Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.aftonbladet.se/sportblad...-nara-malmo-ff

Så skulle være Rieks være lukket i Malmö. Eftersom at Sorgenfri meldte Kusk uden for rækkevidde tidligere i dag og skrev, at Toutouh var i spil til noget Championship lignende, kan vi vel efterhånden godt udelukke alle tre emner FS meldte op i sidste uge.
    ... helt håbløst hvis OB troede de kunne hente Kusk eller Toutouh, især sidstnævnte.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nogen gange kommer der noget uventet fra en kant man ikke havde forventet.
      ?

Er det en hentydning ligsom Rømer bemærkningen i sidste uge?

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        ... helt håbløst hvis OB troede de kunne hente Kusk eller Toutouh, især sidstnævnte.
        Kan nu godt lide ambitionsniveauet hvis de har prøvet dem.. Men men men... Det er klart at man misser en del spillere hvis det er det niveau man prøver uden nogen form for økonomi til at bakke det op

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nåh. Snakkede lidt fodbold med min kammerat(som ikke er OB`er) som har en rigtig god ven der er agent.. Og jeg hører lidt fra tid til anden men har ingen direkte linie desværre.. Min kammerat ved at jeg er kæmpe OB fan så han spørger lidt til dem hvis der sker noget spændende..

OB er meget aktive lige pt og har været det et stykke tid. De leder bredt og har kontaktet rigtig mange agenter. Både med henblik på nu og til sommer.. Det er hvad han hører blandt kollegaer da han ikke selv har haft nogen kontakt med dem. Det er forsvar,midtbane og ja.. En målmand. Det lyder til at man prøver at forberede sig til et Gryte salg.. I følge ham er snakken at OB er mere aktive end længe.. Ingen navne eller noget desværre.. Men en klar forventning om at OB vil handle.

thats it.. Hvis nogen tvivler på troværdigheden kan jeg jeg måles på denne her:
          Ham angriberen Dom V fra VB skifter til Kina for et beløb der uden sidestykke er den største handel fra en 1. Div klub nogensinde. Det er rigtig mange millioner og vil blive offentliggjort på et tidspunkt. Han er i Kina nu og vender ikke tilbage til Danmark.. Jeg har hørt beløbet men en anden handel var også med i det beløb så ved ikke hvem der kostede hvad.
          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ersalg/6993402

Og det beløb de nævner er stadig til den lave side

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ersalg/6993402

Og det beløb de nævner er stadig til den lave side
            Derudover nævnes det, at de i øvrigt lige kigger på topscoreren i den bedste slovenske række. En spiller, som jeg ikke engang tror OB kunne få fingre i...

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Derudover nævnes det, at de i øvrigt lige kigger på topscoreren i den bedste slovenske række. En spiller, som jeg ikke engang tror OB kunne få fingre i...
              Selvfølgelig kan OB det. Spørgsmålet er jo kun om ledelsen vil bruge nogle af de mange milliarder de er gode for. Men det vil de åbenbart ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Lad os nu se. Har hørt lidt at de vil have mindst 2 offensive ind. Og den ene spiller i Thisted.
                Men ja. 30 mill kroner luner godt i kassen

Comment

Lad os nu se. Har hørt lidt at de vil have mindst 2 offensive ind. Og den ene spiller i Thisted.
                  Men ja. 30 mill kroner luner godt i kassen
                  Jo jo, men det gjorde +10 for Zohore jo også.

Jeg mener bare, det virker som den hylde de store hold i DK henter fra. FCK henter Verbic, der var profil i den bedste slovenske række. Vi henter så Nana Welbeck fra et segundahold i Slovenien, og nu er Vejle så ude efter topscoreren i den bedste række, der blot er 22 år.

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/6993074

Er Danny Amankwaa noget? Tænker at der nok ikke står store klubber i kø for at få ham efter skaderne og manglende spilletid. Selvfølgelig er han en risiko mht skader, men det er jo sådan noget, der måske kunne gøre ham mulig for os. Hvis han ikke er ramt på den fart, som han havde, da han brød igennem; så kunne det godt være interessant. Kantspillere får vi sandsynligvis brug for, om ikke nu, så til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Er Danny Amankwaa noget? Tænker at der nok ikke står store klubber i kø for at få ham efter skaderne og manglende spilletid. Selvfølgelig er han en risiko mht skader, men det er jo sådan noget, der måske kunne gøre ham mulig for os. Hvis han ikke er ramt på den fart, som han havde, da han brød igennem; så kunne det godt være interessant. Kantspillere får vi sandsynligvis brug for, om ikke nu, så til sommer.
                      Synes helt klart han er interessant. Kan han genfinde sit gamle niveau, så kan blive god for os.

Han er selvfølgelig et sats, men han er ung og hvis han er skaderne kvit, kan det gå hen og blive en god case for os. :)

Comment

Rieks har skrevet med Malmø - så kan han i hvert fald streges som emne.

Comment

Enig. Det er en der skal overvejes og vurderes.

Comment

Amankwaa ville være en ok chance at tage - men jeg fornemmer ikke de herrer har ret meget held med at overbevise ret mange om holdbarheden i deres projekt. Hvilket ret beset er eneste middel de har, når nu det er helt forbudt at tage økonomiske chancer.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Ja ham kunne man godt tage chancen med. Men han skal garanteret bruge 6-12 måneder med kontinuerlig spilletid for at ramme topform så tålmodighed og kontrakt bør være lang

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ske-til-sommer

Det står JH og Kent ALL OVER den her. Jeg bliver decideret overrasket, hvis han ikke er OBer senest fra sommer af.

Comment

Working...
                                X