Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ingen tv i OB omklædningsrum

    http://www.fyens.dk/ob/For-OB-er-omk...rtikel/3173084

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      👍
      Udmærket beslutning...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
        Tror ikke det er tilfældet længere! Hvis man gjorde det op, så var det sikkert fordelt ud på mange spillere. Og er det ikke det der er den store udfordring, at spillerne er lige kedelige/gode/dårlige??

        Jeg savner virkelig et godt navn i OB. Troede også det var meningen, at der skulle være nogle få profiler, og så suppleret med unge talentfulde spillere..
        Ja men den strategi er vist begravet, og når man udfordrer jyden på det, så får man SELVSVING.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
          Man hører det alle steder at Kent Nielsen er en dygtig træner.. Og sidst i den seneste mediano-podcast om superligaen (apropos Peter Bruchmann) Men er han så dygtig? Jeg var meget positiv over ham i starten, men hans dispostioner med spillestil og valg af spillere har nu ikke overbevist mig om at KN skulle være specielt dygtig...
          Måske er KN ikke helt fulgt med i udviklingen i spillet. KN er jo forholdsvis konservativ. Det handler også om teamet omkring holdet. Jeg tror en del af forklaringen på Aabs mesterskabet også hænger sammen med teamet omkring KN, og så at FCK var i en opbygnings sæson, og led af eftervirkningerne af CV.

          Comment


            Ingen reality tv i OB

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hjaelper-ikke

            Comment


              Den rigtige beslutning. Og begrundelse.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...rfodbold-igen/

                "Vindermentalitet er ikke noget, man kan træne sig til". Kunne ikke være mere enig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Glimrende. Synes jeg er en helt fin og rigtig beslutning. Det få glimt jeg har set fra transmissioner so far har været et sted mellem tåkrummende kunstige og helt ligegyldige. Det er fint nok at prøve ting af, men det her tiltag er for mig rent TV-gøgl.

                  Comment


                    Kent: Der er ro på i klubben

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-paa-i-klubben

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      De grå mus sover.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Manden har i hvert fald ret i det her "- Bundlinjen er det vigtigste, for det er den, der giver arbejdsro. Hvis du tager de første fem kampe i sidste sæson, spillede vi bedre, men fik ikke sejrene og pointene, og det er det, der er det vigtige." og derefter pointere han også at der er ting de gerne vil have gjort / vil gøre bedre.

                          Livet er ingen dans på roser for hverken klubben eller vi fans, men lidt bedre ser det trods alt ud, selvom jeg, som jeg også skrev efter sidste sæson, gerne havde set, troet og håbet, at vi var kommet længere i den der forbandede langsomme proces. Spillet, og specielt indstillingen i fight og genpress, skal blive bedre, men udmeldingen her kan jeg godt forstå. Ikke mindst fordi at vi er en klub der har været presset i seks år, og når man så får chancen for at tage lidt af trykket fra klub og spillere så skal det gøre, om andet med måde.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Manden har i hvert fald ret i det her "- Bundlinjen er det vigtigste, for det er den, der giver arbejdsro. Hvis du tager de første fem kampe i sidste sæson, spillede vi bedre, men fik ikke sejrene og pointene, og det er det, der er det vigtige." og derefter pointere han også at der er ting de gerne vil have gjort / vil gøre bedre.

                            Livet er ingen dans på roser for hverken klubben eller vi fans, men lidt bedre ser det trods alt ud, selvom jeg, som jeg også skrev efter sidste sæson, gerne havde set, troet og håbet, at vi var kommet længere i den der forbandede langsomme proces. Spillet, og specielt indstillingen i fight og genpress, skal blive bedre, men udmeldingen her kan jeg godt forstå. Ikke mindst fordi at vi er en klub der har været presset i seks år, og når man så får chancen for at tage lidt af trykket fra klub og spillere så skal det gøre, om andet med måde.
                            Vi skal, med et ny-ord jeg hader, have et nyt udtryk i løbet af dette halvår. Det går ganske simpelt for langsomt med de der forbedringer i spillet. Ja, skader og karantæner sker og er et vilkår, men altså, holdets bundniveau er for lavt. Og for meget hviler på vores dygtige målmand.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder mærkelig for mig: vi arbejder kontinuerlig at forbedre vores spil men spillede de første 4 kampe dårliger end sidste sæson (selvom vi har en bedre pointhøst). Og det uden store forændringer i truppen som ville gøre det nødvendigt at spille os ind igen (hvad vi ja hørte lang tid som forklaring for nedgangen sidste sæson). Så blev vores spil ja faktisk dårliger og det lykkedes åbenbart ikke at forbedre noget over ét år? Det implementere ja at vi var bare lykkeliger i hensigt af pointhøst. Men lykke kan man ja ikke trænere...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Jeg kan virkelig ikke se nogen som helst fremgang, trods vores 7 points. Vi spiller så UALMINDELIGT langsomt, pasninger som ligner et miniputhold, ingen bevægelser i form af sideforskydninger eller dybdeløb, ingen kreativitet og mindre målfarlige end nan oplevede i en dame håndboldkamp i 70'erne.
                                Bare vent 4-5 spillerunder mere, så står vi der igen - med håret i postkassen.

                                Comment

                                Working...
                                X