Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis dette sker har jeg set min sidste kamp i år og brugt min sidste krone på OB. Selv min nye trøje som min kone gav mig i går bliver returneret..
    Nu er det heldigvis også kun spekulationer fra min side. Så lad os håbe, at det ikke bliver aktuelt.....
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Nu er det heldigvis også kun spekulationer fra min side. Så lad os håbe, at det ikke bliver aktuelt.....
      Gryte har jo så høj klasse at han burde være pænt mange penge værd. Tvivler på de vil bruge så mange på en målmand i BIF

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
        Rønnow er måske på vej til Nott. Forest. Så skræksenariet er vel, at Troels Bech smider et bud på Gryte, som vi ikke kan sige nej til.
        Eller det egentlige skræksenarie er vel, at det i så fald er JH, som får lov til at formøble en eventuel sum.

        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...or-22-5-mio-kr
        Katastrofen er i hvert fald ultimativ, hvis vi henter Nicolai Larsen, det kan jeg ikke......

        Jeppe Højbjerg fra Esbjerg kunne jeg leve med. Han har været svingene, men er så ung af en målmand at være, at han bliver bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Katastrofen er i hvert fald ultimativ, hvis vi henter Nicolai Larsen, det kan jeg ikke......

          Jeppe Højbjerg fra Esbjerg kunne jeg leve med. Han har været svingene, men er så ung af en målmand at være, at han bliver bedre.
          Det ville være forfærdeligt at sælge Gryte. Vi har flere gode spillere man kunne bygge holdet på, hvis de ville spiller i en anden spillemåde end Kent Nielsen kræver. Men vi har kun én spiller som er utvivlsom top 3 i ligaen på sin position og det er Sten. At sælge ham ville betyde at sælge den sidste rest af ambitioner og at sælge måske den mand som kan redde os fra en lang tid med nedrykningsfare og -gyser.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Katastrofen er i hvert fald ultimativ, hvis vi henter Nicolai Larsen, det kan jeg ikke......

            Jeppe Højbjerg fra Esbjerg kunne jeg leve med. Han har været svingene, men er så ung af en målmand at være, at han bliver bedre.
            jeg syntes katastrofen vil være fuldendt hvis vi sælger Gryte til BIF for 4-6 mill og køber Falkesgaard for 1-1/2 mill
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Går Lindegaard ikke ledig på markedet. 😀

              Comment


                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...lsingor-profil

                Havde jeg gerne set ved os.

                Edit: Det er Mads Aaquist til FCN, hvis man ikke magter linket.

                Comment


                  Så har JH nok fundet noget bedre...skyd mig..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...lsingor-profil

                    Havde jeg gerne set ved os.

                    Edit: Det er Mads Aaquist til FCN, hvis man ikke magter linket.
                    Så kan vi da også skyde rygtet/forbindelsen til OB ned igen... Hvad har vi så at lune os ved? 0?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så kan vi da også skyde rygtet/forbindelsen til OB ned igen... Hvad har vi så at lune os ved? 0?
                      Et møde mellem Steinlein og Jesper om en handel med os som køber, det er vist det.

                      Jeg er i panik nok til at håbe det er Pusic, som så koster en bondegård i løn og smider en "bombe" i omklædningsrummet.

                      Comment


                        Pusic har alt det, jeg savner ved OB: Vinderindstinkt, fandenivoldskhed, ekstremt konkurrenceminded, x-faktor, en ubehagelig personlighed, der kan skabe rav i den på og uden for banen.. Lad os sende Helenius retur og hente ham.
                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          Enig. Han kunne sparke lidt til middelmådigheden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...lsingor-profil

                            Havde jeg gerne set ved os.

                            Edit: Det er Mads Aaquist til FCN, hvis man ikke magter linket.
                            Trist. En rigtigt fin low risk/high reward spiller, som de er gode til at finde. Jeg havde med glædet byttet Aaquist lige over for CN, Aaquist har nogle af de ting vi mangler, det har CN ikke.

                            Comment


                              Bliver træls i næste uge hvis vi igen spiller af lort og taber i SdJ mens JH lukker vinduet i fuld tilfredshed med truppen...
                              "vi prøvede til det sidste men vi lykkedes ikke med at finde den rigtige der kunne forstærke os"
                              "vi er fortrøstningsfulde med den trup vi har og målet om top 6 har ikke ændret sig"
                              "vi har de offensive kvaliteter der skal til for at udløse potentialet i OB"

                              Spændende at se hvilken floskel der kommer først. Og selvfølgelig starter hver sætning med "Der er ingen tvivl om"

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Pusic har alt det, jeg savner ved OB: Vinderindstinkt, fandenivoldskhed, ekstremt konkurrenceminded, x-faktor, en ubehagelig personlighed, der kan skabe rav i den på og uden for banen.. Lad os sende Helenius retur og hente ham.
                                Helenius har ikke leveret så voldsomt, men tildels smutter han ikke i samme vindue som vi henter ham og han virker også som typen der skal bruge noget tid på at falde til, så måske på sigt.

                                Men der kunne vel være bud på en af de andre offensive folk, vil nok betragte Joan, som den mest sandsynlige.

                                Pusic ville hjælpe os, men Jesper og Kent gider nok ikke, han er sikkert for "besværlig" og så hellere lulle rundt i Ådalen uden nogen forstyrrer os!!!

                                Comment

                                Working...
                                X