Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    angrebet - klart. Eller en kreativ midt/kant der kan sætte vores angreb i scene - det har endnu engang set rigtigt skidt ud oppe foran
    Men på papiret har vi mindst 4-5 kompetente angribere ... en er måske på vej væk men stadig .. er JH så, så forudseende at vi allerede nu henter en til erstatning for en der forsvinder til sommer?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Synes det er noget af en overfortolkning. Tror du læser for meget i de udtalelser.

      Det korte af det lange er vel, at de har givet Joan nogle tilbud på kontraktforlængelse for det de nu mener han er værd. Dem har han så afvist. Nok fordi han ønsker mere hvis han skal blive. Når han ikke ønsker at blive på de opstillede økonomiske præmisser tolker klubben det så som om han ønsker "at tage et skridt videre i karrieren". Måske en lidt kreativ udlægning, men heller ikke mere end det i mine øjne.

      Det underlige er så, at han helt udelades fra træningslejren. Det virker jo på ingen måde som en fordel for OB i en evt. forhandling med en anden klub, at det er så tydeligt man gerne vil af med ham. Joan kommer også selv med den fornuftige pointe i sin udtalelse "jeg må undre mig over, hvorfor de andre spillere med udløb til sommer alle er med på træningslejr, da jeg ikke føler, at mit fokus er dårligere end andres".
      Den eneste logiske forklaring jeg kan tænke mig til er jo, at de oprigtigt er bekymrede for hvor professionelt Joan vil kunne agere i resten af sæsonen. De er måske bange for, at han vil kunne skabe dårlig stemning i truppen.
      Nej det er ikke underligt, men jo det er underligt og modstridende i dit ræsonnement:) Overvej derfor om dit ræssonement er i trit med virkelighed.. Som inspiration kunne du google ‘strejke’ og ‘lock-out’ i forbindelse med lønforhandlinger/kontraktforhandlinger..

      Comment


        Martin Davidsen oplyser fra kilder, at der er tale om en midtbanespiller fra en udenlandsk klub. Spændende om det har hold i sig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Men på papiret har vi mindst 4-5 kompetente angribere ... en er måske på vej væk men stadig .. er JH så, så forudseende at vi allerede nu henter en til erstatning for en der forsvinder til sommer?
          hvilke tænker du på Plum? I tiden Joan har figureret i startelleveren sæson 16/17 og 17/18 har han og ‘konkurrenterne’ følgende stats:

          Joan 46 kampe og 11 mål
          AK 48 kampe og 9 mål
          Fester 43 kampe og 9 mål
          Jønne 49 kampe og 8 mål
          Helenius 16 kampe og 2 mål
          Yao 15 kampe og 0 mål

          Er vi forstærkede på angrebsposten ved at afskibe Joan??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            hvilke tænker du på Plum? I tiden Joan har figureret i startelleveren sæson 16/17 og 17/18 har han og ‘konkurrenterne’ følgende stats:

            Joan 46 kampe og 11 mål
            AK 48 kampe og 9 mål
            Fester 43 kampe og 9 mål
            Jønne 49 kampe og 8 mål
            Helenius 16 kampe og 2 mål
            Yao 15 kampe og 0 mål

            Er vi forstærkede på angrebsposten ved at afskibe Joan??
            det var nu ikke sådan jeg mente det ... jeg tænkte om JH allerede ville hente en erstatning for Jønne nu ...

            må indrømme at jeg tænker at Joan er væk og erstattet af Kløve på kanten ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Jønne taler med Helsingborg. Thank god!

              http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Jønne taler med Helsingborg. Thank god!

                http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                Holy moly! Det jokede vi med i går, i fht. Andreas Granquist. Vildt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jønne taler med Helsingborg. Thank god!

                  http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                  Giver jo fin mening. En af truppens dyreste, hvilket han ikke præsterer som, og man nægter at spiller ham der, hvor han er bedst, så hvis jeg var Jönne ville jeg også orientere mig andetsteds.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jønne taler med Helsingborg. Thank god!

                    http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                    Men da sikkert først fra sommer. Helsingborg matcher jo nok ikke lige den nuværende løn eller noget der ligner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jønne taler med Helsingborg. Thank god!

                      http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                      Mon ikke han bliver indtil sommer og skifter på en fri transfer?
                      Jeg vil godt erkende at han er en dygtig spiller men der er sgu bare for langt mellem snapsene

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Men da sikkert først fra sommer. Helsingborg matcher jo nok ikke lige den nuværende løn eller noget der ligner.
                        Det lyder rigtigt, hvad du siger. Det der kunne tale for et skifte nu er jo, at den svenske sæson starter i foråret, og der er ingen tvivl om, at det gør rigtigt ondt på Helsingborg at ligge i næstbedste række. Og når en korsbåndsskadet, 32-årig Jesper Lange og Oke Akpoveta er det, man har på bænken i offensiven, så er Rasmus Jönsson noget af en upgrade:-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Det lyder rigtigt, hvad du siger. Det der kunne tale for et skifte nu er jo, at den svenske sæson starter i foråret, og der er ingen tvivl om, at det gør rigtigt ondt på Helsingborg at ligge i næstbedste række. Og når en korsbåndsskadet, 32-årig Jesper Lange og Oke Akpoveta er det, man har på bænken i offensiven, så er Rasmus Jönsson noget af en upgrade:-)

                          Jesper Lange kunne være blevet en fremragende spiller hvis der var en træner der havde rykket ham ned på en 6'er position.

                          Derudover vil jeg gerne lige understrege at de mål Jønne har scoret har alle været mod hold der endte/ var placeret udenfor top 6 da han scorede mod dem. Hans opblomstring i efteråret skyldtes at han kontinuerligt spillede mod dårligere modstandere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Det lyder rigtigt, hvad du siger. Det der kunne tale for et skifte nu er jo, at den svenske sæson starter i foråret, og der er ingen tvivl om, at det gør rigtigt ondt på Helsingborg at ligge i næstbedste række. Og når en korsbåndsskadet, 32-årig Jesper Lange og Oke Akpoveta er det, man har på bænken i offensiven, så er Rasmus Jönsson noget af en upgrade:-)
                            Ja hvis de har råd til ham. Det må være dyrt at spille 1. Div

                            Comment


                              Hvis Jønne smutter, går vi pludselig forstærkede ud af vinduet.. og det endda før vi ved, om "McGeady/Fellah"-transferen bliver til noget.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Jønne taler med Helsingborg. Thank god!

                                http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
                                "Efter mit seneste forår følte jeg, at jeg kunne være med på et højere niveau, men lad os være ærlige. Jeg kommer fra et efterår, hvor jeg scorede nul mål, og så må jeg se, hvad der er af muligheder for mig, siger Jönsson."
                                Det lyder sympatisk-realistisk. Ville være god for ham og os hvis ham finder et anden sted. Ham er sikker en sympatisk fyr og viser indsats og løber meget under kampene men det fungerer bare ikke med ham i OB. I hvert fald ikke som kantspiller.
                                Så lad nu komme champagne-manden ind. Vinder mere og mere tiltro at det kan blive et rigtig godt transfervindue for os.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X