Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
    Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.
    Tror ikke det vil være i KN’s interesse.. det er jo nærmest at have to cheftræneren og det ved KN jo godt så vil det ikke skabe lidt for mange spændinger at køre en erstatning på plads i hans kontrakttid?
    ikke at assistenter ikke normalt overtager efter en fyring men er det ikke lige tykt nok..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Tror ikke det vil være i KN’s interesse.. det er jo nærmest at have to cheftræneren og det ved KN jo godt så vil det ikke skabe lidt for mange spændinger at køre en erstatning på plads i hans kontrakttid?
      ikke at assistenter ikke normalt overtager efter en fyring men er det ikke lige tykt nok..
      Nej. Kent har været i gamet så mange år og han ved udemærket godt at den klub han er i arbejder både med kortsigtet og langsigtet planlægning både i spillertrup og på trænerbænken. Så længe Kent er cheftræner er det ham der bestemmer ligemeget om assistenten hedder Bredahl, Kuhn eller Engstrøm. At have en assistent som vil kunne overtage tøjlerne når cheftræneren stopper er kun helt naturligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Ville heller ikke have noget imod man tog chancen med en HHA eller Anders Møller..
        Det er fine personligheder begge de to gentlemen, men besidder de evnerne. HHA er vel kun lige startet sin trænergerning så han må lige i gang først .. AMC bor vel stadig i byen, og er assistent i Roskilde, hvis jeg ikke husker galt så han er absolut en kandidat imø., men allermest ønsker jeg mig en indfødt OB'er med rødder helt tilbage i u-afd.
        Last edited by manner; 03-03-2018, 13:41.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er fine personligheder begge de to gentlemen, men besidder de evnerne. HHA er vel kun lige startet sin trænergerning så han må lige i gang først .. AMC bor vel stadig i byen, og er assistent i Roskilde, hvis jeg ikke husker galt så han er absolut en kandidat imø., men allermest ønsker jeg mig en indfødt OB'er med rødder helt tilbage i u-afd.
          Ville være også være dejligt, kan heller ikke afvise jeg ikke er ramt af Obstruktion's interviews med de to herrer. Men tror også bare Kent er en god mand at lære af så man får det old-school Samtidig med man kan søge inspiration andetsteds, så hvis man skal træne en evt, kommende Cheftræner så er det nok et meget godt tidspunkt, men taler selvfølgelig ligeså meget for en internt eller et koryfæ.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Nej. Kent har været i gamet så mange år og han ved udemærket godt at den klub han er i arbejder både med kortsigtet og langsigtet planlægning både i spillertrup og på trænerbænken. Så længe Kent er cheftræner er det ham der bestemmer ligemeget om assistenten hedder Bredahl, Kuhn eller Engstrøm. At have en assistent som vil kunne overtage tøjlerne når cheftræneren stopper er kun helt naturligt.
            Men forskellen på Kuhn og Bredahl er vel at man direkte siger til KN at det er ud af vagten så snart kontrakten er omme .. det er der ikke meget motivation i ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Men forskellen på Kuhn og Bredahl er vel at man direkte siger til KN at det er ud af vagten så snart kontrakten er omme .. det er der ikke meget motivation i ..
              Nej jeg mener heller ikke man skal sige til KN at det er ud af vagten når kontrakten udløber. Det kan jo også være man forlænger med ham, hvis det bare kører men, hvis man ikke gør det er der jo altid mulighed for at kontrakten løber ud og assistenten eller en anden overtager.
              Men derfor kan man jo godt ved ansættelse af en ny assistent kigge på om det er en med cheftrænerpotentiale når den post på et tidspunkt bliver ledig.

              Comment


                Kasper Larsen får ifølge Tipsbladet (og Groningen) ikke forlænget sin aftale der udløber til sommer. Kunne han mon være en mulighed for os? Ved godt at han har været skadesplaget, men alt andet end lige, så er han vel ikke blevet en ringere spiller siden han forlod os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Kasper Larsen får ifølge Tipsbladet (og Groningen) ikke forlænget sin aftale der udløber til sommer. Kunne han mon være en mulighed for os? Ved godt at han har været skadesplaget, men alt andet end lige, så er han vel ikke blevet en ringere spiller siden han forlod os.
                  Om det så skulle betyde at vi var tvunget til at smide 4 spillere ud af den nuværende trup så ser jeg gerne Larsen komme hjem .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Kasper Larsen får ifølge Tipsbladet (og Groningen) ikke forlænget sin aftale der udløber til sommer. Kunne han mon være en mulighed for os? Ved godt at han har været skadesplaget, men alt andet end lige, så er han vel ikke blevet en ringere spiller siden han forlod os.
                    Det ville være fantastisk hvis ham vil komme hjemme.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ville han være interesseret i at komme hjem, tror i? Jeg har aldrig hørt Kasper tale om OB, som f.eks. Daniel Høegh har. Jeg har faktisk ikke set noget OB relateret fra Kasper siden han forlod os..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Kasper Larsen får ifølge Tipsbladet (og Groningen) ikke forlænget sin aftale der udløber til sommer. Kunne han mon være en mulighed for os? Ved godt at han har været skadesplaget, men alt andet end lige, så er han vel ikke blevet en ringere spiller siden han forlod os.
                        Nej tak. Som jeg husker ham, er han placeringssvag og ikke gode venner med bolden. Daniel Høgh havde været en helt anden snak.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Ville han være interesseret i at komme hjem, tror i? Jeg har aldrig hørt Kasper tale om OB, som f.eks. Daniel Høegh har. Jeg har faktisk ikke set noget OB relateret fra Kasper siden han forlod os..
                          Har heller ikke hørt ham udtale sig så meget som DH. Ej heller hørt noget siden han smuttede til Holland... men da han kom hjem fra Astana udtalte han at i Danmark er hans klub OB...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Nej tak. Som jeg husker ham, er han placeringssvag og ikke gode venner med bolden. Daniel Høgh havde været en helt anden snak.
                            Han kan jo have udviklet sit spil siden han var her som ung spiller ....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Knægten er desværre skadet 50% af tiden og skal nok have en stor kontrakt for at vende hjem
                              Jeg siger nej tak uden at tro på han i realiteten er interesseret i at vende hjem allerede nu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Nej tak. Som jeg husker ham, er han placeringssvag og ikke gode venner med bolden. Daniel Høgh havde været en helt anden snak.
                                Jeg skal ikke kunne sige om han er "placeringssvag", men jeg husker ham som en fysisk stærk og god afleveringsspiller med et relativt stærkt hovedspil.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X