Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Greve forlænger!

    GOD nyhed! Han var én af dem med udløb i 2019.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlaenger-i-ob/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Greve forlænger!

      GOD nyhed! Han var én af dem med udløb i 2019.

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlaenger-i-ob/
      God nyhed.��
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Greve forlænger!

        GOD nyhed! Han var én af dem med udløb i 2019.

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlaenger-i-ob/
        Skønt. Velfortjent, og dejligt for klubben at have papirer på ham til 2021. Han skal nok slå igennem for alvor, inden længe. (Selvom man har sagt det i snart to år.) Men jeg fornemmer gode tider for den knægt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          God nyhed.��
          Hvis der tænkes i medie-strategi og omtale, ville det være dårligt, hvis det hele meddeles på en gang. Izunnas afgang kunne afstedkomme mange spekulationer, hvorfor han selv betaler OB for at slippe fri af kontrakten, istedet for drukner det i nyheden om Tingagers salg. Nu kan den nyhed så køre i en dag, og så mens der spekuleres i evt. afløsere, kommer nyheden om Greves forlængelse (hvilket er skidefedt), og så kan den køre lidt længere, inden en evt. nyhed om nye spillere kommer frem, og måske kommer der lige flere nyheder om spillere, der forlænger og afskibes, inden nyheden om en ny spiller kommer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Greve forlænger!

            GOD nyhed! Han var én af dem med udløb i 2019.

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlaenger-i-ob/
            You make my day!!!
            Endelig en god nyhed!
            😀
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Så mangler vi bare det samme med JJ.. Måske i morgen?

              Martin Davidsen skriver desuden på twitter at OB nok ikke er med i kampen om Kasper Kusk pga økonomien

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Hvis han ikke har spiller køb som opgave - er han så ikke bare spild af lønkroner? - meeeeeeeeen ved nærmere eftertanke, så er det nok billiger at give ham en løn for at holde snitterne væk, det er der en god businesscase i.
                Der er altså pænt mange opgaver ved siden af det at købe spillere.. Tror sagtens man kan få 37 timer til at gå om ugen med alle de andre opgaver der er i en organisation som OB

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-helsingoer

                  WOW

                  Ham her havde jeg set som en oplagt Tingager-afløser, hvis han ikke kunne få hans udtalte udlandsdrøm opfyldt. Bliver interessant at se, om vi kan hive noget bedre op af posen i så fald.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-helsingoer

                    WOW

                    Ham her havde jeg set som en oplagt Tingager-afløser, hvis han ikke kunne få hans udtalte udlandsdrøm opfyldt. Bliver interessant at se, om vi kan hive noget bedre op af posen i så fald.
                    Skulle lige til at poste denne. Så kan vi umuligt have været interesseret.. Hvem helvede vil frivilligt til Helsingør?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Skulle lige til at poste denne. Så kan vi umuligt have været interesseret.. Hvem helvede vil frivilligt til Helsingør?
                      Bestemt ikke. Flot signing af FCH, men endnu mere overraskende synes jeg faktisk det er, at vi ikke har været interesseret. Oplagt erstatning for Tingager.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Bestemt ikke. Flot signing af FCH, men endnu mere overraskende synes jeg faktisk det er, at vi ikke har været interesseret. Oplagt erstatning for Tingager.
                        Vi har nok sovet i timen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Bestemt ikke. Flot signing af FCH, men endnu mere overraskende synes jeg faktisk det er, at vi ikke har været interesseret. Oplagt erstatning for Tingager.
                          Jeg har ikke været imponeret når jeg har set ham spille ... som jeg husker det virker han relativt langsom og tung i det.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi har nok sovet i timen
                            Mon dog. Han spiller i Superligaen, og de har hundrede procent været opmærksomme på det. Det kan vel næsten ikke lade sig gøre, at de ikke har? Han har ikke været interessant, ellers havde vi været med her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Mon dog. Han spiller i Superligaen, og de har hundrede procent været opmærksomme på det. Det kan vel næsten ikke lade sig gøre, at de ikke har? Han har ikke været interessant, ellers havde vi været med her.
                              Muligt. Vi må se hvem de finder frem.. Måske de kunne stjæle ham hollænderen i Sønderjyske med det sjove navn i stedet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg har ikke været imponeret når jeg har set ham spille ... som jeg husker det virker han relativt langsom og tung i det.
                                Jeg græder heller ikke ligefrem snot over det, han er heller ikke min kop té, men han virkede oplagt, som en spiller uden klub med en del erfaring, i den smalle pulje vi udvælger nye spillere i.

                                Comment

                                Working...
                                X