Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Egentligt passede det mig fint at jeg ikke har kunnet logge på og det blev en frivillig pause på nogle måneder men har læst med ... en ting vil jeg dig spille ind med i denne tråd ..

    Hvad nu hvis NT ret beset ikke har andre ambitioner for OB end at man blot skal blive i superligaen og at OS&E skal kunne passe sig selv ved at være i balance?

    jovist meldes det ud at målsætningen er top6 og mange andre gode ting der skal holde fans, sponsorer og medier i kog men hvis man nu ikke ønsker at spytte mere i posen og ikke ønsker at være en del af den daglige drift men blot benytte sig af hypen og faciliteterne ... kommendeinvesteringer i træningsanlæg og spillere m.m. Skal komme fra driften og klubben skal netop være drift og ikke ekspansion .. hvad så ... ?

    Er det så ikke et eller andet sted nemmere og mindre sundhedsskadeligt for hjerte og stresstærskel at accepterer det "nye" paragdime og sætte forventningerne herefter ....

    En del af mit frivillige eksil fra forum går primært på manglende tillid til ledelsen fra trænerteam over sportsdirektør, det mulige sportsudvalg hvis det eksisterer til bestyrelse/ejere og ikke kan stå inde for de meldinger der udstedes i forhold de handlinger der sker .. der er ganske enkelt for stor margin til man kan have tillid til det ..

    Med mindre OBfans kan samle sammen og spytte i kassen til at give NT et økonomisk tilbud han ikke kan sige nej til er der ret beset ingenting man kan gøre ..ingenting ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Skyd mig,slagt mig,sten mig,hæng mig eller brænd mig. Jeg fortjener det nok..

      Men forhelvede hvor er jeg godt nok mere underholdt når Brøndby spiller

      Just keeping it real

      Comment


        Det er noget andet end vores trilleri.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Vores spil og deres spil er desværre i hver sin ende af underholdningskategorien...
          Og de ligger øverst

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vores spil og deres spil er desværre i hver sin ende af underholdningskategorien...
            Og de ligger øverst
            Lasse Vigen har jeg drømt om i OB-trøje i lang tid og en Kasper Fisker er også et fremragende indkøb. Til gengæld kommer der også nogle vilde fejl i deres defensiv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Lasse Vigen har jeg drømt om i OB-trøje i lang tid og en Kasper Fisker er også et fremragende indkøb. Til gengæld kommer der også nogle vilde fejl i deres defensiv.
              Og de 2 har kostet ca 4,3 mill tilsammen. Og jeg har også haft våde drømme om dem længe.. For satan sådan 2 på vores hold ville pynte.. Er helt overbevist om at både løn og transfer ville have været mulig med lidt god vilje

              Grytebust
              Ryan Tver Ting Des
              Joan LVC JJ Fisker
              AK Helenius

              Bænk : Fester,Casper,Jønsson,Izu,Mikkelsen,Greve

              Det ville have Top 4 potentiale og hvis man havde en über ambitiøs ledelse som var blodtørstige efter succes var det vel også lign vi ville se.
              Så kan man spørge sig selv.. Havde det været muligt at hente disse 2?? Nok ikke nej som verden ser ud idag. Vi har slet ikke de ambitioner, armbevægelser og den ledelse det kræver for at blive attraktive for sådanne spillere.. De vil se,lugte og føle ambitioner efter succes som slet ikke står mål med vores middelmådigheds version af OB anno 2017.

              Comment


                Forudsat alle er karantænefri og uden skader.

                Ud fra vores strategi omkring unge (primært egen avl, sekundært danske, tretiært Skandinaviske og sidst udenlandske) spillere og profiler udefra samt hvad jeg syntes der er bedste spillere på holdet:

                Gryte
                Ryan Tverskov Tingager JBL
                Joan IZU (D) JJT(O) Greve
                Helenius AK

                Men jeg ville SÅ meget gerne have plads til Desler og jeg ser JBL som det svageste led i denne opstilling .... er bare ikke tilfreds med en højrefods midtbanespiller på VB ..

                Bænk (med en vis kvalitet) :
                Mikkelsen
                KEP
                Desler
                Festersen
                Buus
                Eskesen
                Weber/Yao

                Alternativet:
                Gryte
                Ryan Tverskov Tingager JBL
                Desler IZU (D) JJT(O) Greve
                Joan AK

                Bænk (med en vis kvalitet) :
                Mikkelsen
                KEP
                Jønsson
                Helenius
                Buus
                Eskesen
                Weber/Yao

                Som jeg forstår det må man have en reservemålmand samt tre reservemarkspillere og eller tre U21spillere på bænken?

                Ekstra:
                Joao
                Casper
                Thrane
                Festersen/Jønsson
                Welbeck

                Bytter gerne 3 eller 4 af dem for 1 eller 2 forstærkninger til start11 (VB og måske DM) Det vil skubbe de startende på bænken og dem på bænken om reserver men vi vil stå stærkere.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Egentligt passede det mig fint at jeg ikke har kunnet logge på og det blev en frivillig pause på nogle måneder men har læst med ... en ting vil jeg dig spille ind med i denne tråd ..

                  Hvad nu hvis NT ret beset ikke har andre ambitioner for OB end at man blot skal blive i superligaen og at OS&E skal kunne passe sig selv ved at være i balance?

                  jovist meldes det ud at målsætningen er top6 og mange andre gode ting der skal holde fans, sponsorer og medier i kog men hvis man nu ikke ønsker at spytte mere i posen og ikke ønsker at være en del af den daglige drift men blot benytte sig af hypen og faciliteterne ... kommendeinvesteringer i træningsanlæg og spillere m.m. Skal komme fra driften og klubben skal netop være drift og ikke ekspansion .. hvad så ... ?

                  Er det så ikke et eller andet sted nemmere og mindre sundhedsskadeligt for hjerte og stresstærskel at accepterer det "nye" paragdime og sætte forventningerne herefter ....

                  En del af mit frivillige eksil fra forum går primært på manglende tillid til ledelsen fra trænerteam over sportsdirektør, det mulige sportsudvalg hvis det eksisterer til bestyrelse/ejere og ikke kan stå inde for de meldinger der udstedes i forhold de handlinger der sker .. der er ganske enkelt for stor margin til man kan have tillid til det ..

                  Med mindre OBfans kan samle sammen og spytte i kassen til at give NT et økonomisk tilbud han ikke kan sige nej til er der ret beset ingenting man kan gøre ..ingenting ...
                  Det er netop hvad rygterne siger er NT's ambition. Men vi kan jo blive ved med at forlange at få et svar fra ejerkredsen og topledelsen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Det er netop hvad rygterne siger er NT's ambition. Men vi kan jo blive ved med at forlange at få et svar fra ejerkredsen og topledelsen.
                    Ved ikke hvor meget vi kan forlange .. De er jo ikke forpligtiget til at svare .. hvilket de jo meget tydeligt har vist det sidste års tid ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Ved ikke hvor meget vi kan forlange .. De er jo ikke forpligtiget til at svare .. hvilket de jo meget tydeligt har vist det sidste års tid ..
                      Tror også der skal stærkere midler til, desværre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ved ikke hvor meget vi kan forlange .. De er jo ikke forpligtiget til at svare .. hvilket de jo meget tydeligt har vist det sidste års tid ..
                        Mette Cornelius fra Onside har lovet mig at prøve igen mht at få Thorborg i tale. De prøvede sidste sæson men fik at vide "Jeg giver først interview efter sæsonen"..
                        Dette er selvfølgelig ikke et løfte om et interview men så tæt på som man kan komme. Desværre fik de ikke fulgt op på "løftet" i Onside og nu er en ny sæson gået igang.. Så mon ikke at de får samme svar igen. Men hun har lovet at opdatere mig med en status i løbet af Aug

                        Comment


                          Jeg synes det er sølle han er gået i "hi"... Det var ret store ord han meldte ud da denne nye æra skulle starte, samt et stor træner navn til mange millioner, og det kunne nu være fint at høre lidt af hvad han går og tænker og hvordan planerne ser ud... (uden der behøver at gå helt Jan Bech i det)

                          ... men jeg må også sige, jeg tror egentlig ikke han ved hvad han skal blive ved med at stille op med den her klub, så det er nok bare som det er nu, og ambitionerne om at skal være med helt fremme er sikkert lagt væk igen, og nu håber man bare på lidt top-6...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jeg synes det er sølle han er gået i "hi"... Det var ret store ord han meldte ud da denne nye æra skulle starte, samt et stor træner navn til mange millioner, og det kunne nu være fint at høre lidt af hvad han går og tænker og hvordan planerne ser ud... (uden der behøver at gå helt Jan Bech i det)

                            ... men jeg må også sige, jeg tror egentlig ikke han ved hvad han skal blive ved med at stille op med den her klub, så det er nok bare som det er nu, og ambitionerne om at skal være med helt fremme er sikkert lagt væk igen, og nu håber man bare på lidt top-6...
                            men det forstår man jo et eller andet sted også godt .. han er vel lige så modløs og forvirret som os andre .. ja, han har magten til at gøre noget ved det men fokus er vel andre steder da det jo ikke just er core business i hans imperium og hvis der er slået en streg i sandet for hvor mange midler der skal tilføres så må det bære eller briste det der nu engang er ..
                            han har jo været inde over og lagt en lækker strategi .. han har jo hyret en mestertræner, han har jo hyret en sportschef der har vist sig i en anden klub ... hvad skal han gøre hvis ikke der skal startes forfra ... igen ... hvis ikke der skal smides penge i det .. igen ..
                            og det går jo .. det gør det jo ...

                            Vi ligger jo i top6
                            Vi har jo topscoreren på holdet
                            Vi er jo dem der (næsten) har lukket færrest kasser ind
                            Vi har jo egen avl i truppen
                            Vi har jo danske talenter i klubben
                            Vi er jo blandt dem der har færrest udlændinge i truppen
                            Vi har jo hentet gamle mesterskabsprofiler ind ..

                            Det går jo nok .. i hvert fald en halvsæson endnu ... så må vi se ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og de 2 har kostet ca 4,3 mill tilsammen. Og jeg har også haft våde drømme om dem længe.. For satan sådan 2 på vores hold ville pynte.. Er helt overbevist om at både løn og transfer ville have været mulig med lidt god vilje

                              Grytebust
                              Ryan Tver Ting Des
                              Joan LVC JJ Fisker
                              AK Helenius

                              Bænk : Fester,Casper,Jønsson,Izu,Mikkelsen,Greve

                              Det ville have Top 4 potentiale og hvis man havde en über ambitiøs ledelse som var blodtørstige efter succes var det vel også lign vi ville se.
                              Så kan man spørge sig selv.. Havde det været muligt at hente disse 2?? Nok ikke nej som verden ser ud idag. Vi har slet ikke de ambitioner, armbevægelser og den ledelse det kræver for at blive attraktive for sådanne spillere.. De vil se,lugte og føle ambitioner efter succes som slet ikke står mål med vores middelmådigheds version af OB anno 2017.
                              Spillerne skal jo også ville det og i begge tilfælde havde det været et skridt ned ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                men det forstår man jo et eller andet sted også godt .. han er vel lige så modløs og forvirret som os andre .. ja, han har magten til at gøre noget ved det men fokus er vel andre steder da det jo ikke just er core business i hans imperium og hvis der er slået en streg i sandet for hvor mange midler der skal tilføres så må det bære eller briste det der nu engang er ..
                                han har jo været inde over og lagt en lækker strategi .. han har jo hyret en mestertræner, han har jo hyret en sportschef der har vist sig i en anden klub ... hvad skal han gøre hvis ikke der skal startes forfra ... igen ... hvis ikke der skal smides penge i det .. igen ..
                                og det går jo .. det gør det jo ...

                                Vi ligger jo i top6
                                Vi har jo topscoreren på holdet
                                Vi er jo dem der (næsten) har lukket færrest kasser ind
                                Vi har jo egen avl i truppen
                                Vi har jo danske talenter i klubben
                                Vi er jo blandt dem der har færrest udlændinge i truppen
                                Vi har jo hentet gamle mesterskabsprofiler ind ..

                                Det går jo nok .. i hvert fald en halvsæson endnu ... så må vi se ..
                                Jeg er som egentlig enig. Set over det sidste årti, så har vi jo prøvet, om ikke alt, så godt deroppe af. Tænker at man har valgt en strategi hvor resourcer og materiale ikke er nok til det man egentlig gerne vil, men man går så efter at KN kan lave samme "nummer " som han gjorde med AaB og Horsens...

                                BIF har topscoren
                                Vi er midt i tabellen, hvad angår udlændinge, med 7. flest...
                                (Ikke for at skal være Rasmus modsat) :-)

                                ... men ja, det tager nogen sæsoner, og det gjorde det også i de andre klubber, og ved mindre det går totalt galt (7-9-13) så kører vi videre sådan her, og så må vi se, som du siger, hvordan det står til når vi kommer til det og det tidspunkt... Nu skal sæsonen i første omgang lige have lov at sætte dig, før vi kan sige så meget mere, men foreløbig er det jo resultatmæssigt en fin start...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X