Oprindeligt indsendt af Oraklet

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse

X
- 

Taler vi evt. indkøb/lejeaftaler fra FCMs overskudslager, er spillere som Halsti, Munksgaard, Anderson, i bedste fald Kroon nok mere realistiske.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.
Comment
 - 

Tænker præcis det samme. Defensiv back-up, hvis Tverskov tager tid om at komme tilbage - Halsti eller Munksgaard. Halsti er også central midt. Offensivspillere giver vel reelt kun mening, hvis nogen af vore er på vej væk (desværre).Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTaler vi evt. indkøb/lejeaftaler fra FCMs overskudslager, er spillere som Halsti, Munksgaard, Anderson, i bedste fald Kroon nok mere realistiske.
Comment
 - 

Jeg kan bekræfte denne historie. Håber at kunne give jer lidt flere detaljer i løbet af weekenden. Der skal jeg tilbringe noget kvalitetstid med min kildeOprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.

Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
Comment
 - 

Det håber jeg. VdV spillede omkring 1200 minutter førsteholdfodbold i de sidste TO år. De to år før i HSV var også skuffende, de hentede ham som det store håb at føre holdet til bedre tider men gik i nedrykningsrelegation hvert år. Det lykkedes ikke rigtigt til ham at sætte sit præg på noget der. Ham var aldrig den "to-vej-spiller" vi har brug for ved siden af JJT, men altid en offensiv midtbanespiller. I kombination med JJT ville det ikke fungere. Og på bekostning af JJT's spilletid vil jeg ikke har en tidligere stjernespiller på vej ned som spiller for os en sæson på lejekontrakt før ham rejser videre. Der ligger ingen fremtid i det og tvivler meget om det hjælper i nutid. Derudover var der flere interviews hvor han fortæller om skuffelse i hensigt af niveauet i dansk fodbold og stemningen på stadioner så jeg tvivler om ham er stadig rigtig motiveret.Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen utænkeligt, at vi bider på :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

👍👍👍Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig..
MEN HVOR ER DET FEDT AT DER ENDELIG KOM GANG I RYGTEBØRSEN!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
And one more: Der siges at PSG vil slippe af med Julian Draxler ... ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment

Comment