Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg savner bare for 1 gangs skyld at komme positiv og glad ud af et vindue
Kunne de så bare præstere så godt at man måtte krybe til korset og indrømme man tog fejl... Men det sker heller ikke..
Mest af alt er jeg sur på mig selv over ENDNU en gang at få forventningerne op på et niveau hvor man begynder at tro lidt på tingene.. Det er jo mig der er den dumme for at lade mig narre.. Endnu engang
Jeg ser det som en positiv ting, at de åbent snakker om et fokus på mere direkte spil. Det har jeg efterlyst pænt længe. Om der så bliver fulgt op på det med FAKTISK virkelighed, det er så en anden sag. Er det noget, man skal lære omkring Jesper Hansen/Kent Nielsen. Det er ikke ret tit virkeligheden står til mål med munden.
Du er i din gode ret til hele tiden at håbe - det gør jeg også - men indtil vi har set de faktiske resultater af det man henter, så forholder jeg mig personligt til tidligere erfaringer - og de fortæller mig, at det ikke er sundt at kaste tillid imod nogen, der på intet tidspunkt har vist sig tilliden værd.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI de 67 kampe han har i superligaen er det i gennemsnit blevet til 55 min pr kamp .. hmm ligner ikke stamspiller ..
Nå ja, en joke er aldrig rigtig god, når den skal forklares.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet er da også en form for kontinuitet
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægmen der er jo sportschefer derude med mindre budgetter der henter bedre spillere og formår at skabe hold...
der er klubber derude med mindre økonomi der i JHs tid ender højere i tabellen ...
At have flere penge er muligvis ikke alt men det er sjældent et handikap og bør ikke være en undskyldning ..
JH evner simpelthen ikke at bruge pengene bedst muligt og skabe bedst mulige hold.
Han har løst sin opgave med at få regnskabet i balance, fint, men så må der findes en der evner at skabe et top6 hold ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSæt ikke næsen op efter flere spillere før til sommer. Vinduet er lukket. Der er ikke plads til flere i truppen.
Vanvittigt skuffende vindue, holdt op mod de udmeldinger som klubben har givet gennem længere tid omkring top 6-ambitioner og muligheder for at gøre noget økonomisk, hvis man ramte den rigtige spiller. I stedet går vi ud af det her vindue og er klart svækket i midterforsvaret. Vi er sandsynligvis også svækket på den centrale midtbane her på kort sigt. På kanterne har vi fået to nye spillere, men det er tvivlsomt hvorvidt nogle af dem er gode nok til at slå dem af vi har i forvejen, og så mister vi vel stadig sandsynligvis en god spiller i Joan, som er en af de få vi har der kan noget på egen hånd og kan lave mål.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægMartin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægMartin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægMartin Davidsen lukker på Twitter ikke vinduet. Skriver vi stadig er aktive. Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi henter mere.
Comment
-
Comment
Comment