Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå..... sker der snart noget? Feed me someone!!!

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rke-vores-trup

      Comment


        Jeg synes lidt der er at gøre Møller uret, hvis man bedømmer ham på nogle få kampe her i foråret. Kigger man over hele sæsonen, og især i efteråret, da Horsens havde deres gode periode, så har Møller været Horsens vigtigste mand i defensiven, kun overgået på individuelle kvaliteter af Sanneh. Med Mathias Nielsen ude i næsten hele foråret, har han som 23-årig taget anførerbindet i en meget svær periode, i stedet for spillere som Kryger, Nymann, Kortegaard, Aabech, Mehl og O'Brien der alle er erfarne spillere med +100 Superligakampe.

        Tilmed har han så spillet i midterforsvaret, væk fra sin favoritplads, i en del kampe. Det fortæller alt andet end lige om noget karakter hos en 23-årig, at man i en så moden og erfaren trup går ind og tager taktstokken, når anføreren bliver langtidsskadet, i en hektisk kamp mod nedrykning.

        Møller har ikke nok kvalitet og visioner i det offensive spil til min smag, ift. at skulle være starter på backen i OB. Men kan man erstatte Pereira med ham, så synes jeg det er et rigtigt fint bytte, ift. at få en spiller ind der bringer nogle flere lederegenskaber og sikkert en masse god kultur. Og så har man jo også lov at udvikle sig, det kunne måske ske med en træner med lidt flere offensive visioner, og han er trods alt yngre end Tingager f.eks.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg synes lidt der er at gøre Møller uret, hvis man bedømmer ham på nogle få kampe her i foråret. Kigger man over hele sæsonen, og især i efteråret, da Horsens havde deres gode periode, så har Møller været Horsens vigtigste mand i defensiven, kun overgået på individuelle kvaliteter af Sanneh. Med Mathias Nielsen ude i næsten hele foråret, har han som 23-årig taget anførerbindet i en meget svær periode, i stedet for spillere som Kryger, Nymann, Kortegaard, Aabech, Mehl og O'Brien der alle er erfarne spillere med +100 Superligakampe.

          Tilmed har han så spillet i midterforsvaret, væk fra sin favoritplads, i en del kampe. Det fortæller alt andet end lige om noget karakter hos en 23-årig, at man i en så moden og erfaren trup går ind og tager taktstokken, når anføreren bliver langtidsskadet, i en hektisk kamp mod nedrykning.

          Møller har ikke nok kvalitet og visioner i det offensive spil til min smag, ift. at skulle være starter på backen i OB. Men kan man erstatte Pereira med ham, så synes jeg det er et rigtigt fint bytte, ift. at få en spiller ind der bringer nogle flere lederegenskaber og sikkert en masse god kultur. Og så har man jo også lov at udvikle sig, det kunne måske ske med en træner med lidt flere offensive visioner, og han er trods alt yngre end Tingager f.eks.
          vil nu ikke sige, at det er få kampe, at jeg har set ham. Og ja, det er da flot, når så ung en spiller tager det ansvar, men det hjælper mindre, hvis man ikke rigtigt kan bære det, og det synes jeg, at han har haft svært ved, også når han har spillet backen. Især problematisk, at han har set så svag ud mand-mand, for hvis man skal spille venstre back i OB, så kan man ikke forvente aaaalt for meget støtte fra ham, der ligger på kanten foran en. Sportsligt er han max et skridt til siden imo, så i mine øjne skal det primært være for at frigive midler til andre fokusområder

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            vil nu ikke sige, at det er få kampe, at jeg har set ham. Og ja, det er da flot, når så ung en spiller tager det ansvar, men det hjælper mindre, hvis man ikke rigtigt kan bære det, og det synes jeg, at han har haft svært ved, også når han har spillet backen. Især problematisk, at han har set så svag ud mand-mand, for hvis man skal spille venstre back i OB, så kan man ikke forvente aaaalt for meget støtte fra ham, der ligger på kanten foran en. Sportsligt er han max et skridt til siden imo, så i mine øjne skal det primært være for at frigive midler til andre fokusområder
            Sportsligt er det måske et skridt til siden nu og her, måske et lille skridt op eller ned, men til gengæld får du en spiller der er mere end 3 år yngre, og som i en alder af 23 allerede har været anfører i en Superligaklub i en svær tid. Som JH siger i podcasten, så er vi på plads antalsmæssigt og har råderum til at gøre de ting, man gerne vil nu, så jeg går ikke ud fra, at et mindre salg af Pereira gør meget fra eller til. Forskellen er bare, at vi så i endnu højere grad mangler dækning i forsvaret med 1 VB og 3 CBs i så fald. Her kunne Møller i teorien udgøre en nogenlunde driftsikker backup på begge positioner.

            Spørgsmålet er jo altid, hvad alternativet er, og idéelt set så jeg rigtigt gerne, at man solgte Pereira og enten fandt en opgradering, eller som minimum en der kan presse Barrett, som jeg stadig synes mangler meget slutprodukt og kunne blive bedre defensivt. Om han findes inden for de danske grænser, hvor vi jo helst laver vores business, har jeg så sværere ved at få øje på. I så fald skulle vi nok have været hurtigere og gaflet Marfeldt i vinter.

            Comment


              http://fcn.dk/employee/emiliano-marcondes/

              Ham så jeg gerne i OB. Kontraktudløb til vinter mener jeg. Ved godt det ikke er en forstærkning her og nu, men.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                http://fcn.dk/employee/emiliano-marcondes/

                Ham så jeg gerne i OB. Kontraktudløb til vinter mener jeg. Ved godt det ikke er en forstærkning her og nu, men.....
                Det der du ryger kunne jeg godt tænke mig noget af...........

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det der du ryger kunne jeg godt tænke mig noget af...........
                  Ehhhh hvaaad? 😀🤔

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Ehhhh hvaaad? 樂
                    For det første er Marcondes fuldstændig ude af vores liga. Kun FCK kunne hente ham IMO.
                    Men at sige at han ikke ville være en forstærkning her og nu er skudt fuldstændig ved siden af..
                    Han har været en kæmpe profil i et år nu og ryger for mange millioner på et tidspunkt. Og så scorede han flere mål end nogen af vores uden at være spidsangriber

                    Comment


                      Tror ik du helt forstår mig😂 hvis han først kan Signes fra vinter er det vel nærmest ikke muligt han er en forstærkning her og nu? Tror det du ryger er noget stærkere end det jeg har pt😉

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Tror ik du helt forstår mig hvis han først kan Signes fra vinter er det vel nærmest ikke muligt han er en forstærkning her og nu? Tror det du ryger er noget stærkere end det jeg har pt
                        Ahhhh

                        Vil nu stadig gerne have noget af dit. Han er 100% ude for vores rækkevide

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ahhhh

                          Vil nu stadig gerne have noget af dit. Han er 100% ude for vores rækkevide
                          Det også stærke sager vi har her ovre i det mørke jylland��

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                            Det også stærke sager vi har her ovre i det mørke jylland��
                            Hit mæææææh det

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              http://fcn.dk/employee/emiliano-marcondes/

                              Ham så jeg gerne i OB. Kontraktudløb til vinter mener jeg. Ved godt det ikke er en forstærkning her og nu, men.....
                              Tror du faktisk på at det er muligt?
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Tror du faktisk på at det er muligt?
                                For det er det altså ikke...

                                Håber bare på at han får et godt tilbud andet sted fra og smutter uden de får transfer...

                                Alene det de kommer til at score på Marxø, Ingvardsen og Lobotka giver mig hovedpine

                                Comment

                                Working...
                                X