Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes sgu de rammer bull her mht OB her. "Dejligt" at høre at det ikke kun er os brokhoveder der syntes det samme og at et så seriøst medie som dem synligør det vi andre også ser søndag efter søndag
    helt enig - rart at det ikke kun er os der ser det. "uinteressant" "hamrende kønsløst" - det gør ondt - men de har jo ret

    Nu så jeg ikke de 2 sidste kampe pga ferie - men point er det da blevet til og på den baggrund er vi kommet bedre fra land end sidste år.....men spillet (igen - hvordan spillet har været de sidste par kampe ved jeg ikke præcist - men mit indtryk efter at have læst med herinde er ikke overvældende positivt)
    Jeg savner noget vilje og gejst....noget identitet - og for min skyld gerne de "gamle" OB dyder med fysisk spil - løbevillighed og fight - alt andet end det ligegyldige boldflytteri vi ser nu

    Comment


      [QUOTE=Magge;123970][QUOTE=fmprOB[/QUOTE]

      ?

      Comment


        [QUOTE=fmprOB;123975]
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        ?

        En fejl 40 ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Peter Brüchmann har fuldstændigt ret i, at en klub som OB ikke må blive kedelig og ligegyldig. Farrington sætter så kniven i ved at sige; "Jeg synes Kent Nielsen dræber fodboldhold". Det er en hård og noget unfair melding; Horsens var ikke 'dræbt' under KN, og AaB fik han også meget godt ud af, måske fordi hans stil og idéer om spillet + AaB er match made in heaven. Men i OB? Hm...

          Herinde er skurken jo som regel JH, der skal købe mere og bedre ind. Men jeg undres på, om Kent Nielsen og OB er et godt match. Han er en dygtig træner; det skal der ikke pilles ved. Men er ham og OB et godt match?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Peter Brüchmann har fuldstændigt ret i, at en klub som OB ikke må blive kedelig og ligegyldig. Farrington sætter så kniven i ved at sige; "Jeg synes Kent Nielsen dræber fodboldhold". Det er en hård og noget unfair melding; Horsens var ikke 'dræbt' under KN, og AaB fik han også meget godt ud af, måske fordi hans stil og idéer om spillet + AaB er match made in heaven. Men i OB? Hm...

            Herinde er skurken jo som regel JH, der skal købe mere og bedre ind. Men jeg undres på, om Kent Nielsen og OB er et godt match. Han er en dygtig træner; det skal der ikke pilles ved. Men er ham og OB et godt match?
            I AaB havde KN en række spillere med stabilt niveau og kvalitet og der var ledertyper i truppen , i OB har vi Gryte som eneste mand der over tid har vist stabilt topniveau , som jeg skrev andet sted så er der 7 spillere i truppen som ikke er i nærheden af superliganiveau plus 2 reservemålmænd og ikke skyggen af en leder .

            Jeg husker Horsens som værende mindst lige så røvdyge som OB er nu under KN .

            Han er nok en dygtig træner , men det ville klæde ham at indse at størstedelen af det AaB affald han har hentet ikke absolut skal spille .

            JH har ansvaret for truppen og for KN . KN bærer et kæmpe medansvar for den ringe trup der er sat sammen . KN har ansvaret for den bedrøvelige spillestil , taktik , manglende plan B , elendige dødbolde osv
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              helt enig - rart at det ikke kun er os der ser det. "uinteressant" "hamrende kønsløst" - det gør ondt - men de har jo ret

              Nu så jeg ikke de 2 sidste kampe pga ferie - men point er det da blevet til og på den baggrund er vi kommet bedre fra land end sidste år.....men spillet (igen - hvordan spillet har været de sidste par kampe ved jeg ikke præcist - men mit indtryk efter at have læst med herinde er ikke overvældende positivt)
              Jeg savner noget vilje og gejst....noget identitet - og for min skyld gerne de "gamle" OB dyder med fysisk spil - løbevillighed og fight - alt andet end det ligegyldige boldflytteri vi ser nu
              Point høsten er vi vel alle ok tilfredse med tænker jeg. Mere vil selvfølgelig altid have mere men alt i alt ok og bedre end jeg havde forventet..
              Men der tegner sig stadig et billede af vores spil uinteressante spil som bare har været i en evighed nu.. Og det hænger mig langt ud af halsen.
              Det store spørgsmål er vel : Er dette bare hvad vi kan eller kan Kent ikke forløse potentialet? Er der mere i holdet end hvad vi ser?

              Jeg er sikker på at dette langsomme kønsløse lorte alibifodbold er heller ikke det Kent ønsker at se og prøver hver dag at se om han kan gøre spillet bedre og hurtigere.. Men det lykkedes altså bare ikke da vores spillere ikke er gode nok til at spille denne form for spil og vi har ikke råd til dem der kan..
              Og på det grundlag er min tålmodighed med hans projekt ved at slippe op

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Vil da lige dele min egen erfaring som jeg har gjort mig på det seneste, nu emnet går på det...

                Jeg startede på nyt job for en måneds tid siden. Jeg er kommet lidt på afdelinger, og mødt kollegaer og kunder, fra trekantsområdet og Fyn. Den seneste uge har et af de store emner været fodbold, grundet den flotte indsats ved EM, og jeg har derved fundet ud af at flere af dem har interesse for fodbold. Grundet det, og de geografiske forhold, har jeg spurgt ind til om de så er OB fans, dem har der jo selvsagt altid været en del af på Fyn, men sandelig også i trekantsområdet. Jeg spurgte en så sent som i dag, og har indtil videre spurgt 4 personer i alt. Den ene af dem havde ikke noget hold, ved det han synes dansk fodbold er rigtig kedelig, men de 3 andre svarede "ikke længere"... :-(

                På den ene side er det måske tilfældigt at det lige er dem jeg er ramt på, men omvendt så gør det sgu noget ondt at det svar går igen, og det er ikke et skide godt tegn at 3 ud af 3 har droppet OB. Jeg tør sgu næsten ikke spørge flere.

                Jeg ved ikke om andre af jer er stødt på samme tendens, altså nogen hemmelighed er det jo ikke at OB mister fans... men når folk siger at OB, ikke bare mister, men bløder fans, så kan de meget vel have særdeles ret. Det er i hvert fald der min egen erfaring nu peger hen af. Det er trods alt ikke det svar jeg er vant til at høre. Enten har de aldrig været det, eller så er de det stadig.

                Egentlig virker det ikke til at problemet bare er at OB er blevet uinteressant, det virker også til at det er dansk fodbold generelt. I hvert fald langede den ene(som mange andre) kraftigt ud efter kampprogrammet, samt det at der egentlig heller ikke rigtig var det store antal interessante modstandere. Som samme person sagde, så kan modstanderen jo godt lokke folk på Stadion når ens egen klub har en periode hvor den ikke gør det så meget, men prøv lige at se på de hold vi har mødt det sidste halve år. Og det fulgte han så op med, jeg gider ikke at se OB møde Randers for 5. gang på bare 3 måneder. Det samme med AGF-Viborg som mødtes 5 gange på 3 måneder, og EfB-Horsens som mødtes 5 gange på kun 2 måneder, det er komplet latterligt... For ham er OB og dansk fodbold en død sild han ikke gider bruge mere tid på.
                Jeg oplever samme tendens.Spurgte så sent som i dag en kollega, om han havde været på stadion. Ordret svarer han. " Nej det har jeg droppet. De spiller så irriterende kedeligt fodbold "
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det tror jeg der er rigtig mange som ikke kan , netop fordi vi er usmageligt kedelige og ikke ejer en eneste spiller som trækker opmærksomhed udefra .
                  Det der er spot on! Hvilken spiller på OB's hold skal små børn se op til, og gerne vil være?? Da vi havde falk var der trods alt en profil, nu er der bare en masse leverpostej

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                    Det der er spot on! Hvilken spiller på OB's hold skal små børn se op til, og gerne vil være?? Da vi havde falk var der trods alt en profil, nu er der bare en masse leverpostej
                    Rigtig mange børn har faktisk Festersen som favoritsspiller når man ser kampprogrammerne.. Da han var på sit bedste var han virkelig også en spiller som jeg nød at se spille

                    Comment


                      Enig med ovenstående. Festersen er sgu et godt forbillede, og jeg ved også at rigtig mange småbørn i min familie render rundt i deres Festersen-trøjer. Han er en populær mand, og det kan jeg sagtens forstå. På sit højeste en rigtig god fodboldspiller, intelligent og sympatisk fyr, tager Yao ind og bor hos sig og familien, et gennemført godt menneske - der er massere at se op til, men derudover.. Puha.. Røvkedelige spiller vi har på vores hold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Rigtig mange børn har faktisk Festersen som favoritsspiller når man ser kampprogrammerne.. Da han var på sit bedste var han virkelig også en spiller som jeg nød at se spille
                        Tror ikke det er tilfældet længere! Hvis man gjorde det op, så var det sikkert fordelt ud på mange spillere. Og er det ikke det der er den store udfordring, at spillerne er lige kedelige/gode/dårlige??

                        Jeg savner virkelig et godt navn i OB. Troede også det var meningen, at der skulle være nogle få profiler, og så suppleret med unge talentfulde spillere..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Nu er ham Peter der altså en af de mest uvidende personer der beskæftiger sig med fodbold. Tvivler på han kan nævne 3 spillere fra OB på stående fod.
                          Lodret uenig. Peter Brüchmann er en af de få danske journalister, der faktisk har bare lidt indsigt omkring OB. Han har arbejdet på Fyens Stiftstidende og er blevet nomineret til en cavlingpris for en artikelserie inden for fodbold. Han har startet Mediano, som vel nok er et af de mest nørdede boldmedier i Danmark. Skyder PB skævt i ny og næ? Ja, det gør han.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Peter Brüchmann har fuldstændigt ret i, at en klub som OB ikke må blive kedelig og ligegyldig. Farrington sætter så kniven i ved at sige; "Jeg synes Kent Nielsen dræber fodboldhold". Det er en hård og noget unfair melding; Horsens var ikke 'dræbt' under KN, og AaB fik han også meget godt ud af, måske fordi hans stil og idéer om spillet + AaB er match made in heaven. Men i OB? Hm...

                            Herinde er skurken jo som regel JH, der skal købe mere og bedre ind. Men jeg undres på, om Kent Nielsen og OB er et godt match. Han er en dygtig træner; det skal der ikke pilles ved. Men er ham og OB et godt match?
                            argh skytset er vel efterhånden også i højere grad blevet rettet mod Kent.....JH har bare været her lidt længere.
                            Men nej tror heller ikke kent og OB kommer til at passe sammen.

                            Comment


                              Man hører det alle steder at Kent Nielsen er en dygtig træner.. Og sidst i den seneste mediano-podcast om superligaen (apropos Peter Bruchmann) Men er han så dygtig? Jeg var meget positiv over ham i starten, men hans dispostioner med spillestil og valg af spillere har nu ikke overbevist mig om at KN skulle være specielt dygtig...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Man hører det alle steder at Kent Nielsen er en dygtig træner.. Og sidst i den seneste mediano-podcast om superligaen (apropos Peter Bruchmann) Men er han så dygtig? Jeg var meget positiv over ham i starten, men hans dispostioner med spillestil og valg af spillere har nu ikke overbevist mig om at KN skulle være specielt dygtig...
                                Har vi nogensinde haft en træner hvor folk ikke har brokket sig over hans dispositioner? Jeg kan da nævne de første 5-6 spillere under Lars Olsen som folk syntes det var hel forfærdeligt, at de skulle spille hver gang

                                Comment

                                Working...
                                X