Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yes. Det system tror jeg ville klæde vores hold med de typer vi har.. Lidt samme opstilling som FCM idag..

    En innovativ og moderne træner ville prøve dette hvis man kan se at det gamle ikke virker
    En træt og fastkørt træner holder fast i sit ineffiktive og kedelige system

    Jeg ved godt at Kent sporadisk har prøvet noget andet, men hvis man hverken træner det eller prøver det over flere kampe finder man aldrig ud af om det virker.
    En ung træner, kom til at tænke på Priske, som vel på et tidspunkt skal være cheftræner. Måske OB kunne være den station.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      En ung træner, kom til at tænke på Priske, som vel på et tidspunkt skal være cheftræner. Måske OB kunne være den station.
      Kender ham ikke så det kan vel både blive en dreng og en pige..

      Men Kent bliver jo ikke fyret. Uanset hvad der sker. Heller ikke hvis(når) vi misser Top 6.. Det vil jo så kun være tilfældigheder og dommernes skyld der gør at det ikke lykkedes.. Og alt ser lyst ud og vi er på rette vej..

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...et-italienske/
        Tæller med som en tilgang til 1. holdstruppen når han kommer tilbage ..
        Han har kontrakt med OB til sommeren 18, så når han kommer tilbage er klubløs, medmindre at JH/KN får lavet den kontraktforlængelse så han kan køres i stilling når en af de 3 CBs stopper eller smutter :-)

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Han har kontrakt med OB til sommeren 18, så når han kommer tilbage er klubløs, medmindre at JH/KN får lavet den kontraktforlængelse så han kan køres i stilling når en af de 3 CBs stopper eller smutter :-)
          Hvorfor laver man så en købsklausul?

          http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...-cagliari.aspx

          Han må have kontrakt til 2019

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvorfor laver man så en købsklausul?

            http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...-cagliari.aspx

            Han må have kontrakt til 2019
            Udløber i 18...

            http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...r-molberg.aspx

            En købsklausul er jo altid en fordel. Det er vel også især en god idé med spillere der står til at blive fri.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvorfor laver man så en købsklausul?

              http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...-cagliari.aspx

              Han må have kontrakt til 2019
              http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...r-molberg.aspx

              2 årige kontrakt underskrevet i 2016, det må betyde at den varer til 2018 ;)

              Man kunne jo håbe at der var lavet en aftale som ikke var blevet offentliggjort.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Udløber i 18...

                http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...r-molberg.aspx

                En købsklausul er jo altid en fordel. Det er vel også især en god idé med spillere der står til at blive fri.
                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...r-molberg.aspx

                2 årige kontrakt underskrevet i 2016, det må betyde at den varer til 2018 ;)

                Man kunne jo håbe at der var lavet en aftale som ikke var blevet offentliggjort.
                lyder bare underligt at man så har aftalt en købsklausul på forhånd når ens kontrakt alligevel udløber med den gamle klub

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  lyder bare underligt at man så har aftalt en købsklausul på forhånd når ens kontrakt alligevel udløber med den gamle klub
                  Er det ikke fordi han har et halvt år tilbage når han kommer retur?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    lyder bare underligt at man så har aftalt en købsklausul på forhånd når ens kontrakt alligevel udløber med den gamle klub
                    Hvis han præstere godt her i efteråret, så kan de nå at nappe ham inden andre kommer på banen. Forkøbsret resten af 2017. Det synes jeg giver fin mening. Og så længe det gælder køb, så har de det også i vinduet/foråret...

                    Så tæller et køb nok først fra sommer af, måske, da OB skal have lejen i den aftalte tid.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      ^^

                      Comment


                        #41
                        Spørgsmålet er vel om vi ikke er tvunget til at handle i vinterens vindue for at holde en form for kontinuitet i holdet.. Ellers lugter det godt nok af en stor svingdør til sommer.. Måske det også er meget godt men så falder hele projekt “kontinuitet” jo bare til jorden.

                        Vi har spillere Weber,Joao og Welbeck som 99,9% sikkert smutter. Det kan der vel næppe være tvivl om
                        Så har en masse udløb som Thrane,Jønne og Joan.. 1-2 kan sagtens smutte. Tror dog at Thrane får forlænget..
                        Så har vi en stor del udløb med spillere i 2019 som burde være lidt mønt værd. Her tænker jeg på Greve,JJ,Grytebust,Tingager,Tverskov og Barret..
                        De fleste af dem er man vel nød til at få lidt mønt for og kan derfor være nødsaget til salg i sommeren 18.. Tingager og Gryte burde være mest oplagt.
                        Man kan også håbe på forlængelser men det lykkedes nok ikke med alle..

                        Så det er ikke svært at forstille sig 6-7 afgange. Burde man ikke derfor lave lidt af transferne her til vinter så det ikke bliver så voldsomt til sommer?

                        Comment


                          #42
                          Som du så fint påpeger, så vil jeg mene vi er tvunget til at handle to spillere ind til truppen i vintervinduet, gerne direkte til start-11. Vi mangler lige det sidste for at have en chance i top 6, og som du nævner - kontinuiteten. Jeg tror der ryger én spiller fra start-11 her til vinter. Højst sandsynligt Grytebust. Han skal sælges, eller forlænges - og han har jo ikke afslået nogen af delene, han virker åben for begge dele, men en mand med hans talent skal altså udfoldes i en større liga på et tidspunkt. (Det sagde jeg også om Ruud, han var her længe.) Det kan også være han har det fint med hvor han er pt. af familiemæssige årsager, eller hvad ved jeg, som gør at en forlængelse godt kan ske. Hvis vi nogensinde skal op i toppen igen, så er det netop sådan nogle forlængelser vi skal kunne lave.

                          Senest til sommer vil der med stor sandsynlighed være stor udskiftning, så vi skal altså have nogle nye spillere spillet ind, og gerne fra vinter af. Jeg ser alle disse som værende væk fra klubben til sommer.

                          Grytebust (Tror desværre ikke på forlængelse) Weber, Nana, Jönsson, Joao.

                          Muligvis:
                          Tingager, Thrane, Joan.

                          Det kilder jo i Kents nedre dele, når det kommer til Jönsson, så måske han skal i boksen for "Muligvis". Joan kunne jeg faktisk godt forestille mig blive forlænget. Han har haft en formnedgang, så han må også acceptere at OB er hans hylde lige nu, og hvis han for alvor vil kickstarte hans karriere, så er det her det skal ske - og det bliver IKKE til 200.000 om måneden, eller hvad han kan finde på at forlange, siden forhandlingerne faldt til jorden.

                          Nu har vi ikke handlet det store i et helt år, så mon ikke der er lidt kroner at spendere? Jeg håber i hvert fald der bliver gjort noget i transfervinduet. Hvis der ikke handles aktivt, så ser jeg kun én acceptabel grund til dette, og det er, at de har valgt at gå all-in på en opgradering af faciliteterne.
                          Last edited by Matti1887; 30-10-2017, 07:01.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Som du så fint påpeger, så vil jeg mene vi er tvunget til at handle to spillere ind til truppen i vintervinduet, gerne direkte til start-11. Vi mangler lige det sidste for at have en chance i top 6, og som du nævner - kontinuiteten. Jeg tror der ryger én spiller fra start-11 her til vinter. Højst sandsynligt Grytebust. Han skal sælges, eller forlænges - og han har jo ikke afslået nogen af delene, han virker åben for begge dele, men en mand med hans talent skal altså udfoldes i en større liga på et tidspunkt. (Det sagde jeg også om Ruud, han var her længe.) Det kan også være han har det fint med hvor han er pt. af familiemæssige årsager, eller hvad ved jeg, som gør at en forlængelse godt kan ske. Hvis vi nogensinde skal op i toppen igen, så er det netop sådan nogle forlængelser vi skal kunne lave.

                            Senest til sommer vil der med stor sandsynlighed være stor udskiftning, så vi skal altså have nogle nye spillere spillet ind, og gerne fra vinter af. Jeg ser alle disse som værende væk fra klubben til sommer.

                            Grytebust (Tror desværre ikke på forlængelse) Weber, Nana, Jönsson, Joao.

                            Muligvis:
                            Tingager, Thrane, Joan.

                            Det kilder jo i Kents nedre dele, når det kommer til Jönsson, så måske han skal i boksen for "Muligvis". Joan kunne jeg faktisk godt forestille mig blive forlænget. Han har haft en formnedgang, så han må også acceptere at OB er hans hylde lige nu, og hvis han for alvor vil kickstarte hans karriere, så er det her det skal ske - og det bliver IKKE til 200.000 om måneden, eller hvad han kan finde på at forlange, siden forhandlingerne faldt til jorden.

                            Nu har vi ikke handlet det store i et helt år, så mon ikke der er lidt kroner at spendere? Jeg håber i hvert fald der bliver gjort noget i transfervinduet. Hvis der ikke handles aktivt, så ser jeg kun én acceptabel grund til dette, og det er, at de har valgt at gå all-in på en opgradering af faciliteterne.
                            Håber man virkelig laver en plan for Gryte hvor han ved at han kan komme afsted når det rigtige tilbud kommer. Bare at vi får en transfer.
                            Jeg er i bund og grund pænt ligeglad med økonomien i OSE hvis man bare følger budget i et år eller to hvor man evt tjener 10-15 mill og laver pæne overskud..
                            Men jeg håber selvfølgelig at hvis der kommer store penge i kassen at mange bliver de geninvesteret i holdet og det derfor er vigtigt ikke at lade folk smutte uden en pose penge

                            Comment


                              #44
                              Ville ønske at vi stadig var et hold der kunne være med i sådanne “kampe” om en spiller

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...per-om-sanneh/

                              Måske ikke mod FCK men ihvertfald mod resten af holdene i superligaen.. Heller ikke at man ville vinde hver gang men bare det at have muligheden

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ville ønske at vi stadig var et hold der kunne være med i sådanne “kampe” om en spiller

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...per-om-sanneh/

                                Måske ikke mod FCK men ihvertfald mod resten af holdene i superligaen.. Heller ikke at man ville vinde hver gang men bare det at have muligheden
                                Vi skulle have købt ham da han var dyr, ellers får vi svært ved at være med i de kampe. Jeg tror han kostede 7 millioner sidste år. Havde man givet ham er 5 årig med lovning på at han kunne smutte efter 3 år, så vil jeg påstå at han kunne indbringe mellem 12 og 30 millioner efter de 3 år. Hvis han ikke udviklede sig til den liga, så ville vi kunne beholde ham og have haft en god spiller til en rimelig pris.

                                Comment

                                Working...
                                X