Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Der arbejdes umiddelbart på en signing mere - en dansk offensivspiller
    Fedt. Nr. 7 (Joan) bliver nok også snart ledigt og Mikkel Rygaard har Kent allerede rost til skyerne flere gange. Så han er mit bud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Med tanke på de sidste 2-3 vinduer er der her jo helt vanvittigt.. Men vi elsker det jo
      Yeah! Endelig slut med den "kontinuitetssnak"! We're on the wild side!!!😆
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Der arbejdes umiddelbart på en signing mere - en dansk offensivspiller
        Jeg ville i den grad ønske jeg kunne sige mere. Men jeg har fået mundkurv på. Men som skrevet før, champagnen er lagt på køl.
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Yeah! Endelig slut med den "kontinuitetssnak"! We're on the wild side!!!
          Joan solgt og en erstatning minimum på niveau vil være en fin afslutning på et fornuftigt vindue.. Ikke at vi er vanvittig forstærket men med tanke på fortidens vinduer under JH er dette indtil videre et af de bedste

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Jeg ville i den grad ønske jeg kunne sige mere. Men jeg har fået mundkurv på. Men som skrevet før, champagnen er lagt på køl.
            Champagne lige frem?
            Hvis du skal placere ham på en liste over indkøb i klubben over de seneste 10 sæsoner hvor vil han så ligge?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Joan solgt og en erstatning minimum på niveau vil være en fin afslutning på et fornuftigt vindue.. Ikke at vi er vanvittig forstærket men med tanke på fortidens vinduer under JH er dette indtil videre et af de bedste
              Enig ... men der er stadig en del sommerubekendte ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg ville i den grad ønske jeg kunne sige mere. Men jeg har fået mundkurv på. Men som skrevet før, champagnen er lagt på køl.
                Ja du har også ramt et par gange før så man får da sine forhåbninger lidt op med disse udmeldinger

                Gætter på dit indlæg at du kender navnet og er tilfreds ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Enig ... men der er stadig en del sommerubekendte ...
                  Jojo. Men de er rejst med på træningslejr så de er nok ikke på vej væk umiddelbart

                  Comment


                    Ville elske rygaard i striwet!!

                    Comment


                      Det må være Kusk ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                        Det må være Kusk ;)
                        Den tvivler jeg på når FCK ikke vil af med ham.. Så er han over vores formåen tror jeg..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Joan solgt og en erstatning minimum på niveau vil være en fin afslutning på et fornuftigt vindue.. Ikke at vi er vanvittig forstærket men med tanke på fortidens vinduer under JH er dette indtil videre et af de bedste
                          Helt enig. Og med at holde fast i Gryte til mindst til sommer ville det være helt o.k. og godkendt for mig.
                          Alt der kommer mere nu eller at slippe af med den en eller anden som har kontraktudløb i sommeren ser jeg som (en velkommen) bonus.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Når i er færdige med at sidde og rykke i banditten over det i har sat igang Chuck og Amp.. Kunne i så ikke bare lige give et lille hint mere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              næe, det er fordi Uefa har krav om et antal spillere skal være “egen avl” så de henter dem unge, bruger de bedste og lader resten tage hjem igen eller sive ned gennem rækkerne når de er omkring 20..

                              http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/gener...-dansk-fodbold

                              Netop , til gavn for de stor .. som i tilfælde af overtrædelser får en bøde på ca 12,50 ,-
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Det er altså tidligt at begynde at teste F-5 knappen..

                                Comment

                                Working...
                                X