Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er ikke en mulighed at LO bare ikke opdagede det? At han bare "skjulte" sig lidt den dag. Men at de andre der sad i omklædningsrummet med ham tydeligt kunne se og lugte det?
    En træner bliver uddannet til at vurdere spilleres fysiske tilstand; og nu snakker vi ikke kun om én episode. Jeg tror, der er tale om flere.

    Hvis Ousager opdager det - så kan alle andre også. Inklusiv træneren. Tror mere det her handler om, at Roy Caroll var en god målmand, der havde spillet for Manchester United - så får man længere snor end andre - bum sådan fortsatte det indtil manden forsvandt. Angiveligt p.g.a "hjemve", hvorefter han tog til Grækenland... (For at feste?)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Nu er det ingen hemmelighed, at jeg ikke brød mig om Lars Olsen, også selv om vi blev ved med at vinde; så det kan da sagtens være, at jeg anlægger mig, igen, en no-nonsens approach til om hvor vidt tingene sejlede - bag kulisserne.

      Der var mange gode oplevelser - men i det store hele blev der skabt et miljø, som ledelsen så reagerede på, da vi så holdt op med at vinde så tit, som vi gjorde tidligere. Det var ligesom som om man ville bevare glansbilledet lidt længere - mens jeg blev ved med at høre om hvordan Djemba-Djemba - ikke bare én gang dukkede op i en ikke træningsbar tilstand. Det samme med Utaka. Og Demba-Nyrén. De hyggede sig noget så gevaldigt - og vidste de kom til at spille uanset indsats til træning. Fordi de var så meget bedre end alle andre.

      Men som helhed eroderede det hele for os. For mig virker det som om; og ja det kan godt være det lyder af store ord, måske FOR store, men vi mistede vores sjæl under Lars Olsen. Den del af følelsen af at OB ikke længere var en klub, men en virksomhed. Og den har vi kæmpet med lige siden. Og som i en virksomhed, så er der ingen grænser for, hvordan dårligdommene kan spinnes og vendes om til egen fordel; så det hele føles som om, at de tror, vi har grød i hovedet. At vi er for dumme til at flegne ud over, at vi ligger næst-sidst og ikke scorer mål.

      Dumme, dumme kunder.

      Derfor hylder jeg det, når nogen taler frit fra leveren - og så, selvfølgelig, ser på tingene på samme måde som jeg selv: At middelmådighedens holdeplads startede allerede i 2008. Og har stille og roligt hevet lysten ud af folk; til det punkt, hvor man nærmest sidder og håber på, at vi taber; bare for at kunne slippe for at skulle høre på ét eneste ord mere fra Jesper Hansen og Kent Nielsen.

      Og samtidig pissetræt af, at folk koger det hele ned til, at vi ikke fik en angriber i denne omgang. Utilfredsheden er helheds pakke - det er summen af 3 et halvt år med Jesper Hansen - det er summer af 9 år med udsivningen af kultur og sammenhæng i Odense Boldklub. Sammensmeltningen imellem OB og OSE hænger mig langt ud af halsen.

      MvH ChrisOB
      Helt igennem enig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Helt igennem enig
        Jeg manglede lige at få med, at jeg også hoppede med på vognen. Jeg støttede OSE, fordi de kunne bringe os til tops - jeg stillede gladeligt op som publikum til arrangementet i loungen på stadion, hvor Kim Brink som en anden sprechstalmeister præsenterede de nyeste "cirkusdyr" på "runway'en", hvor alt var "flashy" og "glamourøst"

        Lidt i kontrast til præsentationen af Bruce Rioch et par år forinden, bagved Stiften, hvor der nærmest var flere fans end pressefolk. Men set i bakspejlet, så føltes den præsentation altså mere som OB, end Kim Brinks flashy runway. Det var mindre OSE - mere OB.

        De mere simple tider. Hvor jeg længes efter dem.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Michael Gravgaard, Randers, er her til morgen i morgen-tv på TV2 omhandlende bl.a. tilskuerflugten fra Superligaen.
          Han fortæller om, at klubberne er nødt til at være mere åbne og komme sine fans imøde med åbne arme. Og hvor har han dog ret, tror jeg. Ingen har brug for at der graves grøfter mellem klub og fans.

          Kig og lær, OB.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Michael Gravgaard, Randers, er her til morgen i morgen-tv på TV2 omhandlende bl.a. tilskuerflugten fra Superligaen.
            Han fortæller om, at klubberne er nødt til at være mere åbne og komme sine fans imøde med åbne arme. Og hvor har han dog ret, tror jeg. Ingen har brug for at der graves grøfter mellem klub og fans.

            Kig og lær, OB.
            Gammeldags typer og forretningsfolk lærer aldrig en dyt.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Gammeldags typer og forretningsfolk lærer aldrig en dyt.

              MvH ChrisOB
              Spøjs generalisering

              Comment


                https://youtu.be/qWha5YzQons?t=1m18s

                Hvad ser vi her? En mand med ægte stribet blod. En mand, der næsten ikke kan styre sit kropssprog, fordi han er så vred over den måde, som nogle lejesvende behandler hans klub.

                Hvorfor har vi en krejler fra Horsens siddende på klubbens vigtigste post, når vi (måske) kunne få Thomas Helveg i stedet?
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Er godt bud, og så LH og SN tilbage omkring holdet, krydderier med en mere kompetente hjælpetræner. Og måske også en speciel træner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Er godt bud, og så LH og SN tilbage omkring holdet, krydderier med en mere kompetente hjælpetræner. Og måske også en speciel træner.
                    De skal vel snart bruge en psykolog.
                    Til at fjerne alt det lort JH og KN har fyldt deres hoveder med...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Er godt bud, og så LH og SN tilbage omkring holdet, krydderier med en mere kompetente hjælpetræner. Og måske også en speciel træner.
                      Drømme scenarie. Men hvad med træneren ? Hjertet siger M.Hemmingsen.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Spøjs generalisering
                        Nå. Men ikke desto mindre rigtigt, når det handler om vores gammeldags individer og forretningsfolk.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Kampprogrammet til Randerskampen er tilgængeligt på nettet nu. Jesper har et længere indlæg, hvor jeg især bed mærke i følgende kommentar, der ville få Goebbles til at skamme sig:



                          Hvem er med i det "fanpanel"? Der er vel for fan' ingen af de uofficielle, der bakker op om Jespers arbejde og den nuværende kurs, er der?

                          Det hele kan læses her : https://issuu.com/odensesportevent/d...27681/44500475
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Kampprogrammet til Randerskampen er tilgængeligt på nettet nu. Jesper har et længere indlæg, hvor jeg især bed mærke i følgende kommentar, der ville få Goebbles til at skamme sig:



                            Hvem er med i det "fanpanel"? Der er vel for fan' ingen af de uofficielle, der bakker op om Jespers arbejde og den nuværende kurs, er der?

                            Det hele kan læses her : https://issuu.com/odensesportevent/d...27681/44500475

                            Jeg bider mærke i at han skriver at vi allerede i slutningen af efteråret fik bedre resultater og præsterede fornuftigt :-) .. 10 point i de sidste 10 kampe ... hmm og ALLEREDE i slutningen af efteråret er sgu ikke heldigt formuleret :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg bider mærke i at han skriver at vi allerede i slutningen af efteråret fik bedre resultater og præsterede fornuftigt :-) .. 10 point i de sidste 10 kampe ... hmm og ALLEREDE i slutningen af efteråret er sgu ikke heldigt formuleret :-)
                              Alternative sandheder igen. Glæder mig til at høre ham forklare når vi ryger i nedrykningspil og står med det ene ben i 1.div

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jeg bider mærke i at han skriver at vi allerede i slutningen af efteråret fik bedre resultater og præsterede fornuftigt :-) .. 10 point i de sidste 10 kampe ... hmm og ALLEREDE i slutningen af efteråret er sgu ikke heldigt formuleret :-)
                                Ordet du leder efter er eskapisme. Det er sådan en core value der løber fra bestyrelsen og hele vejen ned gennem klubben.

                                Comment

                                Working...
                                X