Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Vi kan lige så godt lægge os til at dø allesammen, det bliver et historisk ringe transfervindue, helt forfærdeligt. Der skal virkelig hentes nogle spillere, der kan levere fra dag ét, hvis den her skude skal vendes. Det var to spillere fra start11 der røg fra en kvalitetsmæssigt i forvejen papirstynd trup. KEP skal vel også have sine karantænedage, og hvad stiller vi så op..
    Så får du nok bare Kent til at stå foran kameraerne og sige "Jeg havde egentlig aftalt med KEP at der skulle sættes en stopper for alle de kort, men det er jo hvad der sker i kampens hede - og vi skal også huske på at vi har mange kvalificerede afløsere"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://www.fyens.dk/article/3218665

      Kan ikke læse hele indholdet, men det her er da betryggende.

      "OBs cheftræner Kent Nielsen er klar over, at klubben nu skal ud og hente erstatninger om ikke andet til bredden af truppen"

      Jep, lige en justering eller to til bredden, så skulle den være i vinkel. Så kan jeg faktisk ikke se et scenarie for mig, hvor vi ikke kommer i top 6.
      Åh nej

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://www.fyens.dk/article/3218665

        Kan ikke læse hele indholdet, men det her er da betryggende.

        "OBs cheftræner Kent Nielsen er klar over, at klubben nu skal ud og hente erstatninger om ikke andet til bredden af truppen"

        Jep, lige en justering eller to til bredden, så skulle den være i vinkel. Så kan jeg faktisk ikke se et scenarie for mig, hvor vi ikke kommer i top 6.
        Top 6? Vi kan være glad hvis vi ikke kommer i ægte nedrykningsfare.
        Vi gav to meget vigtige spillet væk. Selvom Izunna var ikke den store succes så var ham vores bedste duelspiller og eneste "hårde hund" på midtbanen.
        Og Tingagers betydning for holdet og en sikker forsvarsarbejde var meget stor.
        Uden ægte erstatninger - og taler ikke om "bredden" - bliver det en gyser i foråret.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
          Ja det giver jo et lidt andet perspektiv. . . . og dejligt usympatisk oven i hatten, en form for skatteundragelse, det er da bare for lækre moves OB laver pt.
          Og i min bog retfærdiggør ingen floskler, om at alle gør det etc. Plausibelt men fesent. Og nok også derfor man har "opdigtet" en historie om at han længe har ønsket noget andet. Så meld dog ud hvordan lortet hænger sammen. Det andet her er jo bare usmageligt.
          Du er vitterligt ikke glad for OB?

          Comment


            Er jeg den eneste der synes, at det er mærkeligt, at OB ikke har skrevet noget om hverken Izunna eller Tingager på nogle af deres sociale medier? Jeg synes faktisk, at det grænser til halvdårlig stil, både overfor spillerne og fans.

            Er man virkelig så forskræmt af alt der kunne minde om dårlig omtale og kritik, at man ikke tør dele nyheder der risikerer at dele vandene, såsom stamspillere der forlader klubben? Eller er OBs mediestrategi bare ligeså lemfældig og klodset som i andre dele af driften? Amatøragtigt virker det i hvert fald som, i mine øjne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Under i den grad Tingager den chance. Han har været en fremragende historie for klubben og en super person der har været nem at holde af som fan.

              Tilgengæld bliver det bare ikke lettere at finde optimisme for den nuværende sportslige ledelse. Nu har man brugt år på at tale om vigtigheden af kontinuitet, og nu hvor man så er nået til et punkt, hvor det skulle til at forløses, så skifter vi med stor sandsynlighed 4-5 mand fra startsopstillingen på 6 måneder. Det er bare helt sort, men bekræfter jo bare den teori mange af os har haft længe, nemlig at "kontinuitets"-snakken primært handlede om at købe sig tid, og forsøge at camouflere nogle klare sportslige fejlinvesteringer.

              Jeg beundrer jer der har en tro på, at den nuværende sportslige ledelse formår at forstærke truppen over de næste to vinduer, jeg aner simpelthen ikke, hvor i får den optimisme fra.
              Nu rabler det da helt. Selvfølgelig kan truppen uden Tingager og Izu risikere nedrykning og helt sikkert nedrykningsspil. Det hele afhænger af Ha-Ha's indkøb og Kent evne til at udnytte dem hurtigt og effektivt. Not.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Gad godt vide hvad vi har fået i transfer. Transfermacht siger hans værdi er 400.000 euro. Cirka 3 mill.. for mig er alt under 8 for lidt! Har havde lige forlænget i sommers.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                  Gad godt vide hvad vi har fået i transfer. Transfermacht siger hans værdi er 400.000 euro. Cirka 3 mill.. for mig er alt under 8 for lidt! Har havde lige forlænget i sommers.
                  Jeg tror 3 er mere realistisk end 8 i hvert fald. Det ville ikke overraske mig hvis vi fik 3 for ham, selvom jeg nu synes 5 havde været mere passende. Men han har jo heller ikke bevist sig på top, topniveau endnu, og så længe har han jo heller ikke været fuldtidsprof, så tænker ikke der er nogen som tør sende 8 mio. vores vej for ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                    Gad godt vide hvad vi har fået i transfer. Transfermacht siger hans værdi er 400.000 euro. Cirka 3 mill.. for mig er alt under 8 for lidt! Har havde lige forlænget i sommers.
                    Jeg tror ikke på, at vi har fået 8. Med 1½ år tilbage af kontrakten og en 25-års fødselsdag her i februar, tror jeg vi ligger på en 2-4 mio. Det ligger meget godt i tråd med den goingrate, som Braunchweig kaster efter skandinaviske spillere. Dem er de nemlig glade for, Tingager er den 7. de henter i Skandinavien på bare 3 år.

                    Fælles for dem er dog, at ingen af dem har kostet €1 mio. jf. Transfermarkt, den dyreste af dem var den dengang 19-årige angriber Abdullahi, der allerede var slået igennem i Norge. Tingager kan næppe gå for det samme som ham.

                    Comment


                      Andlox@
                      Kan du se nogle steder Hvad der er betalt for Tingager?

                      Comment


                        Nå men så må vi se om Thelander og Kusk kommer i løbet af januar.
                        Det er vel noget i den stil der skal til for at lappe hullerne.

                        Comment


                          Det er lige før at jeg nærmest hylder salgene, fordi det simpelthen alt andet lige må være ensbetydende med indkøb. JH's udtalelser lige inden vinduets åbning om at alt under top 6 er skuffende harmonerer ikke med salg af to profiler, hvis ikke der sker ting og sager den anden vej. Så kan man have tiltro til JH's evner eller ej, men alene forventningen om at få noget ind er dejligt. Den her trup har brug for nyt liv. Jeg tvivler på vi finder de rette, men jeg glæder mig over at der nu sker noget, for det er jeg ret sikker på der gør!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nå men så må vi se om Thelander og Kusk kommer i løbet af januar.
                            Det er vel noget i den stil der skal til for at lappe hullerne.
                            Thelander sker ikke. Tror næppe at OB kan hamle op med lønningerne og skatteniveauet i Schweiz, derudover er han fast mand for Zurich der kæmper om medaljer og Europa pladser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Nå men så må vi se om Thelander og Kusk kommer i løbet af januar.
                              Det er vel noget i den stil der skal til for at lappe hullerne.
                              Der skal mere til. Vi mister 2 fra en start 11, som pt ligger uden for top 6, og med et program som gør, at det næppe er sandsynligt med top 6 mm. holdet forstærkes. Vi skal minimum have 4 ind til start 11, men når Kent siger, at vi skal kigge på spillere til bredden så forstår jeg intet mere. Han må mener til start 11 og ikke til bænken.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Andlox@
                                Kan du se nogle steder Hvad der er betalt for Tingager?
                                Endnu ikke. Ledede allerede men der er intet at finde hidtil. Vil senere kigge for et fanforkm af Braunschweig. Skriver når jeg har noget.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X