Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Arrr, det var 11. IVF-forsøg og en check på 250 af de lange, så vi tager alt hvad vi kan få 

    Baghuset / stalden er nu fuldstændigt renoveret, så vel som der er lavet en del i villaen, som lejes ud, men kælder og indkørsel ... 

    Men fik lige vurderet huset af banken i så afventer spændt hvad låneomlægning og ny vurdering kan frigøre af midler 
    Good luck Chuck får man næsten lyst til at sige

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Mjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.

      Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!

      Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig 😆 ), jeg er faktisk MOD herinde.
      Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom 😂
      Det er sgu spændende. Nu skal de jo ikke vente for længe med at få den i hus :-)
      Men som sagt er mit bedste bud Mikkel Rygaard og måske en Kusk hvis FCK pludselig er til at tale med.

      Comment


        Sagde man nu, at det drejede sig om enten Rygaard eller Kusk, så får vi da en voldsom overbefolkning på midtbanen. Rømer må være selvskreven, da han er den eneste som er tilnærmelses defensivt orienteret. JJ ville skulle kæmpe med Rygaard om pladsen. Kløve er formentlig også hentet til startopstillingen. Skulle det dreje sig om Kusk, ville det efterlade Greve, Casper Nielsen, Eskesen, Jønsson, Thrane og Wellbeck som marginaliserede. De sidste tre er dog ikke det store tab. Det kunne vel også handle om en 4 angriber, selvom jeg også har svært ved at se det ske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Sagde man nu, at det drejede sig om enten Rygaard eller Kusk, så får vi da en voldsom overbefolkning på midtbanen. Rømer må være selvskreven, da han er den eneste som er tilnærmelses defensivt orienteret. JJ ville skulle kæmpe med Rygaard om pladsen. Kløve er formentlig også hentet til startopstillingen. Skulle det dreje sig om Kusk, ville det efterlade Greve, Casper Nielsen, Eskesen, Jønsson, Thrane og Wellbeck som marginaliserede. De sidste tre er dog ikke det store tab. Det kunne vel også handle om en 4 angriber, selvom jeg også har svært ved at se det ske.
          Det ville kun være Greve jeg ville begræde af de nævnte - syntes han har rykket sig ... Eskesen på sigt. Men jeg byttede gerne Jønne, wellbeck og Thrane eller Casper for Lusk ... kender ikke så meget til Rygaard ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
            Sagde man nu, at det drejede sig om enten Rygaard eller Kusk, så får vi da en voldsom overbefolkning på midtbanen. Rømer må være selvskreven, da han er den eneste som er tilnærmelses defensivt orienteret. JJ ville skulle kæmpe med Rygaard om pladsen. Kløve er formentlig også hentet til startopstillingen. Skulle det dreje sig om Kusk, ville det efterlade Greve, Casper Nielsen, Eskesen, Jønsson, Thrane og Wellbeck som marginaliserede. De sidste tre er dog ikke det store tab. Det kunne vel også handle om en 4 angriber, selvom jeg også har svært ved at se det ske.
            Enig, det kunne sagtens være en ekstra angriber, hvis det er en der kan bidrage med noget andet end dem vi har fremme nu kan. Her har jeg dog vanskeligt ved at komme med oplagte danske bud men Duncan kan man vel ikke helt afvise.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Sagde man nu, at det drejede sig om enten Rygaard eller Kusk, så får vi da en voldsom overbefolkning på midtbanen. Rømer må være selvskreven, da han er den eneste som er tilnærmelses defensivt orienteret. JJ ville skulle kæmpe med Rygaard om pladsen. Kløve er formentlig også hentet til startopstillingen. Skulle det dreje sig om Kusk, ville det efterlade Greve, Casper Nielsen, Eskesen, Jønsson, Thrane og Wellbeck som marginaliserede. De sidste tre er dog ikke det store tab. Det kunne vel også handle om en 4 angriber, selvom jeg også har svært ved at se det ske.
              Men hvis vi siger Edmundsson er ude, så kan en ny angriber vel ikke være helt urealistisk?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Men hvis vi siger Edmundsson er ude, så kan en ny angriber vel ikke være helt urealistisk?
                Da vores to dyreste spillere i truppen i forvejen er angribere, vil det overraske mig en del, hvis man gik ud og hentede noget der skulle ligne en "forstærkning". Det vil i hvert fald være lidt af en falliterklæring, hvis man allerede har givet op på Helenius som starter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Men hvis vi siger Edmundsson er ude, så kan en ny angriber vel ikke være helt urealistisk?
                  Rygaard vil være en hel anden type end dem vi har

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Da vores to dyreste spillere i truppen i forvejen er angribere, vil det overraske mig en del, hvis man gik ud og hentede noget der skulle ligne en "forstærkning". Det vil i hvert fald være lidt af en falliterklæring, hvis man allerede har givet op på Helenius som starter.
                    Angribere er vel oftest de dyreste.. Ser ingen problem i at 4 angribere skal slås om 2 pladser.. Man går jo også og pusler med 4-3-3. Så skal der jo bruges lidt forskelligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvilken tragisk hændelse tænker du på her?
                      Afhændelse af stort talent for pebernødder, der skal deles videre i systemet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Angribere er vel oftest de dyreste.. Ser ingen problem i at 4 angribere skal slås om 2 pladser.. Man går jo også og pusler med 4-3-3. Så skal der jo bruges lidt forskelligt
                        Jeg synes nu ikke, at det er udtryk for en sund kultur eller trupopbygning, hvis alle de dyreste spillere er angribere. Hvis vi skal til at spille 4-3-3, hvilket jeg tvivler på for alvor får ben at gå på, skal vi da heller ikke til at bruge flere penge på 9ere. Vi har i forvejen Helenius og AK der ikke er kanter, og på det her stadie af Festersens karriere tvivler jeg også på, at han for alvor har speeden til at sætte sig igennem som kant.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Afhændelse af stort talent for pebernødder, der skal deles videre i systemet.
                          Ja 3 mill i nuværende marked virker ikke af meget.. Men når man læser artiklen er det første gang i 10 år man sælger en fra U17 eller yngere..
                          Og det signal vil man nok rigtig gerne kunne sende ud til unge der overvejer om OB er deres næste klub..

                          Men fuck hvor mange penge vi for ham. Det ryger alligevel i Thorborgs lomme det meste..

                          På intet tidspunkt har vi brugt ekstra penge efter store salg under JH så som fans kan vi i realiteten være ligeglad

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg synes nu ikke, at det er udtryk for en sund kultur eller trupopbygning, hvis alle de dyreste spillere er angribere. Hvis vi skal til at spille 4-3-3, hvilket jeg tvivler på for alvor får ben at gå på, skal vi da heller ikke til at bruge flere penge på 9ere. Vi har i forvejen Helenius og AK der ikke er kanter, og på det her stadie af Festersens karriere tvivler jeg også på, at han for alvor har speeden til at sætte sig igennem som kant.
                            Her er jeg så ikke enig. Fester kunne godt spille den kant. Men det burde Greve også kunne

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Her er jeg så ikke enig. Fester kunne godt spille den kant. Men det burde Greve også kunne
                              Det forklarer stadig bare ikke, hvorfor et evt. skifte til 4-3-3 skulle gøre, at vi får brug for en angriber mere. Hvad får vi ud af at have to dyre spillere siddende på bænken?

                              Comment


                                Vil (også) gætte på Mikkel Rygaard. Kent har udtalt sig positivt om ham. Han er skræddersyet til 4-3-3 imo, som lige pludselig var sjovt den anden dag. Han kan også spille en kant i Kent´s system.

                                Måske det er meget klogt at købe ham nu. Ikke sikkert vi har chancen, hvis Lyngbyspillerne bliver fritstillet.

                                Jeg vil være glad for Mikkel, men heller ikke mere. Jeg går ikke jubelamok, som mange af Jer andre

                                Måske fordi jeg føler JJT bliver presset på spilletiden, det synes jeg ikke om.

                                Comment

                                Working...
                                X