Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Der har været nævnt rigtig mange navne. Så det ved jeg sørme ikke ;)
    Er der tale om en spiller som er fast mand på et andet hold i superligaen , og i så fald er det i en klub fra de øverste 7 eller de nederste 7 ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er der tale om en spiller som er fast mand på et andet hold i superligaen , og i så fald er det i en klub fra de øverste 7 eller de nederste 7 ?
      Sorry Magge, ville ønske jeg kunne sige mere. Men det bliver for mange detaljer. Jeg har jo heller ikke sagt noget om at det er fra superligaen. Det kan godt være fra superligaen, men det kan også godt være fra udlandet.
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
        Det kommer jo helt an på hvem vores kilde er :)

        I skal ikke regne med at jeg afslører nogle navne. Som sagt før, jeg har i den grad fået mundkurv på omkring specifikke detaljer. Men jeg har fået tilladelse til at indikere at der sker noget. Også gerne lidt omkring hvilket "niveau" handlen er på. Så kan man tænke sig til hvems interesse det er i ;)
        Måske det slet ikke er samme spiller dig og Chuck snakker om og vi i virkeligheden arbejder på 2

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Sorry Magge, ville ønske jeg kunne sige mere. Men det bliver for mange detaljer. Jeg har jo heller ikke sagt noget om at det er fra superligaen. Det kan godt være fra superligaen, men det kan også godt være fra udlandet.

          Du er sgutte nem at fritte oplysninger ud af :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Du er sgutte nem at fritte oplysninger ud af :-)
            Som at se Sjanne og Luffe lege “gult papir med skrift i panden”....

            Du gir mig ingen hjælp Sjanne.. Ingen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Du er sgutte nem at fritte oplysninger ud af :-)
              Selvom det er monsterfrustrerende, så er der også noget fedt spændingsopbyggende ved det - det er sådan transfervinduet skal være :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg vil gerne afslører så meget som at det IKKE er RVDV. Så havde champagnen fået lov til at blive liggende i viktualierummet
                Jeg mener da også der blev nævnt at det var en dansk offensivspiller.

                Comment


                  Jeg synes at det lugter lidt af Kusk. Det har været nævnt herinde, at han tidligere har vist interesse for et skifte til OB, så mon ikke det handler om, at FCK lige skal have kapret en afløser inden en evt. handel kan effektueres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Jeg vil gerne afslører så meget som at det IKKE er RVDV. Så havde champagnen fået lov til at blive liggende i viktualierummet
                    Så langt så godt .. mit eksempel med RvdV var tænkt som eksemplet på ham der er i en klub p.gr.a. sit navn .. og på ingen måde af gavn. DET skal vi undgå for enhver pris
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Jeg mener da også der blev nævnt at det var en dansk offensivspiller.
                      Det har du ret i Ole. Men der er jo også danske offensivspillere i udlandet.
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Det har du ret i Ole. Men der er jo også danske offensivspillere i udlandet.
                        Tror han henviste til manners forslag om RvdV...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror han henviste til manners forslag om RvdV...
                          Ja selvfølgelig :) så jeg bagefter
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                            Ja selvfølgelig :) så jeg bagefter
                            Du er tilgivet :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tror han henviste til manners forslag om RvdV...
                              Jeg vil lige understrege at jeg på ingen måde har foreslået RvdV som et transfermål til os .. faktisk er det fuldstændig mo'sat
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Jeg synes det lugter af en udenlandsdansker. Lucas Andersen? Viktor Fischer er vel alt for urealistisk?, Jeg ved ikke lige så meget om hvordan det går ham.
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

                                Comment

                                Working...
                                X