Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det frygter jeg også. Derudover er vi meget afhængigt af JJT at skabe overhovedet noget offensivt og bringe lidt organisation i midtbanen. Hvis ham bliver skadet eller findet ikke formen, såå ... god nat.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Lyder mærkelig for mig: vi arbejder kontinuerlig at forbedre vores spil men spillede de første 4 kampe dårliger end sidste sæson (selvom vi har en bedre pointhøst). Og det uden store forændringer i truppen som ville gøre det nødvendigt at spille os ind igen (hvad vi ja hørte lang tid som forklaring for nedgangen sidste sæson). Så blev vores spil ja faktisk dårliger og det lykkedes åbenbart ikke at forbedre noget over ét år? Det implementere ja at vi var bare lykkeliger i hensigt af pointhøst. Men lykke kan man ja ikke trænere...
      Denne udtalelse fra Kent er langt mere alvorlig, end de fleste lige aner. Det Kent reelt siger er, at spillet er blevet dårligere siden sidste år, hvor argumentet jo var, at spillet ikke var så godt enndu, fordi der ikke var kontinuitet i truppen. Nu er der så kontinuitet men spillet er ringere, dermed er JH og KNs kerneargument brudt sammen.

      Kontinuiteten har ikke gjort os bedre, det er nu erkendt, hvad bliver konsekvensen mon? jeg tror: ZZZZZZZZZ

      Comment


        Var spillet virkelig så meget bedre de første 5 kampe sidste sæson end nu? Eller er græsset bare meget grønnere på den anden side?
        Jeg mindes nu ikke at vi spillede godt. Jeg mindes kun at den sportslige ledelse prøvede at overbevise os om det......

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Vi skal, med et ny-ord jeg hader, have et nyt udtryk i løbet af dette halvår. Det går ganske simpelt for langsomt med de der forbedringer i spillet. Ja, skader og karantæner sker og er et vilkår, men altså, holdets bundniveau er for lavt. Og for meget hviler på vores dygtige målmand.
          Enig. Der skal mere gang i det, om det sker ved jeg ikke om jeg tror på, i hvert fald ikke lige her og nu. Men jeg vil gerne overraskes selvom jeg kan se fremgang. Men det tager lidt for lang tid, mildt sagt.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Var spillet virkelig så meget bedre de første 5 kampe sidste sæson end nu? Eller er græsset bare meget grønnere på den anden side?
            Jeg mindes nu ikke at vi spillede godt. Jeg mindes kun at den sportslige ledelse prøvede at overbevise os om det......
            Som jeg husker det løb vi Silkeborg over ende i debuten sidste sæson, men der målmand pillede alt. Han stod en brandkamp. Så kom Lyngbykampen hvor vi så godt ud, som jeg husker det, og er oppe med 2:0 før vi bryder sammen og Gryte redder straffe for at holde 2:2. Stille og rolig bliver det så dårligere og dårligere - Mest fordi vi ikke score og de personlige fejl koster mange mål. Sådan husker jeg starten sidste år, men spillet var nogenlunde dog uden at vi slog helt til og så gik vi mere eller mindre på total nedtur på mange områder efter de første 5-6 kampe som jeg husker det.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Var spillet virkelig så meget bedre de første 5 kampe sidste sæson end nu? Eller er græsset bare meget grønnere på den anden side?
              Jeg mindes nu ikke at vi spillede godt. Jeg mindes kun at den sportslige ledelse prøvede at overbevise os om det......
              Synes der er ikke en særlig forskel. Vi havde måske lidt mere boldbesiddekse (?) men var lige så uefgektiv i den sidste tredjel.
              Persinlig ser jeg det at der er ingen fremskridt, hvad Ja er allerede ondt.
              Men når træneren siger nu at vi spiller dårliger med næsten den selve trup som før et år så er det ja en falliterklæring af sin egen arbejde.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Som jeg husker det løb vi Silkeborg over ende i debuten sidste sæson, men der målmand pillede alt. Han stod en brandkamp. Så kom Lyngbykampen hvor vi så godt ud, som jeg husker det, og er oppe med 2:0 før vi bryder sammen og Gryte redder straffe for at holde 2:2. Stille og rolig bliver det så dårligere og dårligere - Mest fordi vi ikke score og de personlige fejl koster mange mål. Sådan husker jeg starten sidste år, men spillet var nogenlunde dog uden at vi slog helt til og så gik vi mere eller mindre på total nedtur på mange områder efter de første 5-6 kampe som jeg husker det.
                Ja jeg husker godt SIF kampen. Var ude og se den. Der spillede vi egentligt ok..
                Men som jeg husker Lyngby kampen var vi gode i 20-25 min og spillet ned under tæppet i resten..

                Så muligt at spillet var marginalt bedre.. Men det var langt fra markant bedre. Ikke som Kent udtaler det efter min mening

                Nogle gange ønsker jeg sgu en database med alle OB kampe hvor man bare kan gense dem hvis man ønsker dette :) burde næsten vedtages ved lov...
                Tænker at konen sletter hvis jeg begynder at smide det på harddisc optageren

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Synes der er ikke en særlig forskel. Vi havde måske lidt mere boldbesiddekse (?) men var lige så uefgektiv i den sidste tredjel.
                  Persinlig ser jeg det at der er ingen fremskridt, hvad Ja er allerede ondt.
                  Men når træneren siger nu at vi spiller dårliger med næsten den selve trup som før et år så er det ja en falliterklæring af sin egen arbejde.
                  enig

                  boldbesiddekse= boldbesiddelse... tæt på :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Som jeg husker det løb vi Silkeborg over ende i debuten sidste sæson, men der målmand pillede alt. Han stod en brandkamp. Så kom Lyngbykampen hvor vi så godt ud, som jeg husker det, og er oppe med 2:0 før vi bryder sammen og Gryte redder straffe for at holde 2:2. Stille og rolig bliver det så dårligere og dårligere - Mest fordi vi ikke score og de personlige fejl koster mange mål. Sådan husker jeg starten sidste år, men spillet var nogenlunde dog uden at vi slog helt til og så gik vi mere eller mindre på total nedtur på mange områder efter de første 5-6 kampe som jeg husker det.
                    Ja mod Silkeborg havde vi helt sikkert fortjent sejren. Og hvis Fester ikke havde brændet straffe så havde vi de tre point også hjemme, helt sikkert.
                    Men efter 30 minutter i Lyngby gik vi i stykker for næsten hele efterår og det blev lige den kedelige boldskubberi vi oplever nu.
                    Det ingen positive udvikling i det - udover en kort tid i foråret hvor holdet stod med ryggen til væggen, viste at de kann bide og reddede sig med en mere direkte spillemåde. Men bare for at bagskride til den lorte boldskubberi...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      enig

                      boldbesiddekse= boldbesiddelse... tæt på :)
                      Meget tæt! 😆🎯😊
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det frygter jeg også. Derudover er vi meget afhængigt af JJT at skabe overhovedet noget offensivt og bringe lidt organisation i midtbanen. Hvis ham bliver skadet eller findet ikke formen, såå ... god nat.
                        Ja med sådan en ung spiller kan man forvente nogle formdyk.

                        Men han er fantastisk. Håber han bare kan blive ved.

                        Comment


                          Jeg begynder mere og mere at tro på at det helt store problem i OB er. At ingen i den øverste ledelse bløder blå og hvid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Jeg begynder mere og mere at tro på at det helt store problem i OB er. At ingen i den øverste ledelse bløder blå og hvid.
                            100% - Det er ikke for sjov de har afskaffet alle mennesker med OB hjerte - så kan de nemlig gå og lave deres ulækre ting i fred, uden at skulle høre fra det.

                            Comment


                              Thorborg er involveret i så meget mere end Vupti og OSE. Blandt andet en af de der dyre hurtiglån udlånere i Norge.
                              Regn ikke med der er så meget fokus på OB. Men det er der jo heller ikke så meget der tyder på.
                              Alternativet til ham er udenlandsk rigmand. Vil vi det. For mig kan det være ok men så skal klubben udskilles fra det øvrige OSE cirkus. Det skal det nok alligevel.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Jeg begynder mere og mere at tro på at det helt store problem i OB er. At ingen i den øverste ledelse bløder blå og hvid.
                                Det kan kun gå for langsomt....Thorborg og de rige drenge er ved at smadre OB fuldstændigt, som er taget til gidsel i et prestigeprojekt der mere handler om, at sætte sig på eventbranchen end noget som helst andet.

                                Thorborg forsøgte sig med et CL eventyr, og da det kiksede, mistede han interessen, og meddelte klubben, at nu måtte de leve af de indtægter, som de genererer og ikke en krone mere.

                                OB er reelt en klub, som er lagt i koma, og blev det i 2006, det er ikke min klub længere, altså den klub, jeg lærte at elske i 90'erne, den klub ligger i dvale.

                                Comment

                                Working...
                                X