Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vil jeg gerne "nej tak" til i hvert fald. En udmærket spiller, men 32 år og på vej tilbage fra en slem skade. Plus hans eventuelle hyre nok ville være af en vis størrelse.

    Comment


      #92
      Nok enig... et modargument kunne være, at vi har en ret ung trup, og han har uden tvivl noget erfaring og professionalisme, som altid pynter... men...
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Enig.

        Tror godt vi kan få konkurrence fra AaB om spillere fra den hylde. De sælger en ung til 10 mill og har nok lidt at lege med hvis de vil
        Bassogog ... har du vist lige glemt :D.
        Var det ikke 45 mille, eller husker jeg forkert?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Bassogog ... har du vist lige glemt :D.
          Var det ikke 45 mille, eller husker jeg forkert?
          Hentydede nu til det kommende salg af ham Joachim Mæhle

          Comment


            #95
            Tja, har altid godt kunne lide Zimling, han er en fed type. Og vores trup kan godt bruge noget erfaring, eller i hvert fald en spiller med erfaring som også er god nok ;) om han så er det, efter så mange skader. Hvem ved? Men det ville ikke skade med 1 årig kontrakt med en mere præstationsbetinget kontrakt. Midten mangler i hvert fald et eller andet, tror ikke vi kan regne med Izunna og Tverskov skal altså spille i forsvaret.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
              kasper kusk til kanten
              kasper fisker til kanten/ evt til central midt
              + en venstre back
              så ville jeg være tilfreds
              Jeg kan ikke selv med min bedste vilje forestille mig, at vi er i stand til at hente Fisker. Han er Randers-dreng, spiller hver eneste gang, og et skifte til OB vil ikke være et skridt op for ham. Desuden er han ekstremt vigtig for Randers, så de vil helt sikkert strække sig langt for at holde på ham. Jeg håber dig, jeg tager fejl, for han har længe været en af mine absolutte ønskesigninger - som kantspiller. Jeg kan ikke set ham spille centralt i vores 4-mandsmidtbane.
              SLO

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hentydede nu til det kommende salg af ham Joachim Mæhle
                Tænkte bare på din reference til hvor stor indkøbskraft de har :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Tænkte bare på din reference til hvor stor indkøbskraft de har :).
                  Okay :). Men min tanke gik mest på at de har masser af mønt til at konkurrere om Kusk til sommer

                  Comment


                    #99
                    Kan han noget ham her? Vicetopscorer i 1. division og gratis. Men vi har selvfølgelig 4-5-6 angribere allerede.

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...i-superligaen/
                    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                      Kan han noget ham her? Vicetopscorer i 1. division og gratis. Men vi har selvfølgelig 4-5-6 angribere allerede.

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...i-superligaen/
                      Vil nok kræve at vi solgte en enkelt af dem vi har. Men det ligner umiddelbart ikke en JH handel..
                      Så mon ikke at han ryger til EfB,AGF,SIF eller Viborg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vil nok kræve at vi solgte en enkelt af dem vi har. Men det ligner umiddelbart ikke en JH handel..
                        Så mon ikke at han ryger til EfB,AGF,SIF eller Viborg
                        1. div-angriber i start/midt 20'erne. Synes da i den grad det kunne ligne et typisk JH-emne. Meget kan ændre sig i en trup på et transfervindue har vi mange gange set.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          1. div-angriber i start/midt 20'erne. Synes da i den grad det kunne ligne et typisk JH-emne. Meget kan ændre sig i en trup på et transfervindue har vi mange gange set.
                          Jo jo, men nu er det jo ikke fordi, at vi mangler profilerede og antageligvis højt betalte angribere. Festersen er ikke salgbar med hans alder og er en vigtig person i truppen, og med AK der har 3 år tilbage af kontrakten, og må ligge meget lavt i hans markedsværdi ift. hvad den lå på for bare et år siden, så det vil også være en tvivlsom beslutning at sælge ham nu. Så kunne Edmundsson selvsagt ryge afsted, og det vil være pisse ærgerligt, men så har man trods alt 3 angribere der alle har vist kvalitet til nok til at starte inde, plus at man har Yao der har kontrakt til sommeren 19 og som scorer masser af mål i reserveligaen.

                          Hvis der skal hentes en spiller ind til angrebet, må det betyde salg af spillere som AK og Edmundsson. Det frigiver en masse lønkroner og bør give nogle fine transferindtægter, og i så fald vil jeg tillade mig at forvente, at man så erstatter dem med lidt mere bevist kvalitet, end 12 mål fra en 24. årig i 1. division.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jo jo, men nu er det jo ikke fordi, at vi mangler profilerede og antageligvis højt betalte angribere. Festersen er ikke salgbar med hans alder og er en vigtig person i truppen, og med AK der har 3 år tilbage af kontrakten, og må ligge meget lavt i hans markedsværdi ift. hvad den lå på for bare et år siden, så det vil også være en tvivlsom beslutning at sælge ham nu. Så kunne Edmundsson selvsagt ryge afsted, og det vil være pisse ærgerligt, men så har man trods alt 3 angribere der alle har vist kvalitet til nok til at starte inde, plus at man har Yao der har kontrakt til sommeren 19 og som scorer masser af mål i reserveligaen.

                            Hvis der skal hentes en spiller ind til angrebet, må det betyde salg af spillere som AK og Edmundsson. Det frigiver en masse lønkroner og bør give nogle fine transferindtægter, og i så fald vil jeg tillade mig at forvente, at man så erstatter dem med lidt mere bevist kvalitet, end 12 mål fra en 24. årig i 1. division.
                            What! Hvis man sælger Edmundsson så har man da ingen angribere, der har vist kvalitet nok til at starte inde. Kvalitet for angriber må da indebære at man scorer mål, inklusiv Yao, som har fået masser af chancer!

                            Og et salg af Edmundsson frigiver ingen nævneværdige lønkroner, men burde dog give en god slat på kistebunden. Hvis du kan sælge AK, så foreslår jeg at du enten overtager for JH, eller starter en lukrativ forretning af salg af ise på Grønland..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              What! Hvis man sælger Edmundsson så har man da ingen angribere, der har vist kvalitet nok til at starte inde. Kvalitet for angriber må da indebære at man scorer mål, inklusiv Yao, som har fået masser af chancer!

                              Og et salg af Edmundsson frigiver ingen nævneværdige lønkroner, men burde dog give en god slat på kistebunden. Hvis du kan sælge AK, så foreslår jeg at du enten overtager for JH, eller starter en lukrativ forretning af salg af ise på Grønland..
                              Man er nødt til at kigge ud over én sæson, når man vurderer en spiller, så jo AK og Festersen har bevist, at de har kvalitet til at starte inde for et midterhold i Superligaen, de har bevist at de kan score mål, både i OB og i andre Superligaklubber. Hvordan vil du ellers forklare 15/16 sæsonen?

                              Nu nævnte jeg AK og Edmundsson i samme sætning ift. frigivne lønkroner. Hvis du ikke tror på, at man kan sælge en spiller som AK, så fortæller det lidt om, hvor lidt indsigt du er i besiddelse af.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Man er nødt til at kigge ud over én sæson, når man vurderer en spiller, så jo AK og Festersen har bevist, at de har kvalitet til at starte inde for et midterhold i Superligaen, de har bevist at de kan score mål, både i OB og i andre Superligaklubber. Hvordan vil du ellers forklare 15/16 sæsonen?

                                Nu nævnte jeg AK og Edmundsson i samme sætning ift. frigivne lønkroner. Hvis du ikke tror på, at man kan sælge en spiller som AK, så fortæller det lidt om, hvor lidt indsigt du er i besiddelse af.

                                Hverken AK eller Fester har for nuværende kvalitet til at starte inde for en klub med OBs antagelige ambitionsniveau, men der har bare ikke været alternativer udover Edmundsson. Havde vi to Edmundsson, så havde AK og Fester kun fået sporadisk spilletid i denne sæson. Der er de pt.!

                                Spillemæssigt, når manglende mål fratages regnestykket, så er Fester klart førstevalg ved siden af Edmundsson. An old saying i fodboldens verden: Ingen er bedre end sidste kamp. Korrekt at de beviste deres værd i forrige sæson, men det er lidt ligegyldigt lige nu..

                                Du nævner AK og Edmundsson i samme sætning som sparede lønkroner. Edmundssons lønkroner er ikke værd at spare, AKs er, men der er ingen i fodboldens verden der ville overtage AK lige nu. Han er ikke sin løn værd, ekstremt langt fra! Selvfølgelig kan du 'sælge' AK, hvilket i bund og grund ville betyde at du udbetalte hans løn først. Derefter er der egentlig ikke nogen logik i at sælge..

                                Comment

                                Working...
                                X