Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    du har sikkert ret.....men utroligt defenssiv indstilling man har - og så skal man igen vente på at spille de nye ind i truppen.

    Og så kan det da godt være der er 25 man i truppen - men kvaliteten der halter det sgu stadig en del - men det er jo stort set også samme trup som sidste sæson
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Den formodning håber jeg ikke du får ret i. Med vores seneste sæsonstart og slutplacering i mente, er det ikke en farbar vej at gå. Der må man i OB, gøre meget mere for at være klar fra start. Antalsmæssigt er der spillere nok i truppen, kvaliteten af disse er en anden sag.

    Men jeg frygter du har ret.
    Og jeg er helt enig. Der mangler kvalitet mange steder men de er fast i troen dernede på at dette skal bygges lag på lag og ikke i en lidt hurtige speed med 2 lag af gangen som vi andre gerne vil..
    Baseret på placeringer kan man ikke se den store fremgang men jeg vil 100 gange hellere have den trup vi har nu end den vi havde for 1,5-2 år siden.. Jeg vil gerne bare have at man lige krydrer med det sidste istedet for at have en masse fyld rendende som egentlig burde spille i 1.div for at få spilletid.
    Og det er en venstreback der afløser Joao, En midtbanespiller der afløser Thrane eller Welbeck og en venstrekant der kan slås med jønne om spilletiden.
    Resten er jeg godt tilfreds med indtil videre

    Comment


      Noget af det fedeste for en fodboldfan er transfervinduerne, med alle de rygter og spændende spillernavne der dukker op. Men jeg tror ikke vi kan forvente det helt store fra vores side i dette transfervindue. Og kontinuitet tror jeg faktisk også er det der er brug for nu, med den kæmpe udskiftning, vi jo nærmest har haft sæson efter sæson de sidste 4-5 sæsoner. Kan vi holde den nuværende trup, også at vores unge spillere sandsynligvis fortsætter deres udvikling, så er top 6 i mine øjne realistisk. Spillere som, Greve, JBL, Desler, JJT, Tingager, Casper Nielsen, Yao og Tverskov er spillere, som jeg er sikker på kun bliver bedre i denne sæson, og det er jo i sig selv en forstærkning. Skal vi hente spillere, skal vi være sikker på at de kan gå ind og levere, og ellers ser jeg ingen grund til at hente nogen. Og skal man være så godt som sikker på at det er en som leverer, så koster de dyrt, og det er jeg ikke sikker på vi har råd til i øjeblikket. Truppen ser således ud, og det er vel okay?

      Grytebust/Mikkelsen

      Buus, Laursen, Desler - Tverskov, KEP, Tingager - Barret, Pereria

      C. Nielsen, Greve - JJT, Izuna, Welbeck, Thrane, Eskesen - Jönsson, Yao

      Joan, Helenius, Festersen, AK, Mikkelsen

      Der kan selvfølgelig rokeres om på nogle pladser. Joan kan også dække begge kanter, Yao kan være helt fremme, Greve kan dække den anden kant samt central midt osv....

      Synes faktisk at vi har fine alternativer på de fleste pladser, omend at den centrale midt kan se lidt tynd ud, da jeg hverken synes at Thrane eller Welbeck har niveau. Tilgengælg så jeg gerne Casper Nielsen derinde, og så evt. en Joan eller Greve på højrekanten.

      Men nu må vi se, hvad der sker. Jeg tror ikke vi skal regne med de store signinger, det gør jeg i hvert fald ikke. Derfor kan jeg også blive positivt overrasket, hvis det sker, og ikke gå over blive irriteret over der ikke sker noget. :)

      Comment


        Kalder den nu: Det her vindue bliver stille og skuffende.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Kalder den nu: Det her vindue bliver stille og skuffende.

          MvT
          Det kommer vel an på hvad man havde af forventninger? Jeg har hele tiden haft den overbevisning at vi kun henter én spiller (foruden Mikkelsen og Helenius) og får sendt den originale TM væk, og måske en enkelt mere på leje - ellers tror jeg vi har truppen, så ja - det bliver et kedeligt transfervindue. Bestemt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Det kommer vel an på hvad man havde af forventninger? Jeg har hele tiden haft den overbevisning at vi kun henter én spiller (foruden Mikkelsen og Helenius) og får sendt den originale TM væk, og måske en enkelt mere på leje - ellers tror jeg vi har truppen, så ja - det bliver et kedeligt transfervindue. Bestemt
            I givet fald tror jeg det bliver svært at nå top 6. Så skal vi krydse fingre for en sæson uden skader.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              I givet fald tror jeg det bliver svært at nå top 6. Så skal vi krydse fingre for en sæson uden skader.
              Helt enig. Det ser tyndt ud. Håber ikke vi er ude af betragtning til top 6 allerede i september som sidste år.

              Comment


                BIF på fisketur i Randers. Det er vel godt for os mht top 6 og en direkte konkurrent

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...kasper-fisker/

                Comment


                  Ja. Og når han så har siddet på bænken i 2 år og er træt af det, kan han komme og spille for os 😊

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Kalder den nu: Det her vindue bliver stille og skuffende.

                    MvT
                    Som andre også har antydet: Forvent én spiller på tilgangssiden med lidt større perspektiver i, og det kan sagtens være sent i vinduet, hvor JH jo virkelig har vist, at han kan finde guld ud på de sene timer. Alt derudover ryger nok i udviklingsspiller-kategorien, eller bliver erstatninger for spillere der bliver solgt, som Pereira f.eks. Økonomien er øjensynligt ikke til meget mere, da man bl.a. har bundet sig i nogle dyre og længerevarende kontrakter med folk som KEP, AK og Izunna. At skulle af med dem nu, vil sikkert betyde markante nedskrivninger, og spørgsmålet er om man overhovedet føler, at man evner at finde spillere der er bedre end dem.

                    Nu får det hold vi har i skrivende stund mere eller mindre lov til at bevise, hvad de kan i næste sæson, og om den bedring der kom i resultaterne i foråret, skyldtes et reelt markant løft i kvalitet, eller om det primært skyldtes, at man ikke har mødt nogle af Superligaens 5 bedste hold endnu i 2017. Jeg tror der skal en reel katastrofe-start til, at man vil overveje at lave nogle mere markante udskiftninger i truppen.

                    Så er spørgsmålet så bare, om det nuværende materiale kan bære igennem til den top 6-placering. Ud fra hvad der postes i af penge, sammenlignet med resten af rækken, og ud fra genklang af navne og meritter, burde det være muligt. Jeg kan stadig få øje på nogle bekymrende mangler, men det er måske vilkårene i den nuværende økonomiske situation og med de kontraktmæssige håndjern, man har fået på med nogle af spillerne.

                    Sammen med et par andre, er Kent den træner med 3. mest anciennitet i sin nuværende klub, JH har været her i 4 år, og sammen har de stykket truppen og staben sammen fra ende til anden mere eller mindre, så alle undskyldninger om manglende kontinuitet og problematiske arvestykker fra tidligere trænere og ledelser må være helt passé. Ydermere ser det ikke ud til, at vi kommer til at miste nogle profiler i dette vindue, selvom alt selvfølgelig stadig kan ske. Ud fra en ledelsesbetragtning, skal det være nu, at man begynder at levere topresultater indenfor sine forudsætninger, og her er en top 6-placering ikke for meget forlangt.

                    Spørgsmålet er så bare, hvad der sker, hvis man ikke opnår den målsætning i den kommende sæson? Det virker ikke til, at man overhovedet mener internt, at man begik nogle strategiske og ledelsesmæssige fejl i sidste sæson, og at de manglende resultater primært skyldtes manglende held. Er det en gangbar undskyldning, hvis vi igen står om 9 måneder og skal kæmpe imod nedrykning?
                    Last edited by Sheed; 26-06-2017, 10:33.

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...forespoergsler
                      Hvad med Uffe Bech?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Ligesom Kusk, så er det en ønskespiller, men tror bare der er klubber foran os. Han har kontrakt til 19 i Hannover. Fcn og AaB står med økonomisk større muskler end os, og kunne sagtens bruge en som ham. Måske endda også AGF med deres bemærkelsesværdige indkøb, er i stand til at gå længere end os, eller i hvert fald gør det. Desuden er der ingen der ved om han overhovedet vil hjem, eftersom han ikke ønsker at forlade Hannover. Tror givetvis at han går efter en udlejning, så han beholder sin gode kontrakt. Ville blive glædeligt, men meget overrasket, hvis vi lykkedes at hente enten ham eller Kusk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Ligesom Kusk, så er det en ønskespiller, men tror bare der er klubber foran os. Han har kontrakt til 19 i Hannover. Fcn og AaB står med økonomisk større muskler end os, og kunne sagtens bruge en som ham. Måske endda også AGF med deres bemærkelsesværdige indkøb, er i stand til at gå længere end os, eller i hvert fald gør det. Desuden er der ingen der ved om han overhovedet vil hjem, eftersom han ikke ønsker at forlade Hannover. Tror givetvis at han går efter en udlejning, så han beholder sin gode kontrakt. Ville blive glædeligt, men meget overrasket, hvis vi lykkedes at hente enten ham eller Kusk.
                          Ingen tvivl om, at han er (eller i hvert fald var) en god spiller, men har lidt svært ved at se, hvordan Uffe Bech skulle passe ind i systemet hos os. Ser ham mere som en klassisk kant i en 4-3-3. Tror også, at AGF ville være et rigtigt godt bud, hvis han ryger hjem til Danmark (selvom det også kunne være FCN, hvis de sælger lidt ud af nogle af de andre)

                          Comment


                            Er meget uenig. Uffe Bech er venstrebenet og spiller højre kant, så han trækker ofte ind i banen, som Kent gerne vil have det. Tror han ville passe godt ind i vores system.

                            Noget andet er så, at jeg ikke tror han er interesseret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Ligesom Kusk, så er det en ønskespiller, men tror bare der er klubber foran os. Han har kontrakt til 19 i Hannover. Fcn og AaB står med økonomisk større muskler end os, og kunne sagtens bruge en som ham. Måske endda også AGF med deres bemærkelsesværdige indkøb, er i stand til at gå længere end os, eller i hvert fald gør det. Desuden er der ingen der ved om han overhovedet vil hjem, eftersom han ikke ønsker at forlade Hannover. Tror givetvis at han går efter en udlejning, så han beholder sin gode kontrakt. Ville blive glædeligt, men meget overrasket, hvis vi lykkedes at hente enten ham eller Kusk.
                              Enig. Når der drømmes om Kusk eller Bech, burde vi nok snarere forvente noget lignende Jeppe A, Hansson, Aaqvist eller Fellah. Det er i det niveau vi opererer i lige nu. Kigger man på vores 4 signings i 2017, er det en målmand i Fredericia, en udlejet overskudsspiller fra AaB, og to stagnerende talenter fra Superligaens ringeste hold. Der er immervæk et skridt op til breddespillere i CL- og Bundesliga-klubber med landskampe på CVet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Er meget uenig. Uffe Bech er venstrebenet og spiller højre kant, så han trækker ofte ind i banen, som Kent gerne vil have det. Tror han ville passe godt ind i vores system.

                                Noget andet er så, at jeg ikke tror han er interesseret.
                                Men der er stort set ingen baglæns meter i ham.

                                Comment

                                Working...
                                X