Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg vil sådan set mene det er uacceptabelt uanset hvor mange penge der er kommet ind. Man sender 2 fra start 11 videre og melder til stadighed ud man går efter top 6.
    - De to ting hænger på ingen måde sammen, især ikke når vi nu kom igennem efteråret på en ret haltende facon. Skal vi med skal truppen styrkes - 2 spillere er næppe nok. (omend det vil være en start at få lappet de huller i skuden)
    Kan kun være enig. Vi lever bare ikke i samme verden som vores sportslige ledelse..
    Bliver spændende 4 uger

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Han kommer lige fra et svensk mesterskab og vil gerne blive i udlandet.
      Tænker det er et langt ben så ...

      Det må være første gang at nr. 10 i ligaen har fået guldmedaljer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kan kun være enig. Vi lever bare ikke i samme verden som vores sportslige ledelse..
        Bliver spændende 4 uger
        tja vi kommer ihvertfald til at se om man mener det seriøst med den top 6 eller ej. Fortsætter man stilen og køre igennem foråret med nuværende set up har man ikke bare solgt en potentiel top 6, men man tager også en stor risiko for vi for alvor bliver trukket med ned i dyndet.

        Tingager og Izunna skal som minimum erstattets har nogle spillere med kvalitet....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Det må være første gang at nr. 10 i ligaen har fået guldmedaljer
          De fulde svenskere altså...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tja vi kommer ihvertfald til at se om man mener det seriøst med den top 6 eller ej. Fortsætter man stilen og køre igennem foråret med nuværende set up har man ikke bare solgt en potentiel top 6, men man tager også en stor risiko for vi for alvor bliver trukket med ned i dyndet.

            Tingager og Izunna skal som minimum erstattets har nogle spillere med kvalitet....
            Og svaret bliver endnu engang at ambitionerne er luftkasteller ift det man faktuelt går ud og gør..
            Normalvis er jeg typen der lader tvivlen komme folk tilgode men den er opbrugt forlængst mht den sportslige ledelse

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              Det må være første gang at nr. 10 i ligaen har fået guldmedaljer
              Haha, korrekt ... tænkte på Malmø :D.
              Uanset vil han gerne blive i udlandet.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Synes umiddelbart man skal kigge på hvad der er af frie transfer muligheder i ligaerne omkring os. Der er allerede flere interessante i Norge, Sverige og Danmark (på sigt)

                https://www.transfermarkt.co.uk/alls...wettbewerb/SE1

                https://www.transfermarkt.co.uk/supe...wettbewerb/DK1

                https://www.transfermarkt.co.uk/tipp...wettbewerb/NO1

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Haha, korrekt ... tænkte på Malmø :D.
                  Uanset vil han gerne blive i udlandet.
                  Og jeg vil gerne knalde min kønne nabo. Men problemet er at det bestemmer jeg jo ikke alene..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og svaret bliver endnu engang at ambitionerne er luftkasteller ift det man faktuelt går ud og gør..
                    Normalvis er jeg typen der lader tvivlen komme folk tilgode men den er opbrugt forlængst mht den sportslige ledelse
                    ganske enig.

                    Forventer heller intet - men håber, håber, håber

                    Grundlæggende så forstår jeg bare ikke at man igen og igen kan melde ud som man gør - og så ikke følge op på det med handlinger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ganske enig.

                      Forventer heller intet - men håber, håber, håber

                      Grundlæggende så forstår jeg bare ikke at man igen og igen kan melde ud som man gør - og så ikke følge op på det med handlinger.
                      Vil ikke skuffe dig, men min cd-player har ja også endless-repeat-knappen og det er helt let at tænde, så...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ganske enig.

                        Forventer heller intet - men håber, håber, håber

                        Grundlæggende så forstår jeg bare ikke at man igen og igen kan melde ud som man gør - og så ikke følge op på det med handlinger.
                        fordi det ingen konsekvens har

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Han kommer lige fra et svensk mesterskab og vil gerne blive i udlandet.
                          Tænker det er et langt ben så ...
                          Nej, Søren Rieks har været i IFK Göteborg, der blev toer flere gange for et par år siden, men er faldet bl.a. på usikkerhed om økonomi og sportslig ledelse. De endte som nr. 10 i sidste sæson. De dyre spillere er ved at forlade klubben, der vistnok vil sadle om. Vent, det lyder sgu da bekendt på en eller anden måde...?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Jeg synes nu Pereira har gjort det hæderligt som stopper. Han har jo heller ikke været et problem som venstre back rent defensivt. Men det er klart, at man skal have en back-up ekstra derinde, som helst er på højere niveau.
                            Har han nærmest overhovedet spillet som stopper? Jeg husker ham ikke spille den plads i SønderjyskE, og den eneste kamp jeg kan erindre, hvor han har spillet centralt her, var i sæsonafslutningen i Randers sidste sæson, og da spillede vi en rædderlig kamp, Pereira inklusiv. Jeg synes, at det er ret kritisabelt, hvis vi bare med ét afbud skal spille en mand centralt der er meget lidt prøvet der, og som Kent nu i et år har vist, at han ikke har megen tiltro til.

                            Comment


                              Når man lige læser tråden igennem, ligner det halvdelen af forum er på selvmordets rand. Klap nu lige hesten. Solen står op i morgen igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Når man lige læser tråden igennem, ligner det halvdelen af forum er på selvmordets rand. Klap nu lige hesten. Solen står op i morgen igen
                                Det blir garenteret regn imorgen..⛈🙈

                                Comment

                                Working...
                                X