Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper Larsen lyder ikke som en der foreløbig er på vej hjem

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...n-i-groningen/

    Comment


      Så behøver Deblé ikke at blive diskutteret mere. Turen går til Kina

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...aetter-i-kina/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        http://www.fyens.dk/storskaerm/OB-sl...rtikel/1371292

        Efter sigende skulle Dortmund også efterfølgende have tilbudt ham en kontrakt.
        Vildt nok. Tak for link!
        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

        Comment


          http://www.rp-online.de/sport/fussba...-bid-1.6896010

          Denne her hører nok (også) hjemme i denne tråd. Desværre, kan man sige. Nu bliver der nævnt mange navne i artiklen, som nok lige så meget er 'ønsker/muligheder' som rygter (men det fremgår ikke af kilde), men den tyske avis har jo Joans navn et sted fra.

          Det er vel ikke overraskende, når man tænker på Joans sæson. Og der er en del noget større navne på listen, som Fortuna måske umiddelbart har som håb, og så må 'nøjes' med Joan (who knows). Men hvis der er brand bag røgen, så sætter det naturligvis JH og OB under et pres. Håber vi stadig kan forlænge, men det er ikke nogen nem situation, når en spiller som Joan 'eksploderer' præstationsmæssigt, som det er sket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kasper Larsen lyder ikke som en der foreløbig er på vej hjem

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...n-i-groningen/
            fast spilletid i en fin midterklub i holland....hvorfor i alverden skulle han dog også begynde at overveje at vende snuden hjemad.

            Så havde det givet mere mening med høegh der jo ingen spilletid fik.....men lad os håbe det vender for ham nu.

            Comment


              Ham her istedet for Joao?

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/c...n-for-danmark/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nu har jeg ikke set ham spille i lang tid, men umiddelbart ja tak! Han ville nok også kunne slå Barrett af.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Nu har jeg ikke set ham spille i lang tid, men umiddelbart ja tak! Han ville nok også kunne slå Barrett af.
                  Han har så vidt jeg husker spillet CB de sidste mange år i Holland.

                  Comment


                    Er der ingen som kan banke på et vandrør??? Det er ja forfærdeligt at det er så stille og man hører intet... 😕
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Er der ingen som kan banke på et vandrør??? Det er ja forfærdeligt at det er så stille og man hører intet... 😕
                      Her er meget stille.... men jeg har nu heller ikke de store forventninger til transfers her i sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Er der ingen som kan banke på et vandrør??? Det er ja forfærdeligt at det er så stille og man hører intet... 
                        Tænker at man i første omgang går efter en central midtbane spiller men ikke føler man har travlt da man er 25 mand i truppen og ingen har skader..
                        Man er stålsat på at styrken af den nuværende trup kombineret med kontinuitet er nok til at starte sæsonen op på og få de point man skal have.
                        Så kan man lave de sidste justeringer i August eller hvis nogen af betydning sælges..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Her er meget stille.... men jeg har nu heller ikke de store forventninger til transfers her i sommer.
                          Men ville til mindst være fint at høre noget om forlængelse med Tingager og Edmundsson.
                          (Giv os kød, Jesper!!!)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Men ville til mindst være fint at høre noget om forlængelse med Tingager og Edmundsson.
                            (Giv os kød, Jesper!!!)
                            Jeg er overbevist om at forlængelsen med Tingager er så godt som i hus så vi må se hvornår det bliver..
                            Joan begynder jeg at frygte mere og mere.. Men der burde/skal forlænges eller sælges inden 31/8
                            Håber bestemt det første da jeg tror han kan udvikle sig ydeligere og bliver en vigtig kreativ brik næste sæson

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tænker at man i første omgang går efter en central midtbane spiller men ikke føler man har travlt da man er 25 mand i truppen og ingen har skader..
                              Man er stålsat på at styrken af den nuværende trup kombineret med kontinuitet er nok til at starte sæsonen op på og få de point man skal have.
                              Så kan man lave de sidste justeringer i August eller hvis nogen af betydning sælges..
                              du har sikkert ret.....men utroligt defenssiv indstilling man har - og så skal man igen vente på at spille de nye ind i truppen.

                              Og så kan det da godt være der er 25 man i truppen - men kvaliteten der halter det sgu stadig en del - men det er jo stort set også samme trup som sidste sæson

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tænker at man i første omgang går efter en central midtbane spiller men ikke føler man har travlt da man er 25 mand i truppen og ingen har skader..
                                Man er stålsat på at styrken af den nuværende trup kombineret med kontinuitet er nok til at starte sæsonen op på og få de point man skal have.
                                Så kan man lave de sidste justeringer i August eller hvis nogen af betydning sælges..
                                Den formodning håber jeg ikke du får ret i. Med vores seneste sæsonstart og slutplacering i mente, er det ikke en farbar vej at gå. Der må man i OB, gøre meget mere for at være klar fra start. Antalsmæssigt er der spillere nok i truppen, kvaliteten af disse er en anden sag.

                                Men jeg frygter du har ret.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X