Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    FCM vil ikke sælge til en konkurrent. Suk, vi er sunket så dybt så vi kan købe hos den. Det må betyde,at FCM heller ikke ser os i top 6.
    ? Jeg forstår intet af det, du skriver her. Nævn mig en FCM-spiller, som vi har råd til. Spørg så dig selv: ville FCM godt sælge den spiller til os, men ikke sælge ham til Brøndby, fordi de ser Brøndby som konkurrent? Det giver ingen mening i mit hoved.
    Vi har ikke råd til de samme spillere som FCM og BIF, så måske kunne vi være interesseret i en spiller, som BIF ikke gider røre. Men jeg fatter hat af, hvor 'konkurrent' kommer ind i billedet. Vi kan kun købe spillere i FCM, som de vil af med. Hvis de vil af med nogen, så sælger de jo til dem, der vil betale.

    Men OK, naturligvis er vi da sunket dybt i forhold til FCM. I 2010 havde vi med al sandsynligvis et klart højere budget end dem. Nu har de måske tæt på det dobbelte af vores budget. What else is new?

    Comment


      Der er af uransagelige grunde endnu godt gang i denne tråd, men hvorfor så håbefulde? Er det virkelig Jesper Hansens standardsvar til nysgerrige journalister, som giver jer håb? At vi kigger efter spillere, som kan hjælpe os?

      Husk nu bare på Mads Fenger, McGeady og Fellah. Det er ren lort fra den joke af en sportsdirektør, som styrer OB direkte mod endnu en forbandet sæson.

      Der kommer formentlig ikke til at ske noget, og hvis der gør, er det enten ren panik eller noget billigt lort, som ingen forskel gør.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        ? Jeg forstår intet af det, du skriver her. Nævn mig en FCM-spiller, som vi har råd til. Spørg så dig selv: ville FCM godt sælge den spiller til os, men ikke sælge ham til Brøndby, fordi de ser Brøndby som konkurrent? Det giver ingen mening i mit hoved.
        Vi har ikke råd til de samme spillere som FCM og BIF, så måske kunne vi være interesseret i en spiller, som BIF ikke gider røre. Men jeg fatter hat af, hvor 'konkurrent' kommer ind i billedet. Vi kan kun købe spillere i FCM, som de vil af med. Hvis de vil af med nogen, så sælger de jo til dem, der vil betale.

        Men OK, naturligvis er vi da sunket dybt i forhold til FCM. I 2010 havde vi med al sandsynligvis et klart højere budget end dem. Nu har de måske tæt på det dobbelte af vores budget. What else is new?
        FCM har en politik om ikke at sælge til konkurrenterne. Vi kan konstatere, at vi åbenbart ikke anses som konkurrent. Derfor vil De gerne sælge til os men ikke til BIF. Iøvrigt, så koster alle FCM spillere ikke mere end vi kan betale. Vi kan muligvis ikke købe fra start 11, men de har interessante spillere uden for start opstilling, som ville pynte hos os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          FCM har en politik om ikke at sælge til konkurrenterne. Vi kan konstatere, at vi åbenbart ikke anses som konkurrent. Derfor vil De gerne sælge til os men ikke til BIF. Iøvrigt, så koster alle FCM spillere ikke mere end vi kan betale. Vi kan muligvis ikke købe fra start 11, men de har interessante spillere uden for start opstilling, som ville pynte hos os.
          Jeg ved ikke, hvad du er på her en søndag formiddag, men jeg vil gerne have noget af det. Jeg drikker kun te lige nu, så jeg mangler nok noget fantasi.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg ved ikke, hvad du er på her en søndag formiddag, men jeg vil gerne have noget af det. Jeg drikker kun te lige nu, så jeg mangler nok noget fantasi.
            Så lad være med at drikke te, det er tydeligvis ikke sundt for dig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              FCM har en politik om ikke at sælge til konkurrenterne. Vi kan konstatere, at vi åbenbart ikke anses som konkurrent. Derfor vil De gerne sælge til os men ikke til BIF. Iøvrigt, så koster alle FCM spillere ikke mere end vi kan betale. Vi kan muligvis ikke købe fra start 11, men de har interessante spillere uden for start opstilling, som ville pynte hos os.
              FCM har før lejet spillere ud til Skive , Vejle og EfB så kan de vel også leje ud til OB
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                De 2 er første divisions hold, og EFB var et klart bundhold og dermed ikke en konkurrent. Af FCM's startopstilling i dag viser de også at respekten for os er til at overse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  De 2 er første divisions hold, og EFB var et klart bundhold og dermed ikke en konkurrent. Af FCM's startopstilling i dag viser de også at respekten for os er til at overse
                  Jeg tror så ikke det er os der er så afgørende for deres startopstilling som det er deres europæiske kampe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Så er der lidt nyheder. Jeg har afhørt min kammerat, og ydet lidt tortur på ham for at få lidt informationer. JH og CS holdt møde i den forgangne uge/weekend. Der blev snakket flere ting, og én af tingene var transfers.
                    Først nu kommer jeg i tanke om, at FCM er på jagt efter en sportsdirektør.


                    Jeg går lige ud og gokker til jeg besvimer...

                    Comment


                      Skal vi ikke bare konstatere at når Amphibia ikke har opdateret nu så kom der nok heller ikke de store afsløringer frem i de sene nattetimer..

                      Men er også tæt på at sige fuck det hele.. Gider simpelthen ikke det her amatør cirkus mere.. Det fylder for meget og det er hårdt at man kun er glad 10% af tiden og resten af tiden er man frustreret over det man er vidne til. Hvis man bare kunne finde den knap og slå fra.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Skal vi ikke bare konstatere at når Amphibia ikke har opdateret nu så kom der nok heller ikke de store afsløringer frem i de sene nattetimer..

                        Men er også tæt på at sige fuck det hele.. Gider simpelthen ikke det her amatør cirkus mere.. Det fylder for meget og det er hårdt at man kun er glad 10% af tiden og resten af tiden er man frustreret over det man er vidne til. Hvis man bare kunne finde den knap og slå fra.....
                        Hvis du finder den knap, så sig det lige videre tak.

                        Ellers er jeg også på udkig efter de snydekoder der gør, at man bliver immun overfor inkompetence, som må være det dem der fortsat synes, at JH har en eksistensberettigelse som sportsdirektør i OB bruger.

                        Comment


                          Jeg orker heller ikke OB i denne her udgave ala Kent Nielsen. Ingen tvivl om, at ny spillestil og ny træner ville kunne bringe bedre spil og seværdigheden frem. Vi sad i dag på stadion og snakkede om, hvor frustrerede flere af spillerne også var - fx når de havde startet en omstilling og næste modtager af bolden - nærmest blindt - bare spiller den tilbage/til siden igen. Flere spillere sås tydeligt frustrerede. Ikke kun os tilskuere.

                          Comment


                            Jeg hænger i men ja det er hårdt igen igen
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Rønnow er måske på vej til Nott. Forest. Så skræksenariet er vel, at Troels Bech smider et bud på Gryte, som vi ikke kan sige nej til.
                              Eller det egentlige skræksenarie er vel, at det i så fald er JH, som får lov til at formøble en eventuel sum.

                              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...or-22-5-mio-kr
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                                Rønnow er måske på vej til Nott. Forest. Så skræksenariet er vel, at Troels Bech smider et bud på Gryte, som vi ikke kan sige nej til.
                                Eller det egentlige skræksenarie er vel, at det i så fald er JH, som får lov til at formøble en eventuel sum.

                                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...or-22-5-mio-kr
                                Hvis dette sker har jeg set min sidste kamp i år og brugt min sidste krone på OB. Selv min nye trøje som min kone gav mig i går bliver returneret..

                                Comment

                                Working...
                                X