Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har han lavet noget der gør han bare skal væk mon? Det er en mærkelig tendens vi har i klubben med at ophæve kontrakter med spillere. Hvorfor ophæver man så ikke med Jønsson....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
      Izunna blir løst af sin kontrakt.. ingen transfer.. jeg giver op..!! Jesper Hansen du overgår dig selv gang på gang i håbløshed
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvordan kan man forære sin måske 2. Bedste spiller væk? Kunne han ikke sælges?
      Hvor læser i at der ingen transfer er, og at han er blevet foræret væk
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Gætter på, at vi går ud og overbetaler for Moro, der ikke er en opgradering ift. Izunna. Ville ligne den nuværende sportslige ledelse.
        Moro har nu præsteret markant bedre end Izunna, vil jeg mene, men jeg tror ikke at OB har en chance for at hente ham.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Hvor læser i at der ingen transfer er, og at han er blevet foræret væk
          Jeg har haft flere samtaler med Izunna omkring hans ønske om at prøve sig af i en anden liga og i en anden fodboldkultur, siger Jesper Hansen ifølge klubbens hjemmeside.

          - Vi har drøftet de muligheder, der var, og vi er nået frem til en fornuftig aftale omkring vilkårene for, at vi ville løse ham fra hans kontrakt.

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-samarbejdet/
          This is what you have been trained for, makes us proud!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
            Jeg har haft flere samtaler med Izunna omkring hans ønske om at prøve sig af i en anden liga og i en anden fodboldkultur, siger Jesper Hansen ifølge klubbens hjemmeside.

            - Vi har drøftet de muligheder, der var, og vi er nået frem til en fornuftig aftale omkring vilkårene for, at vi ville løse ham fra hans kontrakt.

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-samarbejdet/
            Jeg kan altså ikke få det der til at lyde som at han er foræret væk
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Vi ved selvfølgelig ikke alt. Men udefra set virker det jo vanvittigt. Der har lige været rygter om at han var ved at skifte. Kontrakten er lang, og han har præsteret ganske ok. Hvordan f kan han få kontrakten ophævet. Hvad gør det til en god løsning for begge parter, ud over sparret løn. HÅBLØST

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Hvor læser i at der ingen transfer er, og at han er blevet foræret væk
                http://www.ob.dk/artikel/izunna-stopper-i-ob.aspx
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg kan altså ikke få det der til at lyde som at han er foræret væk
                  Det Izunna "betaler" er jo bare at han eventuelt helt frasiger sig lønnen i resten af kontraktperioden ... eller lignende.
                  OB kan ikke have fået penge ud af det.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Hvis en spiller virkelig bare vil væk, og der ikke ligger noget bud på ham, så er det en svær situation. Man kan se på en Masango i Randers, som klubben der fortsat forsøger at få penge for. Det kan blive en lang opslidende historie for alle parter. Man kan nemt sige, at så må man holde spilleren til kontrakten, men hvis der ikke ligger et bud (og det lader det jo ikke til ud fra OBs egen hjemmeside), så er det jo enten en kamp eller lade ham gå. Hvis ikke man kender detaljerne - som OB forståeligt nok ikke går ud med - så er det enormt svært at bedømme, hvad der er op eller ned i den historie.

                    På +siden: der frigøres løn og mulighed for tilgang af en spiller, der vil klubben mere end Izunna. På -siden mangler vi da nu i den grad en central midtbanespiller af en vis kvalitet. Det kan være, at man mener at have spilleren allerede nu i form af Desler, Casper Nielsen eller Thrane, men det er lidt svært at tro på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Hvis en spiller virkelig bare vil væk, og der ikke ligger noget bud på ham, så er det en svær situation. Man kan se på en Masango i Randers, som klubben der fortsat forsøger at få penge for. Det kan blive en lang opslidende historie for alle parter. Man kan nemt sige, at så må man holde spilleren til kontrakten, men hvis der ikke ligger et bud (og det lader det jo ikke til ud fra OBs egen hjemmeside), så er det jo enten en kamp eller lade ham gå. Hvis ikke man kender detaljerne - som OB forståeligt nok ikke går ud med - så er det enormt svært at bedømme, hvad der er op eller ned i den historie.

                      På +siden: der frigøres løn og mulighed for tilgang af en spiller, der vil klubben mere end Izunna. På -siden mangler vi da nu i den grad en central midtbanespiller af en vis kvalitet. Det kan være, at man mener at have spilleren allerede nu i form af Desler, Casper Nielsen eller Thrane, men det er lidt svært at tro på.
                      Kan slet ikke se nogen af de 3 nævnte kan udfylde den rolle. Jeg er rimeligt fortrøstningsfuld ved at vi henter en ny defensiv midt i januar.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg kan altså ikke få det der til at lyde som at han er foræret væk
                        Synes du det lyder som om vi har fået noget for ham, da? :-)

                        Hans kontrakt er ophævet, og det står ham frit for at finde en anden klub. Det er vist det tætteste man kan komme på at han foræres væk.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Så det jo godt vi har Thrane som backup hvis tverskov skulle blive skadet :-D

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Hvis en spiller virkelig bare vil væk, og der ikke ligger noget bud på ham, så er det en svær situation. Man kan se på en Masango i Randers, som klubben der fortsat forsøger at få penge for. Det kan blive en lang opslidende historie for alle parter. Man kan nemt sige, at så må man holde spilleren til kontrakten, men hvis der ikke ligger et bud (og det lader det jo ikke til ud fra OBs egen hjemmeside), så er det jo enten en kamp eller lade ham gå. Hvis ikke man kender detaljerne - som OB forståeligt nok ikke går ud med - så er det enormt svært at bedømme, hvad der er op eller ned i den historie.

                            På +siden: der frigøres løn og mulighed for tilgang af en spiller, der vil klubben mere end Izunna. På -siden mangler vi da nu i den grad en central midtbanespiller af en vis kvalitet. Det kan være, at man mener at have spilleren allerede nu i form af Desler, Casper Nielsen eller Thrane, men det er lidt svært at tro på.
                            Enig.
                            Det vigtige nu er at vi finder en ny centralmidtbanespiller som kan supplere JJT bedre end Izu. Hvis vi samtidig kan lokke en kusk eller lign til Odense så kan det godt ende godt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Synes du det lyder som om vi har fået noget for ham, da? :-)

                              Hans kontrakt er ophævet, og det står ham frit for at finde en anden klub. Det er vist det tætteste man kan komme på at han foræres væk.
                              Ja det synes jeg .. de er blevet enige om betingelserne står der. Ophævelse er for mig en teknikalitet som skal til for at Izu kan komme videre .. måske har han af egen lomme betalt ½delen af den transfer OB gav i sin tid .. jeg kan sompelthen ikke få det til at lyde som han er foræret væk
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Manners gæt kan være lige så godt - eller dårligt - som andres. Buttom Line er vel at de fleste er bekymrede over at ansvaret for at finde en erstatning ligger hos JH

                                Comment

                                Working...
                                X