Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rig-gambianer/

    lyder ikke som en start11 forstærkning ... har vi ikke egne talenter til den plads?
    Jo bestemt. Men derfor kan man godt kigge sig lidt omkring. Mon ikke at han får 1/2-1 1/2 år på U19 hvis han er god nok til kontrakt

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det må de helt klart. Men 4-5 mill for ham her er alt for stor en risiko..
      Robert Skov der imod...
      Totalt urealistisk, er kontrakten lang er han alt for dyr, er den kort har han mange bedre muligheder ... 3 klubber i Danmark maksimalt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jo bestemt. Men derfor kan man godt kigge sig lidt omkring. Mon ikke at han får 1/2-1 1/2 år på U19 hvis han er god nok til kontrakt
        For ikke så længe siden meldte Jesper Hansen ud at. Man i OB helst ikke ville binde an med ikke europæiske spillere, der kigges først i Danmark, så norden og så eventuelt ville man se sig om i verden.

        Nu tester vi så en ukendt afrikaner på 18 år, som kun har spillet i hjemlandet. Jeg tænker med den alder var der nok en større klub end OB, der havde spottet noget talent.

        Med det arbejde der skal investeres i integration, skal han være meget bedre end dem vi har før det giver mening.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          For ikke så længe siden meldte Jesper Hansen ud at. Man i OB helst ikke ville binde an med ikke europæiske spillere, der kigges først i Danmark, så norden og så eventuelt ville man se sig om i verden.

          Nu tester vi så en ukendt afrikaner på 18 år, som kun har spillet i hjemlandet. Jeg tænker med den alder var der nok en større klub end OB, der havde spottet noget talent.

          Med det arbejde der skal investeres i integration, skal han være meget bedre end dem vi har før det giver mening.
          En ungdomskontrakt på 6-18 måneder ligesom Yao fik er ikke den store risiko og nok heller ikke det JH mente

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Totalt urealistisk, er kontrakten lang er han alt for dyr, er den kort har han mange bedre muligheder ... 3 klubber i Danmark maksimalt.
            Jeg ved godt at Skov er urealistisk.. Jeg nævnte bare hvad jeg hellere ville have for 4-5 mill som også er hypotetisk

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Nu tester vi så en ukendt afrikaner på 18 år, som kun har spillet i hjemlandet. Jeg tænker med den alder var der nok en større klub end OB, der havde spottet noget talent.
              Mon ikke vi kan bruge nogen, som Top5-ligaerne har gået uden om? 😉

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Mon ikke vi kan bruge nogen, som Top5-ligaerne har gået uden om? 
                Ellers bliver det sgu svært at være sportsdirektør i OB :)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ellers bliver det sgu svært at være sportsdirektør i OB :)
                  👍🏻😉😆😜😘

                  Comment


                    #69
                    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-topk...-meget-skuffet. Der er måske muligheder her

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Ville gerne se Dom Vinicius i OB, men tror ikke Kent Kan acceptere ham som type. Det er sådan lidt "Han vil sikkert blive topscorer, men han indgår ikke godt nok i relationerne"

                      Comment


                        #71
                        Jeg synes der skal findes en norsktalende fra Tippeligaen. Tag Gryte med på råd. Mon ikke han vil trives bedre med endnu en norsker på holdet - og så måske tage et halvår mere hos os end ellers. Vi har generelt gode erfaringer med nordmænd og så får de jo skatterabat her (forskerskat - hul i hovedet i øvrigt).
                        Jeg følger Rosenborgs kampe på tv og der er nok emner til forstærkning i Tippeligaen. Mike Jensen er forresten en fremragende fodboldspiller. Jeg tror han kan blive vigtig til VM.
                        Last edited by Tåhyler; 18-11-2017, 10:53.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #72
                          En indskudt bemærkning:

                          Grytebust har det rigtig godt her - glad for huset, nabolaget osv.
                          Han trives. Han har altså også gode naboer 😎

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            En indskudt bemærkning:

                            Grytebust har det rigtig godt her - glad for huset, nabolaget osv.
                            Han trives. Han har altså også gode naboer 😎
                            Er du hans nabo eller hvad er det du prøver at sige? :-D

                            Comment


                              #74
                              Dét kan jeg ikke påstå, men mine forældre, en gammel OB'er, og mindst én forumbruger er enten nabo eller genbo til ham 😉

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Dét kan jeg ikke påstå, men mine forældre, en gammel OB'er, og mindst én forumbruger er enten nabo eller genbo til ham 
                                Det lyder godt. Men mon ikke han alligevel ville sætte pris på en nordmand mere på banen.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X