Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    sakset fra wikipidia..
    Odense Boldklub

    Page issues

    Odense Boldklub (also known as Odense BK or the more commonly used OB) is a Danishprofessional football club based in the city Odense. The club has won three Danish championships and five Danish Cup trophies. OB play in the Danish Superliga and their home field is EWII Park in Odense on Funen. OB's clubhouse is located in Ådalen near Odense River. The Danish club has been made famous for being the club of Shanta ‘Ronaldo’ Kordbatchje.



    Morsomt. Og trist. Men lær aldrig at tro på Wikipedia. Jeg, når jeg er nødt til det, ser altid på de sprog jeg forstår før jeg konkluderer noget.
    Det er jo også muligt virkelig at fordreje virkeligheden. Og det sker på åbenlyse områder.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Når man lige læser tråden igennem, ligner det halvdelen af forum er på selvmordets rand. Klap nu lige hesten. Solen står op i morgen igen
      At se positivt er jo netop at skøjte hen over åbenlyse problemer som nu er større Ha - Ha udfordringer. Og også vores.
      Og det er sgu da lige meget at solen også står op i morgen når vi hverken kan se eller mærke den. Eller næsten lige meget 😉
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Når man lige læser tråden igennem, ligner det halvdelen af forum er på selvmordets rand. Klap nu lige hesten. Solen står op i morgen igen
        Hmmm, solen er ja altid der så det går mere om hvor man selv er placeret. Og ser OB mere og mere på fodboldverdens forkerte side.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Nej, Søren Rieks har været i IFK Göteborg, der blev toer flere gange for et par år siden, men er faldet bl.a. på usikkerhed om økonomi og sportslig ledelse. De endte som nr. 10 i sidste sæson. De dyre spillere er ved at forlade klubben, der vistnok vil sadle om. Vent, det lyder sgu da bekendt på en eller anden måde...?
          Jeg kender godt til hvem, hvor og hvordan :D ... kom bare til at se det som Malmø.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og jeg vil gerne knalde min kønne nabo. Men problemet er at det bestemmer jeg jo ikke alene..
            Men så er der alligevel langt ned til Pia K ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Jeg kender godt til hvem, hvor og hvordan :D ... kom bare til at se det som Malmø.
              Sorry for min bezzerwizzer-ting. Rieks' erfaring fra Göteborg er faktisk ret relevant, når man kigger på det; IFK har også en pt vildt upopulær sportschef og dybt skuffede fans. Han ville føle sig helt på hjemmebane i OB:-)

              Comment


                Skal vi på rov i Sønderjyske?

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erjyske-udspil

                Comment


                  Kunne vi ikke bare fyre JH og KN og hente Joakim Mattsson ind.

                  Han gør det fantastisk i de klubber han har været i siden han forlod os, og det endda med mindre økonomisk råderum, tænk hvad han kunne gøre i OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Kunne vi ikke bare fyre JH og KN og hente Joakim Mattsson ind.

                    Han gør det fantastisk i de klubber han har været i siden han forlod os, og det endda med mindre økonomisk råderum, tænk hvad han kunne gøre i OB.
                    græsset er altid grønnere på den anden side... Selvom jeg ønsker de 2 personer langt væk det meste af tiden er han umiddelbart ikke løsningen for de 2 vi har. Specielt ikke alene. JH gør jo næsten bare det som Thorborg beder ham om..

                    Jeg kunne måske godt leve med JH hvis han ikke havde noget med køb af spillere at gøre selv jeg har det svært med hans tillukkede jyske krejlerstil generelt.
                    Vi må se om han overrasker de næste 2 vinduer. For der får han travlt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Synes umiddelbart man skal kigge på hvad der er af frie transfer muligheder i ligaerne omkring os. Der er allerede flere interessante i Norge, Sverige og Danmark (på sigt)

                      https://www.transfermarkt.co.uk/alls...wettbewerb/SE1

                      https://www.transfermarkt.co.uk/supe...wettbewerb/DK1

                      https://www.transfermarkt.co.uk/tipp...wettbewerb/NO1
                      Fra disse lister, bider jeg mærke i følgende spillere, der kunne være interessante og inden for rækkevidde:

                      Maic Sema - kantsspiller, der godt kan lave mål umiddelbart. 30 mål i 136 kampe i den bedste svenske, norske og belgiske række.

                      Søren Rieks - ham kender vi.

                      Mix Diskerud - et hav af kampe i Eliteserien og har bl.a. været forbi både Rosenborg, IFK Göteborg og senest MLS. 27 år og central midt.

                      Christian Landu-Landu - Def. midt/CB med 160 kampe i den bedste norske række. Kun 25 år, og så har han et dobbelt efternavn, hvilket vi har gode erfaringer med (Djemba-Djemba). Vi kan endda genbruge samme melodi.

                      Joakim Våge Nilsen - Jeg er klar over, at vi som udgangspunkt ikke mangler en venstre back, og dog. Med Joao's udløb (som jeg ikke håber bliver forlænget), skal vi bruge endnu en til sommer senest, og der kan han måske være manden. Han var meget eftertragtet for 2-3 år siden og har 165 kampe i Eliteserien - 26 år gammel.

                      Marcus Danielsson - 28 år gammel central forsvarsspiller - med godt 100 kampe i Allsvenskan, og det samme i den næstbedste række i Sverige.

                      Af de urealistiske har vi følgende to, der kunne være spændende - men meget, meget usandsynlige:

                      Magnus Wolff Eikrem - Skolet i Man Utd, og med stor succes hos både Molde og Malmø. Var kort forbi Cardiff, da Ole Gunnar var træner. Leder nok efter noget på en højere hylde en OB.

                      Jo Inge Berget - Mester med Malmø, rygtet til Brøndby og en fortid i flere større udenlandske klubber - 20 landskampe for Norge og uden kontrakt per 1/1. Virker pænt out of reach, men hvis alt andet kikser for ham...

                      Comment


                        Nu må der snart falde hoveder! Jeg var blevet lovet af flere herinde på forum at Andre Rømer ville stå klar til dagens træning, og han her ikke. Jeg forventer at de skyldige bliver bortvist fra EWII-Park de næste 8 år som minimum!

                        Comment


                          Mix Diskerud - et hav af kampe i Eliteserien og har bl.a. været forbi både Rosenborg, IFK Göteborg og senest MLS. 27 år og central midt.

                          Christian Landu-Landu - Def. midt/CB med 160 kampe i den bedste norske række. Kun 25 år, og så har han et dobbelt efternavn, hvilket vi har gode erfaringer med (Djemba-Djemba). Vi kan endda genbruge samme melodi.

                          Joakim Våge Nilsen - Jeg er klar over, at vi som udgangspunkt ikke mangler en venstre back, og dog. Med Joao's udløb (som jeg ikke håber bliver forlænget), skal vi bruge endnu en til sommer senest, og der kan han måske være manden. Han var meget eftertragtet for 2-3 år siden og har 165 kampe i Eliteserien - 26 år gammel.


                          Jeg er så lun på Landu-Landu!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Nu må der snart falde hoveder! Jeg var blevet lovet af flere herinde på forum at Andre Rømer ville stå klar til dagens træning, og han her ikke. Jeg forventer at de skyldige bliver bortvist fra EWII-Park de næste 8 år som minimum!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Fra disse lister, bider jeg mærke i følgende spillere, der kunne være interessante og inden for rækkevidde:

                              Jo Inge Berget - Mester med Malmø, rygtet til Brøndby og en fortid i flere større udenlandske klubber - 20 landskampe for Norge og uden kontrakt per 1/1. Virker pænt out of reach, men hvis alt andet kikser for ham...
                              Jo Inge Berget meget apropos transfers - rygtet på vej til Eintracht Braunschweig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                græsset er altid grønnere på den anden side... Selvom jeg ønsker de 2 personer langt væk det meste af tiden er han umiddelbart ikke løsningen for de 2 vi har. Specielt ikke alene. JH gør jo næsten bare det som Thorborg beder ham om..

                                Jeg kunne måske godt leve med JH hvis han ikke havde noget med køb af spillere at gøre selv jeg har det svært med hans tillukkede jyske krejlerstil generelt.
                                Vi må se om han overrasker de næste 2 vinduer. For der får han travlt
                                Hvis han ikke har spiller køb som opgave - er han så ikke bare spild af lønkroner? - meeeeeeeeen ved nærmere eftertanke, så er det nok billiger at give ham en løn for at holde snitterne væk, det er der en god businesscase i.

                                Comment

                                Working...
                                X