Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der har læst det her?
    http://www.fyens.dk/Synspunkt/OB-Paa...rtikel/3122326
    rammer sgu meget godt synes jeg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
      Nogen der har læst det her?
      http://www.fyens.dk/Synspunkt/OB-Paa...rtikel/3122326
      rammer sgu meget godt synes jeg
      Ja den blev postet tidligere. God læsning

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        der bliver spurgt til angriber tørken i efteråret.....undskyldningen bliver at ser man over hele 2016 så har ak og fester stadig et flot snit.....
        Ja det var lidt "sjovt". Der skulles trækkes en linie nu. Bare ikke lige omkring angriberne. Der er det tæt på de bruger Mitis mål til at fortælle der ikke er krise.
        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

        Comment


          Var sgu en omgang hø at høre på. Og at de ikke har en plan b hvis de rykker ned. Fordi det er ikke et tema at rykke ned. Wtf 😳😳😳

          Comment


            Det skræmmer mig ret meget, da han bliver spurgt mht. nedrykning, at det ikke er noget, der er fokus på...

            Jeg kunne godt tænke mig, at man rent faktisk forholdt sig til den potentielle risiko, der er. Det lyder næsten som om, man ikke tror på, det kan lade sig gøre at rykke ned. Måske misforstår jeg bare ordene...
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              "Jeg mener stadig vi har en top-6 klub, og vi håber det kommer hurtigere end vi får set os om"

              Jamen altså...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                Nogen der har læst det her?
                http://www.fyens.dk/Synspunkt/OB-Paa...rtikel/3122326
                rammer sgu meget godt synes jeg
                tjo - det har jo længe været noget rod - summere han jo meget godt op. Om Carrol virkeligt kunne møde fuld op aner jeg ikke noget om - men er det rigtigt er det jo helt væk.
                Og så syntes jeg nu han vrøvler temmeligt meget mht Ove P.;

                "...som Troels Bech forsøgte at etablere faldt igen fra hinanden med ansættelsen af Ove Pedersen, som simpelthen ikke har format nok til at være træner i en klub som OB."

                Ove P blev hentet ind med ét formål - at redde vores røv....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  https://www.facebook.com/tv2fyn/vide...86925585150564


                  Jesper H Live netop nu på Facebook


                  Jesper Hansen er en robot.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Det skræmmer mig ret meget, da han bliver spurgt mht. nedrykning, at det ikke er noget, der er fokus på...

                    Jeg kunne godt tænke mig, at man rent faktisk forholdt sig til den potentielle risiko, der er. Det lyder næsten som om, man ikke tror på, det kan lade sig gøre at rykke ned. Måske misforstår jeg bare ordene...
                    godt så var det ikke bare mig der hørte forkert. Hvad fanden er det for en indstilling at have....det er ikke et tema?? Og Jesper gu er det da et tema - vi ligger næstsidst - efter et virkeligt ringe efterår......så jo det er et tema - og måske derfor du burde have gjort liiiidt mere for rent faktsik at styrke truppen....klaphat

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      "Jeg mener stadig vi har en top-6 klub, og vi håber det kommer hurtigere end vi får set os om"

                      Jamen altså...
                      yup - der er ingen plan, bare håb

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        yup - der er ingen plan, bare håb
                        Vi er en enkelt kamp(Randers kampen) fra at alt hvad der er blevet sagt hele vinteren det smuldrer... og selv hvis vi får point der, jamen så er situationen jo den at det bare kan være den næste kamp der smuldre det i stedet... Vi har ikke rigtig råd til at træde ved siden af længere. En enkelt måske to gange, så er løbet ved at være kørt... (i hvert fald hvad angår ikke at være bagud på point til gruppespillet)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Savner at der er bare en enkelt journalist der går lidt længere end bare at sige ok til et svar...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Jesper Hansen i studiet på Tv2 Fyn med det egentlige interview der var lige før spørgerunden, og også et indslag fra dagens arrangement...

                            http://www.tv2fyn.dk/nyheder/12-02-2...oplay=1#player
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg

                              Jesper Hansen er en robot.
                              Spørgsmålene er jo egentlig fine nok, især i tv-interviewet med Sandie, men det er vand på en gås. Han synes selv han gør et skidegodt stykke arbejde, der ikke kan stilles spørgsmål ved, og at vi ikke kan rykke ned, fordi vi siger han at vi ikke kan.

                              Han udstiller sig selv.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Spørgsmålene er jo egentlig fine nok, især i tv-interviewet med Sandie, men det er vand på en gås. Han synes selv han gør et skidegodt stykke arbejde, der ikke kan stilles spørgsmål ved, og at vi ikke kan rykke ned, fordi vi siger han at vi ikke kan.

                                Han udstiller sig selv.
                                Må indrømme, at han fremstår lettere patetisk på et niveau, så jeg faktisk får ondt af manden. Synes, det fremgår ret klart, at han lider, det gør ondt på ham. Han har helt sikkert, gjort sit bedste, og vil det bedste. Men desværre er det bare ikke godt nok.

                                Ved ikke, om jeg overfortolker ham, men sådan virker det på mig.

                                Comment

                                Working...
                                X