Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Så behøver man ikke at "frygte" for at Pusic kommer til klubben
http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-hos-ligarival
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægSå behøver man ikke at "frygte" for at Pusic kommer til klubben
http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-hos-ligarivalGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægSå behøver man ikke at "frygte" for at Pusic kommer til klubben
http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-hos-ligarival817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægIkke ret meget som sagt - det var derfor, jeg bad om en uddybning. Altså jeg ser de fleste Superliga-kampe og sammendrag fra samtlige kampe, men jeg ser ofte kampene med et halvt øje, og stort aldrig med lige så stort fokus på enkelte spillere, som når jeg ser OB, så det lyder da bestemt til, at du har et bedre grundlag at vurdere ham på end mig.
Min skepsis bygger på, at han ikke scorer mange mål, og stort set ikke lægger op til nogen i en alder, hvor han ikke længere bør betragtes som udviklingsspiller. Hans slutprodukt var svagere end Festersens i sidste sæson, og så skal han i min bog godt nok bidrage med noget ekstraordinært, hvis han skulle kunne forstærke vores hold markant her og nu.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvad tænker du i forhold til Uhre nu ... :)?
For mig at se passer han perfekt ind i SønderjydskEs meget direkte spillestil og periodevist høje pres. Han er aggressiv, når de ikke har bolden og dygtig til at løbe bag om forsvaret og ud på kanterne, når de vinder den, og på den måde giver han dem en ekstra dimension, så de ikke kun er farlige på indlæg. Men han profilerer også af, at SE spiller bolden hurtigt fremad og generelt bringer mange folk med, når de angriber. Jeg er ikke overbevist om, at han ville fungere lige så godt i vores uendeligt tålmodige opbygningsspil.
Desuden er mit største kritikpunkt af ham jo, at hans slutprodukt lader meget tilbage at ønske, og det må jo vise sig på længere sigt, om han forbedrer sig på det punkt. 3 mål og 0 oplæg på 7 kampe er bestemt acceptabelt, men det er ikke just noget at falde på halen over.Last edited by MortenF; 26-08-2017, 16:24.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægJa, men kan han spille sidelæns? Spørger bare!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg kalder Riel igen. Herlig type.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet kan ham ja lære. Kent vil sikker sørge for.
Jeg mener stadig at KN skal skiftes ud nu, men der er en grund til hans råben på sidelinien. Spillerne er blokkeret/bange i tanke og derfor bliver det sådan her. Ansvaret er dog stadig hos KN.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment