer aldrig i top 6 når vi sælger den ene mand der har kvalitet til topfodbold. Men forstår da udmærket hvis han har ambitioner om noget bedre.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Jesper Hansen: "Jeg er ikke heelt sikker på vi sælger Grytebust til vinter".
          Han har sikkert ikke lært en skid af sidste gang vi havde en kampafgørende spiller
          Last edited by Magge; 19-11-2017, 17:16.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Vidste ikke lige hvor den skulle smides. Tjek tweetet fra @LasseVge: https://twitter.com/LasseVge/status/...769359878?s=09

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg synes der skal findes en norsktalende fra Tippeligaen. Tag Gryte med på råd. Mon ikke han vil trives bedre med endnu en norsker på holdet - og så måske tage et halvår mere hos os end ellers. Vi har generelt gode erfaringer med nordmænd og så får de jo skatterabat her (forskerskat - hul i hovedet i øvrigt).
              Jeg følger Rosenborgs kampe på tv og der er nok emner til forstærkning i Tippeligaen. Mike Jensen er forresten en fremragende fodboldspiller. Jeg tror han kan blive vigtig til VM.
              Vi kan da også hente ham den norske angriber de har Hobro som banker kasser ind og kæmper som besat. Han burde være lige noget for os. Kent Nielsen har brug for angribere der kan løbe og presse modstanderen.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg synes der skal findes en norsktalende fra Tippeligaen. Tag Gryte med på råd. Mon ikke han vil trives bedre med endnu en norsker på holdet - og så måske tage et halvår mere hos os end ellers. Vi har generelt gode erfaringer med nordmænd og så får de jo skatterabat her (forskerskat - hul i hovedet i øvrigt).
                Jeg følger Rosenborgs kampe på tv og der er nok emner til forstærkning i Tippeligaen. Mike Jensen er forresten en fremragende fodboldspiller. Jeg tror han kan blive vigtig til VM.
                Ja man kan stadig finde det ubegribeligt at vi ikke hentede Mike dengang muligheden var der .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Vi kan da også hente ham den norske angriber de har Hobro som banker kasser ind og kæmper som besat. Han burde være lige noget for os. Kent Nielsen har brug for angribere der kan løbe og presse modstanderen.
                  Jeg er revnende ligeglad med hvad Kent har brug for , OB har ikke brug for Kent ..
                  men bortset fra det så har vi ikke mulighed for at hente Kirkevold , det er udenfor vores rækkevidde .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg er revnende ligeglad med hvad Kent har brug for , OB har ikke brug for Kent ..
                    men bortset fra det så har vi ikke mulighed for at hente Kirkevold , det er udenfor vores rækkevidde .
                    Laaaaaangt uden for vores rækkevidde

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Laaaaaangt uden for vores rækkevidde
                      - fordi?

                      Vel fordi han er blevet for dyr.
                      Men jeg tror han er en sådan der sagtens kan være dårlig på et andet hold et andet sted. Han stortrives i Hobro. Og trivsel skaber glæde og de gode fodboldspillere skal have glæde for at være gode (fejlen ved flere af vore trænere - også Kent, tror jeg).
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        - fordi?

                        Vel fordi han er blevet for dyr.
                        Men jeg tror han er en sådan der sagtens kan være dårlig på et andet hold et andet sted. Han stortrives i Hobro. Og trivsel skaber glæde og de gode fodboldspillere skal have glæde for at være gode (fejlen ved flere af vore trænere - også Kent, tror jeg).
                        Økonomisk og sportsligt

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Ville gerne se Dom Vinicius i OB, men tror ikke Kent Kan acceptere ham som type. Det er sådan lidt "Han vil sikkert blive topscorer, men han indgår ikke godt nok i relationerne"
                          Jeg har også set mig ret lun på Dom. Mit kendskab til ham begrænser sig næsten fuldstændig til højdepunkter fra Vejles kampe, så folk der følger Vejle tættere end mig er selvfølgelig meget velkomne til at korrigere, men umiddelbart synes jeg faktisk han virker til at være en udmærket kombinationsspiller, omend han naturligt nok ikke er lige så bevægelig som vores nuværende angribere.

                          Det er nok snarere hans disciplinære problemer, der gør det urealistisk at se ham i OB. Hvis han da ellers ikke allerede er uden for vores rækkevidde rent økonomisk; Vejle afviste angiveligt et rekordstort bud på ham i sommer.
                          SLO

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Jeg har også set mig ret lun på Dom. Mit kendskab til ham begrænser sig næsten fuldstændig til højdepunkter fra Vejles kampe, så folk der følger Vejle tættere end mig er selvfølgelig meget velkomne til at korrigere, men umiddelbart synes jeg faktisk han virker til at være en udmærket kombinationsspiller, omend han naturligt nok ikke er lige så bevægelig som vores nuværende angribere.

                            Det er nok snarere hans disciplinære problemer, der gør det urealistisk at se ham i OB. Hvis han da ellers ikke allerede er uden for vores rækkevidde rent økonomisk; Vejle afviste angiveligt et rekordstort bud på ham i sommer.
                            Jeg kender lidt gangen i VB fra en god insider i klubben.. Dom er umiddelbart ikke muligt for os mm vi pludselig begynder at bruge større transfersummer end tidligere.. Han er dyr og Vejle behøver ikke at sælge og med de kontakter til agenter der er i klubben ryger han nok til udlandet en dag. Mm FCM banker på døren

                            Han har haft 2 diciplinære sager i sin tid incl den i sidste uge. Det er umiddelbart ikke noget jeg syntes der er voldsomt.. Den ene var en bytur til Aarhus med Schoop der gik lidt over gevind og en udeblivelse fra en fysisk test efter normal træningstid. Det gør man ikke efter den nye træner er kommet til

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg kender lidt gangen i VB fra en god insider i klubben.. Dom er umiddelbart ikke muligt for os mm vi pludselig begynder at bruge større transfersummer end tidligere.. Han er dyr og Vejle behøver ikke at sælge og med de kontakter til agenter der er i klubben ryger han nok til udlandet en dag. Mm FCM banker på døren

                              Han har haft 2 diciplinære sager i sin tid incl den i sidste uge. Det er umiddelbart ikke noget jeg syntes der er voldsomt.. Den ene var en bytur til Aarhus med Schoop der gik lidt over gevind og en udeblivelse fra en fysisk test efter normal træningstid. Det gør man ikke efter den nye træner er kommet til
                              Med hensyn til disciplinen har der også været et par andre episoder, jeg har bidt mærke i. Han spyttede på KEP, da vi mødte dem i pokalen sidste sæson, og i sommer blev han udvist efter fem minutter i en træningskamp, da han knaldede en albue i hovedet på en modstander. Det er alligevel en del uheldige episoder i løbet af halvandet år, synes jeg. Personligt kan jeg godt se igennem fingre med den slags, men Kent vil nok have det lidt strammere med det.

                              Desværre lyder det meget sandsynligt, at han slet ikke er aktuel for os. I betragtning af Vejles gunstige situation i 1. division skal der nok også et meget højt beløb på bordet, før de overhovedet vil overveje at sælge deres topscorer.
                              Jeg kunne ellers virkelig godt tænke mig, at vi gik efter en angriber med nogle andre kvaliteter, end dem vi har nu. Ikke som en Plan B (som Kent jo er svoren modstander af), men som en decideret forstærkning, der kan holde fast i bolden og give mere tyngde i feltet.
                              SLO

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Jeg kunne ellers virkelig godt tænke mig, at vi gik efter en angriber med nogle andre kvaliteter, end dem vi har nu. Ikke som en Plan B (som Kent jo er svoren modstander af), men som en decideret forstærkning, der kan holde fast i bolden og give mere tyngde i feltet.
                                Tja, det er vel den Zohore-erstatning JH stadig skylder. Savner også sådan en fyr i holdet. Det ville hjælpe os.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X