Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Champagne lige frem?
    Hvis du skal placere ham på en liste over indkøb i klubben over de seneste 10 sæsoner hvor vil han så ligge?
    10 sæsoner er temmelig voldsomt. Men jeg synes det er en spændende spiller. Én spiller fra en hylde vi ikke har hentet fra i "mange" vinduer.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      10 sæsoner er temmelig voldsomt. Men jeg synes det er en spændende spiller. Én spiller fra en hylde vi ikke har hentet fra i "mange" vinduer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        På det ærlige plan: Fuck Edmundsson. Jeg har aldrig brudt mig om manden. Ja, han var sporadisk god i kampene i sidste forår, men ikke tilnærmelsesvis på et niveau, som berettiger til, at han på nogen måde kan forvente kontraktvilkår, som skulle gøre ham til mere end en trupspiller. Han har alle dage været en diver og en tudeprinsesse, og dermed ikke forenelig med de dyder, som jeg forventer mig af en spiller i OB!
        Enig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Men de ved til mindst at Wolverhampton ligger i England...
          Ja den fik de sgu ramt plet med..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            10 sæsoner er temmelig voldsomt. Men jeg synes det er en spændende spiller. Én spiller fra en hylde vi ikke har hentet fra i "mange" vinduer.
            Hvor sikkert er det han kommer tror du?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Mjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.

              Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!

              Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig  ), jeg er faktisk MOD herinde.
              Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom 
              Fuldstændig enig. Men når man kigger på hvad vi har hentet de seneste vinduer er jeg faktisk temmelig overrasket. Jeg havde lige vænnet mig til 1. divisionsspillere, og marginalspillere fra den slovenske liga. Så jeg synes at dette "rygte" fortjener lidt hype :)
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvor sikkert er det han kommer tror du?
                Det kan jeg simpelthen ikke svarer på. Det tror jeg heller ikke min kilde kan. Jeg ved bare at der har været gensidig interesse. Men derfra og til en underskrivelse er der jo et stykke vej.
                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                Lou Holtz

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja 3 mill i nuværende marked virker ikke af meget.. Men når man læser artiklen er det første gang i 10 år man sælger en fra U17 eller yngere..
                  Og det signal vil man nok rigtig gerne kunne sende ud til unge der overvejer om OB er deres næste klub..

                  Men fuck hvor mange penge vi for ham. Det ryger alligevel i Thorborgs lomme det meste..

                  På intet tidspunkt har vi brugt ekstra penge efter store salg under JH så som fans kan vi i realiteten være ligeglad
                  Ja, helt enig. Der er ikke den store sammenhæng mellem indtægter og ambitioner, og så længe OB ikke har forklaret præcis hvordan det man gør nu skal føre til at man etablerer sig som tophold - så længe virker det urealistisk at det faltisk er det der er planen, eller at der er en plan i det hele taget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    10 sæsoner er temmelig voldsomt. Men jeg synes det er en spændende spiller. Én spiller fra en hylde vi ikke har hentet fra i "mange" vinduer.
                    Du sælger den godt, det er u-udholdeligt spændende En spiller fra et lag hvor vikke har været i umindelige tider, og sammenholdt med div. meldinger om at kommende spillere skal passe ind og samtidig ikke bare "løfte med sit navn" kan det godt give lidt "stivhed" i kroppen på de helt rigtige steder .. heeey RvdV
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Det kan jeg simpelthen ikke svarer på. Det tror jeg heller ikke min kilde kan. Jeg ved bare at der har været gensidig interesse. Men derfra og til en underskrivelse er der jo et stykke vej.
                      Ja det er der. Desværre.
                      Der er 5 dage endnu og vi må håbe det bedste.. Frygter bare det bliver en af dem “Vi var tæt på men lykkedes ikke rigtig med det”..
                      Dem har vi haft nogle stykker af her sidst i vinduet..

                      Afslører du navnet hvis det ikke skulle lykkedes?

                      Når 2 mand ved det kan man jo nok konstatere at det er en der pt spiller i den danske liga
                      Last edited by fmprOB; 27-01-2018, 09:20.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Du sælger den godt, det er u-udholdeligt spændende En spiller fra et lag hvor vikke har været i umindelige tider og sammenholdt med div. meldinger om at kommende spillere skal passe ind og samtidig ikke bare "løfte med sit navn" .. heeey RvdV
                        Jeg vil gerne afslører så meget som at det IKKE er RVDV. Så havde champagnen fået lov til at blive liggende i viktualierummet
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                          Det kan jeg simpelthen ikke svarer på. Det tror jeg heller ikke min kilde kan. Jeg ved bare at der har været gensidig interesse. Men derfra og til en underskrivelse er der jo et stykke vej.
                          er det et navn der har været nævnt i sammenhæng med OB her på forum i løbet af det sidste års tid?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det er der. Desværre.
                            Der er 5 dage endnu og vi må håbe det bedste.. Frygter bare det bliver en af dem “Vi var tæt på men lykkedes ikke rigtig med det”..
                            Dem har vi haft nogle stykker af her sidst i vinduet..

                            Afslører du navnet hvis det ikke skulle lykkedes?

                            Når 2 mand ved det kan man jo nok konstatere at det er en der pt spiller i den danske liga
                            Det kommer jo helt an på hvem vores kilde er :)

                            I skal ikke regne med at jeg afslører nogle navne. Som sagt før, jeg har i den grad fået mundkurv på omkring specifikke detaljer. Men jeg har fået tilladelse til at indikere at der sker noget. Også gerne lidt omkring hvilket "niveau" handlen er på. Så kan man tænke sig til hvems interesse det er i ;)
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Kunne det være Uffe Bech, synes jeg har set at han skulle væk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                                er det et navn der har været nævnt i sammenhæng med OB her på forum i løbet af det sidste års tid?
                                Der har været nævnt rigtig mange navne. Så det ved jeg sørme ikke ;)
                                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                                Lou Holtz

                                Comment

                                Working...
                                X