Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Absolut. Men jeg er slet ikke sikker på, at han finder OB interessant som næste skridt. Og der vil helt sikkert skulle en væsentlig økonomi til at købe ham ud af hans lange kontrakt, som jeg tvivler på, at OB har tænkt sig at kaste efter spillere, i den nuværende sportslige og økonomiske situation.
    Jeg tror heller ikke på det selvom vi burde være mere attraktive end et kriseramt 1. divisionshold. Men nej sandsynligheden for at vi smider de penge som Esbjerg kræver er meget lille selvom jeg er overbevist om at han bliver rigtig mange penge værd indenfor de kommende sæsoner. Talentet er på højde med Robert Skov i Silkeborg og hvis vi mener det alvorligt mht på sigt at kunne lege med i toppen, så skal vi simpelthen kunne lokke den type spillere til inden de slår igennem og havner i søgelyset hos FCK, BIF, FCM eller udlandet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Enig i det hele bortset fra det med at leje ham ud. Han vil sagtens kunne gå ind på vores hold med det samme.
      lejen var også for at gøre det mere spiselig.

      Comment


        Fellah er på tribunen igen i dag. Gode muligheder for et late swoop af JH.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Fellah er på tribunen igen i dag. Gode muligheder for et late swoop af JH.
          Last edited by OleKBH; 27-08-2017, 17:23.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            lejen var også for at gøre det mere spiselig.

            Comment


              Tvivler desværre på at der sker noget.
              Man prøver måske lidt men evner,penge og tiltrækningskraften mangler desværre for meget til at lykkedes

              Comment


                Ifølge Steinlein kan vi kigge langt efter f.eks. Duelund: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-af-topscorer/

                De to unge han nævner til offensiven virker ikke som reelle forstærkninger.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Ifølge Steinlein kan vi kigge langt efter f.eks. Duelund: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-af-topscorer/

                  De to unge han nævner til offensiven virker ikke som reelle forstærkninger.

                  Der er forhåbentlig ingen som havde/har bare 2 % håb om at vi kan hente Duelund ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Der er forhåbentlig ingen som havde/har bare 2 % håb om at vi kan hente Duelund ?
                    Det kan ikke blive mere usansynligt...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Der er forhåbentlig ingen som havde/har bare 2 % håb om at vi kan hente Duelund ?
                      Jeg aner ikke, om nogen havde troet på det eller håbet det; jeg nævnte ham kun, fordi han var nævnt lidt tidligere i tråden. Pointen her er at det er svært at se nogen af de spillere, som Steinlein nævner, i OB.

                      Comment


                        Kender ikke Seejou King. Er han til at gå direkte ind i truppen? Har lige talt op. Ud af 24 mand i førsteholdstruppen, så er der 7 mand, der ikke er førstevalg. Og så har jeg ikke engang talt Thomas Mikkelsen med. Thrane, Welbeck, Eskesen, Buus Yao, Weber og Oliver Christensen. Der skal ikke spildes penge på flere bænk kandidater.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg aner ikke, om nogen havde troet på det eller håbet det; jeg nævnte ham kun, fordi han var nævnt lidt tidligere i tråden. Pointen her er at det er svært at se nogen af de spillere, som Steinlein nævner, i OB.
                          Enig. Tænker bare de har holdt møde og blevet enige om ikke at kunne gøre noget for hinanden i denne omgang..
                          Tænker at det "bekræftet" med Amphibias fravær på lovet opdatering..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Kender ikke Seejou King. Er han til at gå direkte ind i truppen? Har lige talt op. Ud af 24 mand i førsteholdstruppen, så er der 7 mand, der ikke er førstevalg. Og så har jeg ikke engang talt Thomas Mikkelsen med. Thrane, Welbeck, Eskesen, Buus Yao, Weber og Oliver Christensen. Der skal ikke spildes penge på flere bænk kandidater.
                            Tænker kun han signes på en kort aftale hvis Joao smutter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg aner ikke, om nogen havde troet på det eller håbet det; jeg nævnte ham kun, fordi han var nævnt lidt tidligere i tråden. Pointen her er at det er svært at se nogen af de spillere, som Steinlein nævner, i OB.
                              Jep kan godt huske han blev nævnt tidligere
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Beklager da jeg nævner Duelund - nævnte dog i samme sætning, at han nok er uden for rækkevidde. Det var med udgangspunkt i, at der skulle have været et møde mellem Jesper og Steinlein, et eller andet har de jo talt om...............

                                Comment

                                Working...
                                X