Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nostalgien kan være en farlig størrelse, ja. Men det med farten kunne man jo afklare ved at få ham til at kigge forbi og vise sig frem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det ved du jo godt at Kent ikke tror på..... Utaka levede også på sin fart. Er den der stadig?
      Det er vel det de er ved at undersøge i Vejle ....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Nostalgien kan være en farlig størrelse, ja. Men det med farten kunne man jo afklare ved at få ham til at kigge forbi og vise sig frem.
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det er vel det de er ved at undersøge i Vejle ....
        Stadig.. En 34 årig Utaka der skal indgå i helbane pres og tiki taka spil..... Nej vel...
        Lød ellers godt.. Utaka spiller Tiki Taka..

        Igen. Jeg elsker nostalgien og køber nok en trøje hvis han vendte tilbage. Men jeg tror ikke at han ville blive en succes

        Comment


          Jenkins drager videre

          http://www.ob.dk/artikel/jenkins-soeger-videre.aspx

          Bliver der mon gjort plads til Blume?

          Comment


            https://youtu.be/GyvyJ6T60ZY

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jenkins drager videre

              http://www.ob.dk/artikel/jenkins-soeger-videre.aspx

              Bliver der mon gjort plads til Blume?
              Det virker i hvert fald til, at de hurtigt har sendt ham videre, og rygtet med Blume i Odense - Det er vel ikke helt usandsynligt.

              Jeg må være ærlig at indrømme, at jeg ikke kender ret meget til Blume. Vil han kunne forstærke os?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Det virker i hvert fald til, at de hurtigt har sendt ham videre, og rygtet med Blume i Odense - Det er vel ikke helt usandsynligt.

                Jeg må være ærlig at indrømme, at jeg ikke kender ret meget til Blume. Vil han kunne forstærke os?
                Hvad jeg har set er han på niveau med JJ/Rømer uden problemer. Alle har selvfølgelig forskellige kvaliteter men han er bestemt start 11 materiale.
                Han er klasser over Thrane og Welbeck

                Comment


                  Jeg tænker, at vi leder efter en defensiv midtbane mere end en offensiv... hvis det er tilfældet, så er Bror Blume vel ikke den mest oplagte eller?
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Jeg tænker, at vi leder efter en defensiv midtbane mere end en offensiv... hvis det er tilfældet, så er Bror Blume vel ikke den mest oplagte eller?
                    Nej han er bestemt ikke en 6`er. Men ser det lidt som at handle i god tid så man er fri for at hente lign til sommer når vi skal erstatte Thrane og Welbeck. Eller burde.
                    Så svært som JH har med at finde gode spillere nok til midtbanen ville det være dumt at sige nej hvis muligheden tilbyder sig

                    Så må man lede videre efter den rigtige 6`er

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Den motivationsramte Utaka formåede alligevel at sende 9 bolde i kassen i sin sidste sæson... Det er næsten lige før jeg hellere så ham an end at ville give vores nuværende angribere chancen for at vise, at de vitterligt ER mere farlige foran målet end min farmor.

                      MvH ChrisOB
                      Enig
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nej han er bestemt ikke en 6`er. Men ser det lidt som at handle i god tid så man er fri for at hente lign til sommer når vi skal erstatte Thrane og Welbeck. Eller burde.
                        Så svært som JH har med at finde gode spillere nok til midtbanen ville det være dumt at sige nej hvis muligheden tilbyder sig

                        Så må man lede videre efter den rigtige 6`er
                        Enig, Thrane, Welbeck, Joan, Jønne har udløb om lidt. Vi får lidt rigelig dobbeltbemanding, men måske det rigtige valg, når muligheden byder sig.

                        Comment


                          Jeg synes det var meget hurtigt vi sendte ham englænderen videre. For mig tyder det på, at man er tæt på at skrive med en anden, og derfor ikke vil spilde hverken hans eller vores egen tid på han træner med. Normalt har vi haft spillere på prøvetræning i en uge eller mere, så tror der kommer en ind i stedet for ham.
                          Med rygterne om Bror Blume (er han i øvrigt i familie med Pernille Blume? I know random), virker han vel som den mest sandsynlige.

                          Comment


                            Men det ER jo også noget vi har skreget efter i lang tid - altså noget proaktivitet i transfervinduet, så en ny spiller kan falde til, både på og uden for banen, inden han er tvunget til at præstere.

                            Om ikke andet har vi længtes efter handler i starten af vinduet, i stedet for i 12. time, så spilleren nærmest gik fra kontraktunderskrivelse til indskiftning 😉

                            Bevares, så kan vi debattere om der er prioriteret rigtigt i forholdet mellem proaktivitet kontra andre pladser på banen, som måske er ubesatte eller tynst/svagt besatte, men det er dog en forbedring ift. tidligere tider, hvor man både fik pest OG kolera.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg synes det var meget hurtigt vi sendte ham englænderen videre. For mig tyder det på, at man er tæt på at skrive med en anden, og derfor ikke vil spilde hverken hans eller vores egen tid på han træner med. Normalt har vi haft spillere på prøvetræning i en uge eller mere, så tror der kommer en ind i stedet for ham.
                              Med rygterne om Bror Blume (er han i øvrigt i familie med Pernille Blume? I know random), virker han vel som den mest sandsynlige.
                              Ja, det er hendes bror
                              OBeliever

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                                Ja, det er hendes bror
                                Det er da i hvert fald nemt at huske så..

                                Comment

                                Working...
                                X