Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    fint - vil frigive desler, og ryan er alligevel skadet mere eller mindre hele tiden.....
    Syntes det ville være spild af penge at få en HB mere som ikke rigtig gider at spille midtbane og heller ikke er særlig god der..
    Forstår heller ikke den store trang folk har at Desler skal "frigives" til andre pladser.. Efter en lille downperiode omkring og efter OL er Desler i fuld udvikling igen og har gjort det fremragende på backen..

    Ryan har fået en speciel operation der skal forhindre disse små fiber skader hele tiden og jeg har et håb om at det kan lykkedes i løbet af sæsonen.. Vi har set utallige eksempler på at det sagtens kan lade sig gøre at blive fri for dem og andre småting som driller. JBL er et godt eksempel. Han er næsten klar hver gang nu.
    Nicolai Jørgensen var også konstant skadet for få år tilbage. Det fik man også styr på... Den mulighed foreligger altså også her
    Ved godt at der er andre eksempler på at det ikke lykkedes men jeg forholder mig positiv indtil videre

    Stort nej tak til Holst

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Nej, Frederik Holst er ikke en god løsning, med mindre vi snakker i en rolle som backup til en rimelig løn. Han er i min optik ringere end Izunna som kontrollerende midtbanespiller, og han er i hvert fald på ingen måde en opgradering, hvilket må være betingelsen for, at man gør noget på den position.
      Okay, har ikke set Brøndby spille så meget i år og troede faktisk han var mere midtbane end højreback.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Syntes det ville være spild af penge at få en HB mere som ikke rigtig gider at spille midtbane og heller ikke er særlig god der..
        Forstår heller ikke den store trang folk har at Desler skal "frigives" til andre pladser.. Efter en lille downperiode omkring og efter OL er Desler i fuld udvikling igen og har gjort det fremragende på backen..

        Ryan har fået en speciel operation der skal forhindre disse små fiber skader hele tiden og jeg har et håb om at det kan lykkedes i løbet af sæsonen.. Vi har set utallige eksempler på at det sagtens kan lade sig gøre at blive fri for dem og andre småting som driller. JBL er et godt eksempel. Han er næsten klar hver gang nu.
        Nicolai Jørgensen var også konstant skadet for få år tilbage. Det fik man også styr på... Den mulighed foreligger altså også her
        Ved godt at der er andre eksempler på at det ikke lykkedes men jeg forholder mig positiv indtil videre

        Stort nej tak til Holst
        jeg har på ingen måde den store "trang" til at få frigivet desler - og ser heller ikke det store behov for at hente holst.....MEN skulle man gøre det ville det give plads til desler længere fremme.

        Og hvad angår ryan så håber jeg du får ret......men tvivler desværre kraftigt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
          Okay, har ikke set Brøndby spille så meget i år og troede faktisk han var mere midtbane end højreback.
          Det er han i den grad også i Brøndby-regi. Siden Larsson kom til i vinteren 15', har han slet ikke været brugt på højrebacken. I den overståede sæson, har han gjort sig som 8er og felt-til-felt spiller, når han har spillet. På U21-landsholdet har han så spillet back gennem kvalifikationen de sidste to år, hvilket han formentlig også gør fra start til EM, hvor han kan bruge det som udstillingsvindue.

          At han ikke vil til en dansk klub, virker i min optik farligt med tanke på hans kvaliteter eller mangel på samme. Med det niveau han har vist de seneste sæsoner, kan han ikke regne med at ramme en klub meget over midterklubsniveauet i Sverige eller Norge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jeg har på ingen måde den store "trang" til at få frigivet desler - og ser heller ikke det store behov for at hente holst.....MEN skulle man gøre det ville det give plads til desler længere fremme.

            Og hvad angår ryan så håber jeg du får ret......men tvivler desværre kraftigt
            Ingen garantier i fodbold. Men vi har allerede 3 højrebacks i truppen.. Lad os bruge krudtet på en midtbane spiller istedet

            Comment


              Ja. En kreatør på midten må have førsteprioritet. Jeg synes faktisk at OB spillede bedst i kampene hvor Izunna spillede DM. Jeg ved ikke om han er en pest for truppen med attitudeproblemer, eller hvorfor man ikke fortsatte med den konstellation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Ja. En kreatør på midten må have førsteprioritet. Jeg synes faktisk at OB spillede bedst i kampene hvor Izunna spillede DM. Jeg ved ikke om han er en pest for truppen med attitudeproblemer, eller hvorfor man ikke fortsatte med den konstellation.
                Det hele starter lidt ved at KEP absolut skal spille og det sætter en kædereaktion igang af forkerte rokeringer der gør at Tverskov ender på midten og skubber Izu ud..
                Prøv at tjekke nogle af de videoer på facebook hvor bla Tverskov,Festersen,Lund osv bla skal sætte navn på en kåring der hedder "Kents Søn"
                Den blev enstemmigt vedtaget at det var KEP. incl ham selv.. Kenneth Emil Petersen skal spille hver gang når han er klar. Uanset hvad.

                Vi skal have den general på midten der sætter spillet og så må Izu,Tverskov osv bare ud på bænken..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det hele starter lidt ved at KEP absolut skal spille og det sætter en kædereaktion igang af forkerte rokeringer der gør at Tverskov ender på midten og skubber Izu ud..
                  Prøv at tjekke nogle af de videoer på facebook hvor bla Tverskov,Festersen,Lund osv bla skal sætte navn på en kåring der hedder "Kents Søn"
                  Den blev enstemmigt vedtaget at det var KEP. incl ham selv.. Kenneth Emil Petersen skal spille hver gang når han er klar. Uanset hvad.

                  Vi skal have den general på midten der sætter spillet og så må Izu,Tverskov osv bare ud på bænken..
                  eller også skulle kent bare tage sig sammen og se hvad der virker bedst for holdet.....de bedste kampe var da KEP sad ude - med tingager og tverskov i forsvaret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    eller også skulle kent bare tage sig sammen og se hvad der virker bedst for holdet.....de bedste kampe var da KEP sad ude - med tingager og tverskov i forsvaret
                    Jammen det kan vi 2 og det meste af OB folket godt blive enige. Men desværre bliver Tverskov nok bænkevarmer i næste sæson hvis/når det lykkedes os at hente en midtbanespiller der er god nok til holdet.
                    Han starter nok inde i 1.kamp hvor KEP har karantæne. Så må vi jo se hvad der sker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Jeg har ladet mig fortælle at vi har forhørt os på den unge polske midtbanespiller Patryk Lipski, som er kontraktfri. Han er vidst med i den polske u21 trup til slutrunden, men jeg aner ikke om han forventes at spille eller ej. Jeg ved heller ikke hvor langt vi evt. skulle være i processen.

                      Ny kilde, men han har sin daglige gang i fordboldmiljøet, så jeg har ingen grund til ikke at tro på ham.
                      scorer efter 40 sekunder i Polens første kamp ved slutrunden. Ham ser vi næppe i striberne :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        scorer efter 40 sekunder i Polens første kamp ved slutrunden. Ham ser vi næppe i striberne :)
                        Dohhhh. Nej så er den da helt lukket.

                        Comment


                          Ingen der har hørt eller set noget på det seneste?

                          Comment


                            JH har nok lukket vinduet, ellers skal han jo arbejde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              JH har nok lukket vinduet, ellers skal han jo arbejde.
                              utolig dum kommentar.

                              Comment


                                Er vi mon med her? Han har garanteret en ny klub på hånden når han ikke forlænger..

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-soenderjyske/

                                Gætter dog på at Randers snupper ham

                                Comment

                                Working...
                                X