Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De ville nok være glade for at have ham til bredden, men han vil naturligvis ikke være starter, hvis de henter ham.

    Comment


      Fischer til FCK -> Kusk til OB -> Joan til BIF -> Mensah tilbage til Esbjerg

      Ville jeg ikke have noget imod.

      Comment


        Bech og Fischer til FCK ville være fint.. Så kan vi måske købe Kusk

        Joan i BIF fatter jeg ikke meget af men tag ham endelig

        Comment


          Er der nogen der kan huske hvornår JH sidst har handlet inden for vinduets sidste 48 timer? Var det Masym Koval?
          Er der hentet andre i Jespers regeringstid?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Det lyder sgu som en underlig transfer. Passer i mine øjne ikke ind i BIF.
            Som spillertype? Det synes jeg ellers han gør. Joan er jo klart bedst, når han kan få lov til at spille direkte og i længderetningen, så han kan komme ud og løbe med forsvarerne. Brøndby spiller langt hurtige og mere direkte end vi gør, uden for mange stationer, så Joan vil få masser af muligheder for at løbe med bolden retvendt mod forsvaret, hvor han er allerbedst. Om han så har niveau til Brøndby, kan man så diskutere. De mister muligvis Wilczek og så mangler de jo en venstrebensspiller til de forreste pladser, og ellers ser det ikke ud til, at de har den store tiltro til, at Mensah er kvalitet nok som breddespiller.

            Det mest grinagtige er sgu folk herinde der pludselig slet ikke kan se hans kvaliteter længere og mener han hører til på et bundhold, bare fordi han er på vej væk, ligesom med Izunna. Det er der åbenbart andre der kan.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det mest grinagtige er sgu folk herinde der pludselig slet ikke kan se hans kvaliteter længere og mener han hører til på et bundhold, bare fordi han er på vej væk, ligesom med Izunna. Det er der åbenbart andre der kan.
              Synes du han i denne sæson har lignet en spiller der er klar til et top 3-hold i Superligaen?

              Personligt ville jeg gerne holde fast i Joan, som har mange kvaliteter - men ikke for enhver pris, for han er alt for svingende. Derudover er jeg virkelig træt af hans vane med at smide sig og trække gule kort på pinligt skuespil. Det har jeg påpeget længe inden der overhovedet var snak om kontraktforlængelse eller mangel på samme.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er der nogen der kan huske hvornår JH sidst har handlet inden for vinduets sidste 48 timer? Var det Masym Koval?
                Er der hentet andre i Jespers regeringstid?
                Dalgaard, Mos, O'Brien og Djuric.

                Jo jo da, perler på en snor. Blandt dem der glippede var drømmesigningen Fellah og McGeady(?)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Synes du han i denne sæson har lignet en spiller der er klar til et top 3-hold i Superligaen?

                  Personligt ville jeg gerne holde fast i Joan, som har mange kvaliteter - men ikke for enhver pris, for han er alt for svingende. Derudover er jeg virkelig træt af hans vane med at smide sig og trække gule kort på pinligt skuespil. Det har jeg påpeget længe inden der overhovedet var snak om kontraktforlængelse eller mangel på samme.
                  Nogenlunde også sådan jeg ser det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Dalgaard, Mos, O'Brien og Djuric.

                    Jo jo da, perler på en snor. Blandt dem der glippede var drømmesigningen Fellah og McGeady(?)
                    Så kan jeg sgu godt forstå han ikke vil handle sidst i vinduet hvis det er sådan en trackrecord han har præsteret....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Synes du han i denne sæson har lignet en spiller der er klar til et top 3-hold i Superligaen?

                      Personligt ville jeg gerne holde fast i Joan, som har mange kvaliteter - men ikke for enhver pris, for han er alt for svingende. Derudover er jeg virkelig træt af hans vane med at smide sig og trække gule kort på pinligt skuespil. Det har jeg påpeget længe inden der overhovedet var snak om kontraktforlængelse eller mangel på samme.
                      +1

                      Hvis Joan passer bedre til Brøndby, så er det jo win for alle parter, samt os selv - da det forhåbentligt frigør lidt midler, og plads i truppen til eksempelvis Rygaard. Joan må meget gerne blive for min skyld, men ikke for enhver pris. Så god er han heller ikke hos os.

                      Comment


                        Nå, som jeg kan se på Stemmer Fra Ådalens seneste tweet, så har JH i hvert fald ikke lukket vinduet. Men mon ikke det bare er en “Vi står klar hvis der byder sig noget ekstraordinært..”

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Nå, som jeg kan se på Stemmer Fra Ådalens seneste tweet, så har JH i hvert fald ikke lukket vinduet. Men mon ikke det bare er en “Vi står klar hvis der byder sig noget ekstraordinært..”
                          Nej, JH siger direkte der arbejdes på en til som han gerne vil have i land før han entydigt godkender vinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Synes du han i denne sæson har lignet en spiller der er klar til et top 3-hold i Superligaen?

                            Personligt ville jeg gerne holde fast i Joan, som har mange kvaliteter - men ikke for enhver pris, for han er alt for svingende. Derudover er jeg virkelig træt af hans vane med at smide sig og trække gule kort på pinligt skuespil. Det har jeg påpeget længe inden der overhovedet var snak om kontraktforlængelse eller mangel på samme.
                            Helt enig. Joan kan være kampafgørende når ham har en god dag ogkan også spille på højt niveau for et tidsrum. Men åbenbart ikke permanent nok for at rykke ind som profil i et top-3-hold. Men ham må gerne prøve det og er ja åbenbart meget overbevist om sig selv. Ville være god for alle parter når ham får muligheden at prøve sig et anden sted.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Synes du han i denne sæson har lignet en spiller der er klar til et top 3-hold i Superligaen?

                              Personligt ville jeg gerne holde fast i Joan, som har mange kvaliteter - men ikke for enhver pris, for han er alt for svingende. Derudover er jeg virkelig træt af hans vane med at smide sig og trække gule kort på pinligt skuespil. Det har jeg påpeget længe inden der overhovedet var snak om kontraktforlængelse eller mangel på samme.
                              Nej, men skal en spiller ikke bedømmes på mere end de sidste 6 måneder?

                              Eller lad mig spørge på denne måde: Hvorfor skiller vi os ikke af med Helenius i stedet? Han er en af de dyreste i truppen, langt dyrere at have gående end Joan, og så var han lige så ringe, hvis ikke endnu ringere end Joan var det i efteråret. Og Joan har trods alt bevist sig tidligere i en OB-trøje, og har to års anciennitet og relationer bygget op med resten af truppen, hvor Helenius kun har været her i godt ½ år.

                              Jeg synes bare, at det er til grin, at Joan skal reduceres til ingenting og gøres til syndebuk, bare fordi at han er på vej ud af klubben. Hvem kan give et retvisende billede af, hvem der er skurken i den forhandlingssituation? Hvem kan påvise, at det ikke bare er JH der igen viser sig som en notorisk fedterøv, som han jo er kendt for i så høj grad, at tidligere spillere der har forhandlet med ham stadig nævner det offentligt.

                              Det samme kan siges om Izunna. Hele efteråret har man kunne læse bl.a. fra flere herinde, at Izunna havde spillet sig op og var blevet en vigtig del af holdet. Så blev Izunna "solgt", og så var lige pludselig ingenting værd, og Rømer var i øvrigt bedre og passede langt bedre ind. Det synes jeg ærligt talt er for latterligt.

                              Ligeså latterligt er det at læse folk der falder i svime over, at vi henter Kløve, for så får vi ENDELIG en spiller der kan spille direkte og udfordre i længderetningen. Har folk så ringe en fodboldforstand, at de ikke kan gennemskue, at en sådan type har vi haft rendende de sidste to år?

                              Den klareste forskel på Joan og Kløve som kanttyper er, at Joan er farligere og har mere slutprodukt på sit spil på den sidste tredjedel, hvor Kløve er bedre på bolden og i relationerne. Så må folk gøre op med sig selv, om de synes at vi lige nu har mere behov for typer, der kan udfordre og afgøre tingene, når vi kommer til modstanderens felt, eller om vi mere har brug for en der er bedre til at huske at træde på bolden og lade andre om at lave de afgørende ting. At tro at Kløve kan løse nogle af de store problemer vi har med at lave mål ift. Joan, er i hvert fald himmelråbende naivt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Nej, JH siger direkte der arbejdes på en til som han gerne vil have i land før han entydigt godkender vinduet.
                                Hold da helt opsa da.. Nye toner fra Hr Hansen. Lyder meget konkret..

                                Frygter bare den at det mislykkedes og man ikke arbejdede på andet

                                Comment

                                Working...
                                X