jeg vil sådan set mene det er uacceptabelt uanset hvor mange penge der er kommet ind. Man sender 2 fra start 11 videre og melder til stadighed ud man går efter top 6.
- De to ting hænger på ingen måde sammen, især ikke når vi nu kom igennem efteråret på en ret haltende facon. Skal vi med skal truppen styrkes - 2 spillere er næppe nok. (omend det vil være en start at få lappet de huller i skuden)
Kan kun være enig. Vi lever bare ikke i samme verden som vores sportslige ledelse..
Bliver spændende 4 uger
Kan kun være enig. Vi lever bare ikke i samme verden som vores sportslige ledelse..
Bliver spændende 4 uger
tja vi kommer ihvertfald til at se om man mener det seriøst med den top 6 eller ej. Fortsætter man stilen og køre igennem foråret med nuværende set up har man ikke bare solgt en potentiel top 6, men man tager også en stor risiko for vi for alvor bliver trukket med ned i dyndet.
Tingager og Izunna skal som minimum erstattets har nogle spillere med kvalitet....
tja vi kommer ihvertfald til at se om man mener det seriøst med den top 6 eller ej. Fortsætter man stilen og køre igennem foråret med nuværende set up har man ikke bare solgt en potentiel top 6, men man tager også en stor risiko for vi for alvor bliver trukket med ned i dyndet.
Tingager og Izunna skal som minimum erstattets har nogle spillere med kvalitet....
Og svaret bliver endnu engang at ambitionerne er luftkasteller ift det man faktuelt går ud og gør..
Normalvis er jeg typen der lader tvivlen komme folk tilgode men den er opbrugt forlængst mht den sportslige ledelse
Synes umiddelbart man skal kigge på hvad der er af frie transfer muligheder i ligaerne omkring os. Der er allerede flere interessante i Norge, Sverige og Danmark (på sigt)
Og svaret bliver endnu engang at ambitionerne er luftkasteller ift det man faktuelt går ud og gør..
Normalvis er jeg typen der lader tvivlen komme folk tilgode men den er opbrugt forlængst mht den sportslige ledelse
ganske enig.
Forventer heller intet - men håber, håber, håber
Grundlæggende så forstår jeg bare ikke at man igen og igen kan melde ud som man gør - og så ikke følge op på det med handlinger.
Grundlæggende så forstår jeg bare ikke at man igen og igen kan melde ud som man gør - og så ikke følge op på det med handlinger.
Vil ikke skuffe dig, men min cd-player har ja også endless-repeat-knappen og det er helt let at tænde, så...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Han kommer lige fra et svensk mesterskab og vil gerne blive i udlandet.
Tænker det er et langt ben så ...
Nej, Søren Rieks har været i IFK Göteborg, der blev toer flere gange for et par år siden, men er faldet bl.a. på usikkerhed om økonomi og sportslig ledelse. De endte som nr. 10 i sidste sæson. De dyre spillere er ved at forlade klubben, der vistnok vil sadle om. Vent, det lyder sgu da bekendt på en eller anden måde...?
Jeg synes nu Pereira har gjort det hæderligt som stopper. Han har jo heller ikke været et problem som venstre back rent defensivt. Men det er klart, at man skal have en back-up ekstra derinde, som helst er på højere niveau.
Har han nærmest overhovedet spillet som stopper? Jeg husker ham ikke spille den plads i SønderjyskE, og den eneste kamp jeg kan erindre, hvor han har spillet centralt her, var i sæsonafslutningen i Randers sidste sæson, og da spillede vi en rædderlig kamp, Pereira inklusiv. Jeg synes, at det er ret kritisabelt, hvis vi bare med ét afbud skal spille en mand centralt der er meget lidt prøvet der, og som Kent nu i et år har vist, at han ikke har megen tiltro til.
Comment