Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Joan solgt og en erstatning minimum på niveau vil være en fin afslutning på et fornuftigt vindue.. Ikke at vi er vanvittig forstærket men med tanke på fortidens vinduer under JH er dette indtil videre et af de bedste
    tænker at de ser Kløve som en erstatning for Joan?

    Rømer for Izu
    Lund for Tingager
    Kløve for .... Joan ...

    Weber og Søndergaard tænker jeg ikke man påtænker at erstatte udefra ..

    numerisk er vi vel p.t. forstærket ... kvalitet .....?

    men kommer der noget Chuck drikker champagne på er vi formentligt forstærket ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Jeg ville i den grad ønske jeg kunne sige mere. Men jeg har fået mundkurv på. Men som skrevet før, champagnen er lagt på køl.
      Mjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.

      Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!

      Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig 😆 ), jeg er faktisk MOD herinde.
      Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom 😂

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Netop , til gavn for de stor .. som i tilfælde af overtrædelser får en bøde på ca 12,50 ,-
        vi er jo bare et udviklingsland ... FCK, BIF, FCM og FCN sælger jo også deres unge talenter ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Det er altså tidligt at begynde at teste F-5 knappen..
          Jeg er nød til at få installeret en ny på min Ipad. Den er så slidt at jeg ikke kan finde den længere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Når i er færdige med at sidde og rykke i banditten over det i har sat igang Chuck og Amp.. Kunne i så ikke bare lige give et lille hint mere

            Tror jeg lader banditten være på afvent indtil jeg ser en navn :-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Mjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.

              Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!

              Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig  ), jeg er faktisk MOD herinde.
              Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom 
              Never leave us again Chuck

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                vi er jo bare et udviklingsland ... FCK, BIF, FCM og FCN sælger jo også deres unge talenter ...
                Med et nul mere på checken...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  vi er jo bare et udviklingsland ... FCK, BIF, FCM og FCN sælger jo også deres unge talenter ...

                  Ja det er sandt , og som så mange andre af deres regler så gavner de de store som så kan plukke alt talent hos de små for få penge .. desværre .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Med et nul mere på checken...
                    Ja, det tilskriver jeg så erfaring og dygtigheden hos sportsdirektørerne i de forskellige klubber ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ja det er sandt , og som så mange andre af deres regler så gavner de de store som så kan plukke alt talent hos de små for få penge .. desværre .
                      udviklingspenge skulle så bremse det en smule ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Mjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.

                        Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!

                        Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig  ), jeg er faktisk MOD herinde.
                        Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom 
                        Så må du holde Pivedyret i ro et stykke tid så der ikke kommer mere afkom , det betyder vel bare tilbygning så og dermed pause igen herfra ..

                        :-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Så må du holde Pivedyret i ro et stykke tid så der ikke kommer mere afkom , det betyder vel bare tilbygning så og dermed pause igen herfra ..

                          :-)

                          Comment


                            Champagne ligefrem :-)

                            Og den anden dag var der en som snakkede om at Forum ville eksplodere.

                            Så skal vi i min verden op på Daniel Høegh...... men så er jeg også med på både champagne og at eksplodere :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Champagne ligefrem :-)

                              Og den anden dag var der en som snakkede om at Forum ville eksplodere.

                              Så skal vi i min verden op på Daniel Høegh...... men så er jeg også med på både champagne og at eksplodere :-)
                              Men Chuck skrev om en offensivspiller så...
                              Men hvem ved? Vi har ja erfaring i at omskole spillere i OB... ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Så må du holde Pivedyret i ro et stykke tid så der ikke kommer mere afkom , det betyder vel bare tilbygning så og dermed pause igen herfra ..

                                :-)
                                Arrr, det var 11. IVF-forsøg og en check på 250 af de lange, så vi tager alt hvad vi kan få 😉

                                Baghuset / stalden er nu fuldstændigt renoveret, så vel som der er lavet en del i villaen, som lejes ud, men kælder og indkørsel ... 😳

                                Men fik lige vurderet huset af banken i går, så afventer spændt hvad låneomlægning og ny vurdering kan frigøre af midler 😉😜💪🏻

                                Comment

                                Working...
                                X