Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En angriber fra den næstbedste engelske række, der spiller fast, koster ikke under 20 mil, så Vibe kan vi godt glemme. Medmindre man er blevet enige med hinanden om at ophæve samarbejdet, af forskellige grunde. Tror dog, der var andre klubber i Danmark han hellere ville til, så kan på ingen måde se ham som aktuel til OB. Desværre.

    Comment


      Er han egentlig ikke fynbo? Han har da tidligere spillet i FC Fyn i hvert fald. Selvom det lyder for godt til at være sandt, så kunne det være fedt, hvis han selv har henvendt sig til OB fordi han gerne vil tættere på familien på Fyn (hvis han selvfølgelig har familie her:-D)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
        Er han egentlig ikke fynbo? Han har da tidligere spillet i FC Fyn i hvert fald. Selvom det lyder for godt til at være sandt, så kunne det være fedt, hvis han selv har henvendt sig til OB fordi han gerne vil tættere på familien på Fyn (hvis han selvfølgelig har familie her:-D)
        Han er AGF'er men skiftede derfra til FCFyn inden Michael Schönberg hentede ham til FC Vestsjælland.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Er han egentlig ikke fynbo? Han har da tidligere spillet i FC Fyn i hvert fald. Selvom det lyder for godt til at være sandt, så kunne det være fedt, hvis han selv har henvendt sig til OB fordi han gerne vil tættere på familien på Fyn (hvis han selvfølgelig har familie her:-D)

          Wiki siger at han er født i Aarhus.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Wiki siger at han er født i Aarhus.
            Så meget for min teori. Det var nok også mere håb end tro😊

            Comment


              Ah, Lasse Vibe er alt for stort. Nægter at tro på, at Chuck ikke ville finde alle champagneglas i huset frem, hvis det var ham:-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Har aldrig sagt det var sandsynligt, men når vi nu snakker udlandsdanskere, og hvis de vurderer at et lejeophold vil være godt for ham.
                Det er ikke usandsynligt, det er "umuligt".
                Odgaard gør det godt for ungdomsholdet og skal han udlejes er der langt bedre muligheder.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Det er altså godt nok nogle vilde bud der kommer, jeg kan ikke se det ske ... alt taler imod.
                  Penge, ambitioner osv.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Jeg er bange for at der kommer et mega meltdown om nogle dage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg er bange for at der kommer et mega meltdown om nogle dage
                      Ja, jeg forventer heller ikke noget. Som jeg læser det, antydes der kraftigt, at man går efter noget specifikt og forsøger at lukke den. Er det ikke den samme sang vi har hørt i de sidste 4-5 transfervinduer?
                      Og det plejer at ende med, at vi ikke får den lukket, men til gengæld kan berette om, at vi var tæt på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Ja, jeg forventer heller ikke noget. Som jeg læser det, antydes der kraftigt, at man går efter noget specifikt og forsøger at lukke den. Er det ikke den samme sang vi har hørt i de sidste 4-5 transfervinduer?
                        Og det plejer at ende med, at vi ikke får den lukket, men til gengæld kan berette om, at vi var tæt på.
                        Jo det er præcis den følelse jeg sidder mig også... Hvis vi er i de navne som nævnes herinde er jeg bange for at det er dømt til at fejle..
                        Jeg syntes det er ok “to reach for the stars”.. Men kunne man så ikke arbejde på noget backup samtidig? Så det ikke bare er alt eller intet

                        For den der med at det skal være bedre end det vi har, kan altså ikke være så svært når man har Welbeck og Thrane rendende rundt på midtbanen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo det er præcis den følelse jeg sidder mig også... Hvis vi er i de navne som nævnes herinde er jeg bange for at det er dømt til at fejle..
                          Jeg syntes det er ok “to reach for the stars”.. Men kunne man så ikke arbejde på noget backup samtidig? Så det ikke bare er alt eller intet

                          For den der med at det skal være bedre end det vi har, kan altså ikke være så svært når man har Welbeck og Thrane rendende rundt på midtbanen
                          Det sidste er den rigtige pointe. Kent Nielsen får det til at lyde som om vi generelt har så gode spillere eller har spillere der har præsteret på et niveau så højt, at overlæggeren for at hente nye spillere skal placeres højt. Det synes jeg ikke har været tilfældet. Det er vel groft sagt kun på målmandsposten, at det bliver voldsomt svært at finde noget, der er bedre og/eller kan præstere bedre end dem vi har.

                          Hvis Kents ord står for troende at der er mere fokus på det direkte spil, så kan det potentielt gøre mere for vores hold end at hente en eller anden spiller fra en fiktiv hylde, der får folk til at lande på spillere som Lasse Vibe - med forbehold for at han pludselig dukker op på træningslejren.

                          Jeg synes det hele virker lidt... fjollet. Og med potentiale til at vi lander hårdt ned i en McGeady/Fellah agtig situation. (Den ene var urealistisk at gå efter - den anden for dårlig)

                          Hvor handlekraften fra ledelsen bliver hyldet uden at der overhovedet er kommet en handel (eller har set den handel præstere på Kent Nielsens hold)

                          Jeg håber på at blive glædeligt overrasket.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det sidste er den rigtige pointe. Kent Nielsen får det til at lyde som om vi generelt har så gode spillere eller har spillere der har præsteret på et niveau så højt, at overlæggeren for at hente nye spillere skal placeres højt. Det synes jeg ikke har været tilfældet. Det er vel groft sagt kun på målmandsposten, at det bliver voldsomt svært at finde noget, der er bedre og/eller kan præstere bedre end dem vi har.

                            Hvis Kents ord står for troende at der er mere fokus på det direkte spil, så kan det potentielt gøre mere for vores hold end at hente en eller anden spiller fra en fiktiv hylde, der får folk til at lande på spillere som Lasse Vibe - med forbehold for at han pludselig dukker op på træningslejren.

                            Jeg synes det hele virker lidt... fjollet. Og med potentiale til at vi lander hårdt ned i en McGeady/Fellah agtig situation. (Den ene var urealistisk at gå efter - den anden for dårlig)

                            Hvor handlekraften fra ledelsen bliver hyldet uden at der overhovedet er kommet en handel (eller har set den handel præstere på Kent Nielsens hold)

                            Jeg håber på at blive glædeligt overrasket.

                            MvH ChrisOB
                            At tro på Lasse Vibe havner i OB er jo direkte åndssvagt. Manden har jo succes i Championship og scorer masser af mål på et hold fra den bedste halvdel..
                            Han kommer til at tage et skridt op(enten sportsligt eller økonomisk) og ikke 3-4 skridt ned. Ja det svarer næsten til at falde ned af en trappe.

                            Selv om at Chuck og Amp har champagne liggende klar da det er en hylde vi ikke har hentet fra længe syntes jeg der bør manes til besindighed for ellers kommer der bare et mega meltdown over hvor skuffet man er og at Champagnen skal udskiftes med Asti..
                            Jeg tror ikke på at vi har ret mange midler at gøre med. Vi handler stadig i “ hundrede tusinde kroners klassen” og kommer sjældent over millionen.. Så mm det er en transferfri Nicklas Pedersen der rigtig gerne vil tilbage til DK og har et far/søn forhold til Kent kan jeg ikke rigtig se nogle af de navne der er nævnt kommer til OB.

                            Tror nærmere på at man prøver at handle i en dansk klub med økonomiske problemer

                            SCREW DOWN THE EXPECTATIONS PEOPLE

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              At tro på Lasse Vibe havner i OB er jo direkte åndssvagt. Manden har jo succes i Championship og scorer masser af mål på et hold fra den bedste halvdel..
                              Han kommer til at tage et skridt op(enten sportsligt eller økonomisk) og ikke 3-4 skridt ned. Ja det svarer næsten til at falde ned af en trappe.

                              Selv om at Chuck og Amp har champagne liggende klar da det er en hylde vi ikke har hentet fra længe syntes jeg der bør manes til besindighed for ellers kommer der bare et mega meltdown over hvor skuffet man er og at Champagnen skal udskiftes med Asti..
                              Jeg tror ikke på at vi har ret mange midler at gøre med. Vi handler stadig i “ hundrede tusinde kroners klassen” og kommer sjældent over millionen.. Så mm det er en transferfri Nicklas Pedersen der rigtig gerne vil tilbage til DK og har et far/søn forhold til Kent kan jeg ikke rigtig se nogle af de navne der er nævnt kommer til OB.

                              Tror nærmere på at man prøver at handle i en dansk klub med økonomiske problemer

                              SCREW DOWN THE EXPECTATIONS PEOPLE
                              Handler fodbold netop ikke om drømme og at det umulige kan ske? Tror ikke folk seriøst tror på de her navne, men personligt synes jeg det er fedt at gå og drømme.
                              Og jeg vil stadig være glad hvis Rygaard dukker op.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Handler fodbold netop ikke om drømme og at det umulige kan ske? Tror ikke folk seriøst tror på de her navne, men personligt synes jeg det er fedt at gå og drømme.
                                Og jeg vil stadig være glad hvis Rygaard dukker op.
                                Drømme er fint.. Vil bare være ked af, hvis de fleste er skuffede over Rygaard fordi man forventede Vibe..

                                Comment

                                Working...
                                X