Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPusic gider os mindre end vi gider ham tror jeg. Ikke en kinamands chance for at vi henter ham
Comment
-
Gid vi havde nogen, der ikke skabte så megen mistro og uvilje, at det drypper ned af væggene.
Tro det eller ej, men jeg er sgu ved at være træt af at føle sådan for nogen, der burde være en allieret. Jeg er træt af at være negativ. Giv mig noget at blive positiv af!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTvivler stærkt på at vi henter en angriber. Godt nok er JH ikke fodbold kompetent, men han er ikke dum. Det vil udstille hans inkompetence, hvis den 5. angriber skal ind. Især fordi det ikke er givet at det ændre noget. Inden Pusic er i omdrejninger er vi langt fra top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægGid vi havde nogen, der ikke skabte så megen mistro og uvilje, at det drypper ned af væggene.
Tro det eller ej, men jeg er sgu ved at være træt af at føle sådan for nogen, der burde være en allieret. Jeg er træt af at være negativ. Giv mig noget at blive positiv af!
MvH ChrisOB
Comment
-
Hmm, Andre Rømer (FCM) holder alle muligheder åbne, måske derfor Steinlein og Jesper snakker sammen.
Vi har da begået større ulykker i tidens løb, men nu ikke noget jeg vil være specielt begejstret for. Dækker mange pladser, giver noget bredde, men ser ham ikke i en idealopstilling i en skadesfri trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHmm, Andre Rømer (FCM) holder alle muligheder åbne, måske derfor Steinlein og Jesper snakker sammen.
Vi har da begået større ulykker i tidens løb, men nu ikke noget jeg vil være specielt begejstret for. Dækker mange pladser, giver noget bredde, men ser ham ikke i en idealopstilling i en skadesfri trup.
Comment
-
Ikke et decideret rygte, men læser man denne lyder det som om man overvejer en aftale med Seejou King...
Hvilket sikkert vil være betinget af at man kan afsætte Joao:
http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3177267
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægIkke et decideret rygte, men læser man denne lyder det som om man overvejer en aftale med Seejou King...
Hvilket sikkert vil være betinget af at man kan afsætte Joao:
http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3177267
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCM ude af europa spændende at se om FCM skal af med lidt spillere og Steinlein møde rygtet blusser op igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJa nu når reserverne lige har banket os, så håbede man da ekstra meget de røg ud med rygtet in mente. Stort set det hele må jo kunne forstærke os
Comment
Comment