Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Arh, sorry Nu skal jeg heller ikke være så liderlig efter at forsvare JH, at jeg glemmer nuancerne

    Og en anfører fra en klub, der har ligget 3 og 4 i Skotland de sidste to år med ham på holdet; det lyder bestemt som en stærk signing.
    Siger vist ikke det helt store. Den her sæson endte de, så vidt jeg kan se, a point med Ross County - jep, det Ross County, hvor vi lige har sendt Thomas Mikkelsen til :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Ikke så meget med spiller, men i følge Lasse Vøge på Twitter så forhandler OB med en ny storsponsor som er Lokal.
      Show me the moneyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Mon ikke at kravet for at skrive under kunne være minimum 3 nye klassespillere i dette vindue eller drømmer jeg bare

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Kunne det være Albani tilbage i hanerne??
        Det ser jeg umildbart som noget positivt.

        Det betyder jo at Carlsberg ikke mener vi er attraktive længere og vi så muligvis står til en dårligere kontrakt.
        Hvis vi kan få en tilsvarende kontrakt fra Albani/Royal Unibrew så vil jeg også hellere have Albani på brystet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Ikke så meget med spiller, men i følge Lasse Vøge på Twitter så forhandler OB med en ny storsponsor som er Lokal.
          Gætter på noget med stadion navnet, har ikke fulgt sagen, men fornemmer ikke Ewii bliver til evig tid..............Carlsberg skrev vi med til 2020 sidst.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Skal vi ikke lige se, hvor egnet han er? Det lyder da som et ret fornuftigt CV, men det gjorde Kaukos sådan set også - og han har jo ikke ligefrem sat ligaen i brand endnu.
            Man kan ikke bruge den ene spiller, som er komplet forskellig fra en anden spiller til at bevise noget om hverandre ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Det lyder jo også som en forstærkning når man henter en u21 anføre fra PSG, eller en bomber fra Norge. men ikke alle falder til i sin nye klub.
              Sæternes var jo allerede godt inde i trediverne og vel den tungeste spiller i klubben nogensinde ... efter Henrik Toft, han slog ikke til fordi han ikke havde niveauet ... sådan så det i hvert fald ud fra min plads :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Arh, sorry Nu skal jeg heller ikke være så liderlig efter at forsvare JH, at jeg glemmer nuancerne

                Og en anfører fra en klub, der har ligget 3 og 4 i Skotland de sidste to år med ham på holdet; det lyder bestemt som en stærk signing.
                Den skotske liga er ringere end den danske, så jeg synes nu ikke det siger så meget :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Ikke så meget med spiller, men i følge Lasse Vøge på Twitter så forhandler OB med en ny storsponsor som er Lokal.
                  Kan du eventuelt linke til hans tweet? Jeg kan nemlig ikke finde det.

                  Comment


                    https://mobile.twitter.com/LasseVge/...93822408093697

                    Comment


                      Tak.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Sæternes var jo allerede godt inde i trediverne og vel den tungeste spiller i klubben nogensinde ... efter Henrik Toft, han slog ikke til fordi han ikke havde niveauet ... sådan så det i hvert fald ud fra min plads :).
                        Sæternes var skadet og rejste tilbage fordi sundhedsstaben i klubben ikke kunne hjælpe ham. Ikke længe efter han var kommet i mere kompetente hænder var han atter ude på banen og lavede mål.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Sæternes var skadet og rejste tilbage fordi sundhedsstaben i klubben ikke kunne hjælpe ham. Ikke længe efter han var kommet i mere kompetente hænder var han atter ude på banen og lavede mål.
                          43 mål på 4 sæsoner efterfølgende for at være præcis.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            43 mål på 4 sæsoner efterfølgende for at være præcis.

                            MvH ChrisOB
                            Det er vel ikke så ringe endda....

                            Okore til lægecheck i Aab. Vores direkte konkurrenter opruster i disse dage må man igen sige..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det er vel ikke så ringe endda....

                              Okore til lægecheck i Aab. Vores direkte konkurrenter opruster i disse dage må man igen sige..
                              43 kasser i 116 kampe er vel ganske hæderligt for en mand i sin karrieres efterår.

                              Sæternes har altid lavet mange mål, at man hentede ham i sin tid kan jeg slet ikke klandre den sportslige ledelse for (såfremt man ikke var klar over hans røvballeskade), jeg troede selv det ville blive en stor succes, hans tidligere meritter taget i betragtning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                43 mål på 4 sæsoner efterfølgende for at være præcis.

                                MvH ChrisOB
                                ... i en liga der er noget ringere end den danske ... også dengang.
                                Det kunne måske være konverteret til 6-7 pr. sæson i OB og meget lidt andet end mål ... manden var alt for tung.
                                Last edited by Entusiastens; 06-07-2017, 09:59.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X