Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
    Grytebusk til bif, nu eller til sommer skulle være en done deal :/

Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Baseret på hvad? Kan kun finde spekulationer ud fra at Joronen er røget til FCK og intet andet.
    Baseret på Alkohol er mit gæt. Det er skrevet midt om natten, og vedkommende kan ikke engang stave navnet.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Baseret på Alkohol er mit gæt. Det er skrevet midt om natten, og vedkommende kan ikke engang stave navnet.
      Det kan være svinet som er genopstået, ellers er det også det mest sandsynlige rygte i Dansk fodbold lige nu

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det kan være svinet som er genopstået, ellers er det også det mest sandsynlige rygte i Dansk fodbold lige nu
        Det er en gammel profil, som vist også var aktiv på det tidligere forum ... ingen forbindelse til fupmageren.
        Om det er skrevet "under indflydelse" er nok muligt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

9 ud af 10 Øffe profiler var gamle profiler... men mon dog han er på spil igen :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            9 ud af 10 Øffe profiler var gamle profiler... men mon dog han er på spil igen :-)
            Ikke den her, Ardiles har været her længere end Svinet, som jeg husker det og aldrig smidt noget lignende heller.
            Men det ligner noget med alkohol/gas.

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Mathias Kristensen fra Tarup-Pårup til AC Horsens. Kender ham ikke, og ved ikke hvor god han er. Har åbenbart scoret et hav af mål i DS. Hvorfor er han ikke blevet afprøvet i OB? Er han ikke god nok eller hvad.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                Mathias Kristensen fra Tarup-Pårup til AC Horsens. Kender ham ikke, og ved ikke hvor god han er. Har åbenbart scoret et hav af mål i DS. Hvorfor er han ikke blevet afprøvet i OB? Er han ikke god nok eller hvad.
                Hvis OB havde fundet ham interessant havde de nok kontaktet ham. Det kender ham jo godt når han har spillet i TPI i flere år.
                Typemæssigt er han vel nærmest en Helenius type. Vil ikke mene han kan begå sig i OB, men tror han passer perfekt til Horsens.
                Held og lykke herfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Er du sikker på at det ikke er Grytedusk de henter?
                  Det er uanset et mærkeligt efternavn, vor gode mand render rundt med. Gryte er norsk for gryde. Busk betyder busk. Det er jo næppe en busk i en madlavningsgryde, men ved min barn- og tidligere ungdoms strand på Vestsjælland var der gryder - og det er der også ved Vesterhavet. Det er en slags hul hvor der var plads til et par stykker - et dejligt sted at være med en pige. Hvis der altså ikke også er buske.

PS: Hvis han vælger BIF, og ok med mig, så må det være fordi han bliver godt betalt, ikke behøver flytte og har gode betingelser ved et salg før kontraktudløb. Tror mest han holder pinen ud her til han får en god udenlandsk kontrakt. Ville til at skrive at det bedste han kunne få nok var Champignon League, men mon ikke han så må være bedre i luftrummet.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Det er uanset et mærkeligt efternavn, vor gode mand render rundt med. Gryte er norsk for gryde. Busk betyder busk. Det er jo næppe en busk i en madlavningsgryde, men ved min barn- og tidligere ungdoms strand på Vestsjælland var der gryder - og det er der også ved Vesterhavet. Det er en slags hul hvor der var plads til et par stykker - et dejligt sted at være med en pige. Hvis der altså ikke også er buske.

PS: Hvis han vælger BIF, og ok med mig, så må det være fordi han bliver godt betalt, ikke behøver flytte og har gode betingelser ved et salg før kontraktudløb. Tror mest han holder pinen ud her til han får en god udenlandsk kontrakt. Ville til at skrive at det bedste han kunne få nok var Champignon League, men mon ikke han så må være bedre i luftrummet.
                    Hmmm, Champignon League? Hvis der ikke bliver endda "Svampe-Turnering" eller "Kantareller-Rækken" ham vælger! 😜
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hmmm, Champignon League? Hvis der ikke bliver endda "Svampe-Turnering" eller "Kantareller-Rækken" ham vælger! 😜
                      Har hørt at den svenske liga skal hedde Carl Johan svampen næste år��

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

Men hedder han da ikke Grytebust? Gryte er korrekt gryde eller pot (altså hardware pot;)) bust er det samme som buste på dansk. Fra fransk en skulptur der forestiller et menneskes hoved, hals og brystparti. Når disse legemsdele ar garneret med grydelåg, så snakker vi nok en ridder eller derom;) Navnet er ikke taget ud af den blå luft imo;)

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Men hedder han da ikke Grytebust? Gryte er korrekt gryde eller pot (altså hardware pot;)) bust er det samme som buste på dansk. Fra fransk en skulptur der forestiller et menneskes hoved, hals og brystparti. Når disse legemsdele ar garneret med grydelåg, så snakker vi nok en ridder eller derom;) Navnet er ikke taget ud af den blå luft imo;)
                          Fair at kalde ham er ridder. Det er umiddelbart den eneste ridder vi har, men han er omgivet af nogle lokale svende og lidt lejesoldater, hvoraf svensken og de som er hentet nord for Århus er af tvivlsom kvalitet.

Comment

https://www.bt.dk/fodbold/bedre-end-...e-topspiller-i

Kunne ham her være en mulighed? Synes at kunne huske at han tidligere har været linket til OB og måske endda var til prøvetræning. Nu er sådan nogle videoer jo rimelig taknemmelige, men årets spiller og på årets hold i Norge.
                            Spørgsmålet er selvfølgelig også prisen.

Comment

Ved nærlæsning lyder det nok ikke til at han sigter på SL. Men man kunne jo håbe.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                https://www.bt.dk/fodbold/bedre-end-...e-topspiller-i

Kunne ham her være en mulighed? Synes at kunne huske at han tidligere har været linket til OB og måske endda var til prøvetræning. Nu er sådan nogle videoer jo rimelig taknemmelige, men årets spiller og på årets hold i Norge.
                                Spørgsmålet er selvfølgelig også prisen.
                                Det er der maksimalt 2-3 klubber der har råd til i Danmark og nok kun 1-2 af dem som han vil skifte til.
                                OB kan slet ikke være med der.

Jeg er ikke fan.

Comment

Working...
                                X