Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Helenius har ikke leveret så voldsomt, men tildels smutter han ikke i samme vindue som vi henter ham og han virker også som typen der skal bruge noget tid på at falde til, så måske på sigt.

    Men der kunne vel være bud på en af de andre offensive folk, vil nok betragte Joan, som den mest sandsynlige.

    Pusic ville hjælpe os, men Jesper og Kent gider nok ikke, han er sikkert for "besværlig" og så hellere lulle rundt i Ådalen uden nogen forstyrrer os!!!
    Pusic gider os mindre end vi gider ham tror jeg. Ikke en kinamands chance for at vi henter ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Pusic gider os mindre end vi gider ham tror jeg. Ikke en kinamands chance for at vi henter ham
      Tvivler stærkt på at vi henter en angriber. Godt nok er JH ikke fodbold kompetent, men han er ikke dum. Det vil udstille hans inkompetence, hvis den 5. angriber skal ind. Især fordi det ikke er givet at det ændre noget. Inden Pusic er i omdrejninger er vi langt fra top 6.

      Comment


        Gid vi havde nogen, der ikke skabte så megen mistro og uvilje, at det drypper ned af væggene.

        Tro det eller ej, men jeg er sgu ved at være træt af at føle sådan for nogen, der burde være en allieret. Jeg er træt af at være negativ. Giv mig noget at blive positiv af!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Tvivler stærkt på at vi henter en angriber. Godt nok er JH ikke fodbold kompetent, men han er ikke dum. Det vil udstille hans inkompetence, hvis den 5. angriber skal ind. Især fordi det ikke er givet at det ændre noget. Inden Pusic er i omdrejninger er vi langt fra top 6.
          Tror jeg heller ikke at vi gør. Understreger bare at vi ikke kan hente Pusic

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Gid vi havde nogen, der ikke skabte så megen mistro og uvilje, at det drypper ned af væggene.

            Tro det eller ej, men jeg er sgu ved at være træt af at føle sådan for nogen, der burde være en allieret. Jeg er træt af at være negativ. Giv mig noget at blive positiv af!

            MvH ChrisOB
            +1000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000

            Comment


              Hmm, Andre Rømer (FCM) holder alle muligheder åbne, måske derfor Steinlein og Jesper snakker sammen.

              Vi har da begået større ulykker i tidens løb, men nu ikke noget jeg vil være specielt begejstret for. Dækker mange pladser, giver noget bredde, men ser ham ikke i en idealopstilling i en skadesfri trup.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Hmm, Andre Rømer (FCM) holder alle muligheder åbne, måske derfor Steinlein og Jesper snakker sammen.

                Vi har da begået større ulykker i tidens løb, men nu ikke noget jeg vil være specielt begejstret for. Dækker mange pladser, giver noget bredde, men ser ham ikke i en idealopstilling i en skadesfri trup.
                Det gør jeg heller ikke. Men det ser desværre ud til at det er den hylde vi kan hente fra. Måske

                Comment


                  Tja, der findes dårligere spillere i truppen end Rømer.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Ikke et decideret rygte, men læser man denne lyder det som om man overvejer en aftale med Seejou King...
                    Hvilket sikkert vil være betinget af at man kan afsætte Joao:
                    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3177267

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Ikke et decideret rygte, men læser man denne lyder det som om man overvejer en aftale med Seejou King...
                      Hvilket sikkert vil være betinget af at man kan afsætte Joao:
                      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3177267
                      Ja det kunne det godt lyde som om. Nogen der har set ham i kamp?

                      Comment


                        Apati
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          FCM ude af europa spændende at se om FCM skal af med lidt spillere og Steinlein møde rygtet blusser op igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            FCM ude af europa spændende at se om FCM skal af med lidt spillere og Steinlein møde rygtet blusser op igen
                            Ja nu når reserverne lige har banket os, så håbede man da ekstra meget de røg ud med rygtet in mente. Stort set det hele må jo kunne forstærke os 😄

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Ja nu når reserverne lige har banket os, så håbede man da ekstra meget de røg ud med rygtet in mente. Stort set det hele må jo kunne forstærke os 
                              De har 30 mand i truppen. Falkesgaard,Riis og Lange Paul er skadet men snart tilbage.. Gætter på at de gerne vil sælge eller udleje 4-5 spillere.. Spændende at se hvem

                              Comment


                                Nåh. Steinlein sagde efter kampen at det kun var nogle af de unge der skulle ud på græs andre steder.. Og mon ikke også RvdV..

                                Comment

                                Working...
                                X