Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vildt nok at der ikke er postet i denne tråd i 2 måneder. Det må sgu gå godt i OB

    JH noterer sig Joao P's udtalelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ras-udtalelser
    eller også har folk bare brug for en pause.....foråret startede godt og det dæmpede gemytterne.....desuden spilles der nu kampe og så rettes fokus naturligt nok mod spillet på banen.
    Men mon ikke der åbnes op igen når sæsonen skal evalueres....og der skal kigges frem mod næste sæson samt vinduet åbnes igen.
    så udstiller JH nok engang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vildt nok at der ikke er postet i denne tråd i 2 måneder. Det må sgu gå godt i OB

      JH noterer sig Joao P's udtalelser
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ras-udtalelser
      Er der noget at snakke om? Han missede målet om at komme i mesterskabsspillet og det ser end ikke ud som om regnskabet for OB balancerer "selvom det er tæt på" ...
      jeg forventer at bestyrelsen pt ser på en afløser hvis ikke det allerede er på plads men venter indtil sæsonen er overstået med at offentliggøre det og dermed ikke skaber uro ...
      kan ikke se hvordan man med rimelighed kan sige at han har indfriet nogle af de mål der er sat omkring placering, økonomi, overvejende fynsk, dansk trupsammensætning med internationale stjerner at støtte sig op af eller flot spil på banen ...
      Det skal være noget nær et perfekt forår med rene sejre og flot spil krydret med en europaplads samt et par solide forstærkninger på plads før sidste spilledag hvis han vil undgå fyring i min bog ... jeg er stadig umådelig skuffet over hvad han har præsteret indtil nu ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Sæsonen er næsten slut før der var angribere der scorede , cirka. Jesper har været jubeloptimist og kun meget godt arbejde af trænerstaben ser ud til at redde os.
        JH kan max nå et acceptabelt. Det bliver man ikke top 6 hold af.
        Men når det er forår bliver vi vel mere runde og glade.
        At undgå nedrykning er ikke et succeskriterie for hans indsats.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Enig med både Plum og Tåhyler (hvor tit sker det lige?)

          Intet glemt, intet tilgivet!
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Enig med både Plum og Tåhyler (hvor tit sker det lige?)

            Intet glemt, intet tilgivet!
            There is a first for everything �� ....

            års ydmygelser fra omverden og evig uro i maven for ikke at tale om bristede drømme weekend efter weekend tilgives ikke fordi vi evt. overlever den nedtur han har bragt os i ... venskabskredsen gider end ikke ryste på hovedet af mig mere .. der er kun medlidenhed i deres øjne ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Har heller ikke mere at tilføje vedr. JH. Hvis vi undgår nedrykning, så er det er på trods af JH - ikke på grund af ham.
              Hvilket slet, slet ikke i sig selv er i nærheden af godkendt for den eneste suppeklub i Danmarks trediestørste by.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Enig med jer alle. Intet er glemt eller tilgivet.. Sæsonen har stadig været en fiasko indtil videre...
                Ønsker bare denne sæson overstået og videre til næste...

                Truppen er stadig ikke god nok til at jeg tror på Top 6 næste sæson er sikker...
                Der er stadig mangler

                Målmand: Grytebust,Mikkelsen og den bedste fra U19 er jeg tryg ved
                Højreback: Ser lovende ud hvis RJL kommer igang. Men gør han det? Heldigvis er Desler driftsikker
                Centerforsvar: Tverskov,Tingager og KEP burde være nok. Måske med en ung U19
                Venstreback: JBL er udemærket men Joao P skal væk.. Henter man en ny? Eller sætter man bare Desler eller Ryan derover ved karantæne eller skader?
                Højrekant: Casper,Desler og Joan dækker den rigeligt
                Centralmidt: Kun Izu og JJ har niveau.. Tverskov som backup.. Her burde man forstærke sig for konkurrencens skyld.. Nana og Thrane mangler niveau
                Venstrekant: Vi er tynde her og Jönsson slår ikke til. Greve er backup men vil gerne have god spiller ind
                Angreb: Joan,Fester,AK og Helenius. Gode navne på papiret.. Her kommer ikke mere ind og er vel stærkere besat end længe set

                Vi må se om der holdes sammen på truppen eller om man vælger at sælge. Tingager,Joan,Tverskov og Grytebust kunne der godt være bud efter..

                Thrane har vel heller ikke nogen fremtid i OB.. Kan super godt lide ham og ønsker kun det bedste for ham men han er ikke god nok. Welbeck beholder man vel som backup men er ikke super tryg ved ham hellere.. Joao skal væk og Lund sammen med Falkesgaard ved vi forsvinder.. Falke er erstattet og Lund bliver det nok ikke. Hans lønkroner bruges i angrebet. Joao og Thranes kan vel bruges på en god central midt og/eller en venstrekant som meget gerne måtte være Kusk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig med jer alle. Intet er glemt eller tilgivet.. Sæsonen har stadig været en fiasko indtil videre...
                  Ønsker bare denne sæson overstået og videre til næste...
                  True, men går vi hen og vinder puljen, og vinder playoff kampene, samt finalen mod nr. 3/4 fra mesterskabsslutspillet, så er sæsonen jo pludselig godkendt, hvis vi skal ud i Europa.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    True, men går vi hen og vinder puljen, og vinder playoff kampene, samt finalen mod nr. 3/4 fra mesterskabsslutspillet, så er sæsonen jo pludselig godkendt, hvis vi skal ud i Europa.
                    Vi vinder Europa League i 2018.............

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      True, men går vi hen og vinder puljen, og vinder playoff kampene, samt finalen mod nr. 3/4 fra mesterskabsslutspillet, så er sæsonen jo pludselig godkendt, hvis vi skal ud i Europa.
                      Vi behøver nu ikke at vinde puljen for at komme i playoff..

                      Kunne selvfølgelig være fedt at komme i europa men indtil vi er reddet er det ikke noget jeg koncenterer mig om..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Enig med både Plum og Tåhyler (hvor tit sker det lige?)

                        Intet glemt, intet tilgivet!
                        Så er det jo godt at jeg glemmer og tilgiver

                        For snart en del år siden havde jeg i flere år kampe med diverse socialrådgivere i forbindelse med min dreng - det var han dengang. Og vreden var ved at æde mig op - den åd i al fald nattesøvnen efter møder og før møder. Men så fik jeg en god sætning: hun (det var næsten altid en kvinde) gør det så godt, som hun kan. Og pludselig kunne jeg sove bedre og agere bedre til møder. Og de blev også lidt mere medgørlige og mindre håbløse.....

                        Ovenstående har intet med dig at gøre, men tænkte om der var noget at lære i forhold til Jesper Hansen. Der er i al fald nogle der har en stor ja-hat på og tænke positivt osv. Jeg har det med at ville kalde en spade en spade. Og det gjorde jeg i det tidligere indlæg om JH. Men kunne han vokse hvis vi gav ham kærlighed (så længe han er her)
                        Last edited by Tåhyler; 14-04-2017, 21:45.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Så er det jo godt at jeg glemmer og tilgiver

                          For snart en del år siden havde jeg i flere år kampe med diverse socialrådgivere i forbindelse med min dreng - det var han dengang. Og vreden var ved at æde mig op - den åd i al fald nattesøvnen efter møder og før møder. Men så fik jeg en god sætning: hun (det var næsten altid en kvinde) gør det så godt, som hun kan. Og pludselig kunne jeg sove bedre og agere bedre til møder. Og de blev også lidt mere medgørlige og mindre håbløse.....

                          Ovenstående har intet med dig at gøre, men tænkte om der var noget at lære i forhold til Jesper Hansen. Der er i al fald nogle der har en stor ja-hat på og tænke positivt osv. Jeg har det med at ville kalde en spade en spade. Og det gjorde jeg i det tidligere indlæg om JH. Men kunne han vokse hvis vi gav ham kærlighed (så længe han er her)
                          JH er et stort problem og måske gør han det så godt han kan men det er jo ikke godt nok. Normalt ville jeg ikke blive personlig men du ville næppe være så tilgivende hvis din dreng ikke levede op til sit potentiale grundet ringe administration og handlingsplaner.

                          Det virkelige problem er hans arbejdsgivere, altså bestyrelsen i OS&E og ultimativt NT.... fair nok at give frie tøjler og have de lange briller på, frihed under ansvar og den slags, men det har været den ene ringe beslutning efter den anden siden fyringen af KB og LO ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Deres chefer, politiske beslutninger, en evig strøm af nye regler og mindre og mindre tid. Jo, et er deres evner, noget andet er deres muligheder. Så jeg er enig - næsten. For jeg var enig i fyringen af KB, ved du nok.

                            Det med tilgivende var om noget andet.
                            Last edited by Tåhyler; 14-04-2017, 22:44.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Man kan ikke have en sportsdirektør som ligger uden for top 55, hvis man selv vil være en klub i top 6. OB har brug for en top 4 direktør, og det bliver JH aldrig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Deres chefer, politiske beslutninger, en evig strøm af nye regler og mindre og mindre tid. Jo, et er deres evner, noget andet er deres muligheder. Så jeg er enig - næsten. For jeg var enig i fyringen af KB, ved du nok.

                                Det med tilgivende var om noget andet.
                                Siger ikke at fyringerne var forkerte men måden og tidspunktet var håbløst ... kampen efter en landskamppause lige før EL eventyr .. kunne være gjort i sommerpausen eller i det mindste efter kampen før landsholdskampe så en ny træner havde haft noget tid med holdet ... det var ret panikagtigt og håbløst timet .... virkede som om bærer var flydt over hos NT og så skulle det bare ske .. her og nu ... rygtet gik på at man havde været utilfreds med spillestilen gennem det meste af foråret så hvorfor vente? Og hvorfor eksekvere uden at have en plan B på plads .. og så det håbløse efterspil med strategien, sportsudvalget, de mange fejlcastede personer på alle ledende pladser og spillere derefter ....
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X