Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Mjae, som Kellberg skriver, tror jeg ikke vi har set de(n) sidste handler endnu, men som gode købmænd, afventer man lige et par andre ret betydende faktorer.

    Er for mig spændende lige til det sidste, men kan sagtens ende med er "Jamen vi prøvede til det sidste ...".

    Men hellere prøve og måske faile, end slet ikke at forsøge noget.
    Syntes bare det er lidt trættende når det stort set er hver vindue vi hører den på sidstedagen

    Comment


      OB's sportsdirekør Jesper Hansen kommer i studiet i dag!

      Lige om lidt indleder Odense Boldklub sæsonen i Superliga.dk. Derfor har vi senere i dag Jesper Hansen i studiet til en snak om transfervinduets afslutning og den kommende sæson. Vi satser på at udsendelsen er klar i aften.
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
        OB's sportsdirekør Jesper Hansen kommer i studiet i dag!

        Lige om lidt indleder Odense Boldklub sæsonen i Superliga.dk. Derfor har vi senere i dag Jesper Hansen i studiet til en snak om transfervinduets afslutning og den kommende sæson. Vi satser på at udsendelsen er klar i aften.
        Uhhh det glæder jeg mig til

        Men hvis han med stor tilfredshed lukker vinduet i aften blir jæ suuuuuuuuuuur
        Men hvis han siger vi er tæt på en spiller blir jæ glaaaaaaaaaaaaaaa

        Husk at hør på status med Joan

        Comment


          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          OB's sportsdirekør Jesper Hansen kommer i studiet i dag!

          Lige om lidt indleder Odense Boldklub sæsonen i Superliga.dk. Derfor har vi senere i dag Jesper Hansen i studiet til en snak om transfervinduets afslutning og den kommende sæson. Vi satser på at udsendelsen er klar i aften.
          Glæder mig altid til jeres udsendelser, men det her kan vel næsten kun betyde en ting, at hvis han har tid og overskud til at sidde hos jer - så er det fordi han lukker vinduet i jeres program. Med mindre han offentliggør en spiller i programmet, hvilket jeg tvivler - han må have givet op på den/de spillere han nu engang har forsøgt sig med, akkurat ligesom samtlige år han har været i klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Glæder mig altid til jeres udsendelser, men det her kan vel næsten kun betyde en ting, at hvis han har tid og overskud til at sidde hos jer - så er det fordi han lukker vinduet i jeres program. Med mindre han offentliggør en spiller i programmet, hvilket jeg tvivler - han må have givet op på den/de spillere han nu engang har forsøgt sig med, akkurat ligesom samtlige år han har været i klubben.
            Haha, vild konklusion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Haha, vild konklusion
              Haha, det kan sige. Men er du ikke enig i at det ville ligne JH på bedste vis, at lukke lortet i dag? Det er hvad han har gjort samtlige år, stort set.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Er for mig spændende lige til det sidste, men kan sagtens ende med er "Jamen vi prøvede til det sidste ...".

                Men hellere prøve og måske faile, end slet ikke at forsøge noget.
                Lyder sandsynligt i mine ører med tanke på historikken. Det er da svært at være uenig i ovenstående, omvendt er det bare ved at udvikle sig til en stående joke omkring OB, at man altid prøver til sidst, men aldrig får det til at ske. Det er svært ikke at se det som et sympton på, at der arbejdes med for få muligheder.

                Nu føler jeg mig slet ikke overbevist om, at det er Rygaard der arbejdes på, men jeg kan ikke lade være med at grine/græde ved tanken om, at resten af vores vindue står og falder med, om Lyngby går rabundus.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                  OB's sportsdirekør Jesper Hansen kommer i studiet i dag!

                  Lige om lidt indleder Odense Boldklub sæsonen i Superliga.dk. Derfor har vi senere i dag Jesper Hansen i studiet til en snak om transfervinduets afslutning og den kommende sæson. Vi satser på at udsendelsen er klar i aften.
                  I må godt spørge lidt ind til det der sportsudvalg. Hvem er i det og hvad bringer de til det af erfaringer og kvaliteter.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Så kan vi vidst godt strege Uffe Bech som en mulighed. Er FCK interesseret, jamen så har vi ingen chance.

                    http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Så kan vi vidst godt strege Uffe Bech som en mulighed. Er FCK interesseret, jamen så har vi ingen chance.

                      http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                      Nej, men det kunne jo åbne op for kusk...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                        Nej, men det kunne jo åbne op for kusk...
                        True.

                        Comment


                          https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-fck-fischer-/

                          Joan skulle angiveligt være et emne i Brøndby.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-fck-fischer-/

                            Joan skulle angiveligt være et emne i Brøndby.
                            Haha, jeg tror hellere ham der må få dobbeltjekket ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-fck-fischer-/

                              Joan skulle angiveligt være et emne i Brøndby.
                              Og med Viktor Fischer rygtet med lejeaftalen til FCK kunne Kusk vel blive et tema for os.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Det lyder sgu som en underlig transfer. Passer i mine øjne ikke ind i BIF.

                                Comment

                                Working...
                                X