Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Men der er stort set ingen baglæns meter i ham.
    Nej, det er der sgu ikke, og når man så oven i købet har Jönsson på den anden kant, så får forsvaret og de centrale folk godt nok nogle meter der skal dækkes. Hvis Jönsson kan spille kanten i det her system, kan Bech selvfølgelig også, men de to samtidig tvivler jeg på bliver særligt robust.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Nej, det er der sgu ikke, og når man så oven i købet har Jönsson på den anden kant, så får forsvaret og de centrale folk godt nok nogle meter der skal dækkes. Hvis Jönsson kan spille kanten i det her system, kan Bech selvfølgelig også, men de to samtidig tvivler jeg på bliver særligt robust.
      Præcis. Der er der lidt mere disciplin i Kusk, som jeg ser det, hvis vi skal blive ved ønskerne. Mit primære ønske er dog stadig en central midt (men ingen ville se mig klage over Kasper Kusk :) )

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        BIF på fisketur i Randers. Det er vel godt for os mht top 6 og en direkte konkurrent

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...kasper-fisker/
        Randers bliver en ret interessant målestok for os i næste sæson. En klub der på 1½ år har skiftet direktør, fyret sportschefen, skiftet cheftræner, mistet to anførere i Keller og Fenger, mistet deres antageligvis tre bedste spillere i de sidste tre vinduer, i Fisker, Ishak og Johnsson, mistet profiler som Borring, Amini og Tverskov til konkurrenter, plus Masango og Junker.

        Med mindre, at Randers leverer en mirakel-sæson, er det sgu lidt en falliterklæring, hvis man ikke kan præstere bedre end et hold der har været igennem en så enorm omvæltning og udskiftning, og som ikke har bedre økonomiske vilkår. Ellers så ender Kent og JHs "kontinuitet" med at blive en større joke end Troels Bechs "proces".

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-som-forventet

          Joao på vej videre lyder det til, selvom han holder døren på klem. Det er næppe den store overraskelse, og ej heller det store tab. Jeg forestiller han hiver en pæn løn mens han får splinter i røven.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Randers bliver en ret interessant målestok for os i næste sæson. En klub der på 1½ år har skiftet direktør, fyret sportschefen, skiftet cheftræner, mistet to anførere i Keller og Fenger, mistet deres antageligvis tre bedste spillere i de sidste tre vinduer, i Fisker, Ishak og Johnsson, mistet profiler som Borring, Amini og Tverskov til konkurrenter, plus Masango og Junker.

            Med mindre, at Randers leverer en mirakel-sæson, er det sgu lidt en falliterklæring, hvis man ikke kan præstere bedre end et hold der har været igennem en så enorm omvæltning og udskiftning, og som ikke har bedre økonomiske vilkår. Ellers så ender Kent og JHs "kontinuitet" med at blive en større joke end Troels Bechs "proces".
            Fuldstændig enig

            Tror ikke der bliver mindre ballade efter denne artikel fuldstændig latterlig pris for en så god og vigtig spiller

            http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...idtbane-profil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fuldstændig enig

              Tror ikke der bliver mindre ballade efter denne artikel fuldstændig latterlig pris for en så god og vigtig spiller

              http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...idtbane-profil
              det virker helt utroligt latterligt billigt - havde han udløb om ½-1 år okay så kunne jeg måske forstå det....men med så lang en kontrakt - det fatter jeg intet af.

              Det virker umiddelbart som rigtigt godt købmandsskab - og kan da ikke lade være med at sende en tanke JHs vej hvis man husker på hvad der angiveligt blev smidt efter kryger, kirkeskov eller andre af de handler.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det virker helt utroligt latterligt billigt - havde han udløb om ½-1 år okay så kunne jeg måske forstå det....men med så lang en kontrakt - det fatter jeg intet af.

                Det virker umiddelbart som rigtigt godt købmandsskab - og kan da ikke lade være med at sende en tanke JHs vej hvis man husker på hvad der angiveligt blev smidt efter kryger, kirkeskov eller andre af de handler.....
                Jeg havde flækket JH midtover hvis han havde solgt Joan til Randers eller BIF for det beløb med 4 år tilbage af kontrakten. Ved godt han er lidt yngre men Fisker er vel et større navn så det går lige op.. Sådan nogle handler skal ligge på 4-5 mill plus noget vidresalgsklausul for at sælge til en dansk klub mm at der er 6-12 måneder tilbage og spilleren siger at han ikke vil forlænge..
                Så nu har de solgt 2 af deres vigtigste spillere for 2,5 mill. Fandme flot Randers :) skide godt for os

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg havde flækket JH midtover hvis han havde solgt Joan til Randers eller BIF for det beløb med 4 år tilbage af kontrakten. Ved godt han er lidt yngre men Fisker er vel et større navn så det går lige op.. Sådan nogle handler skal ligge på 4-5 mill plus noget vidresalgsklausul for at sælge til en dansk klub mm at der er 6-12 måneder tilbage og spilleren siger at han ikke vil forlænge..
                  Så nu har de solgt 2 af deres vigtigste spillere for 2,5 mill. Fandme flot Randers :) skide godt for os
                  syntes endda 4-5 lyder billigt - det er til en konkurrent, RFC har vel også ambition om top 6 i år og der kommer de til at kæmpe med BIF bl.a.

                  Er med på der kan være mange hensyn - der skal penge i kassen, man vil undgå (mere) uro i truppen ved at have en utilfreds spiller osv osv.
                  Men der syntes jeg sgu ståle/fcks tilgang er ret forfriskende (klar over de har nogle HELT andre forudsætninger end stort set alle andre danske hold)

                  Men man ser ikke ud til at lade sig koste rundt af en spiller der offenligt siger han vil væk, samtidig stiller man sig ikke i vejen - forudsat der ellers kommer et bud man kan acceptere.....

                  "Er du bange for, at Toutouh mister lidt motivation og niveau?

                  - Nej, overhovedet ikke. Men hvis det sker, så kan han sætte sig ved siden af mig, siger Solbakken med et smil og udelukker ikke helt, at Toutouh måske kan blive solgt i slutningen af transfervinduet"

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...outouh-bliver/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    syntes endda 4-5 lyder billigt - det er til en konkurrent, RFC har vel også ambition om top 6 i år og der kommer de til at kæmpe med BIF bl.a.

                    Er med på der kan være mange hensyn - der skal penge i kassen, man vil undgå (mere) uro i truppen ved at have en utilfreds spiller osv osv.
                    Men der syntes jeg sgu ståle/fcks tilgang er ret forfriskende (klar over de har nogle HELT andre forudsætninger end stort set alle andre danske hold)

                    Men man ser ikke ud til at lade sig koste rundt af en spiller der offenligt siger han vil væk, samtidig stiller man sig ikke i vejen - forudsat der ellers kommer et bud man kan acceptere.....

                    "Er du bange for, at Toutouh mister lidt motivation og niveau?

                    - Nej, overhovedet ikke. Men hvis det sker, så kan han sætte sig ved siden af mig, siger Solbakken med et smil og udelukker ikke helt, at Toutouh måske kan blive solgt i slutningen af transfervinduet"

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...outouh-bliver/
                    bliver spændende at se om Randers er at finde i Top 6 næste år. Syntes pilen vender nedad og selvom de køber pæne navne ind er det kun MP der sådan rigtig er slået igennem siden MG kom til

                    Ja jeg kan også godt lide deres fremgangsmåde og ville ikke have noget imod at inføre den i OB hvis det er muligt. Men der er jo forskel på vores situationer og økonomi så ved ikke om det kan lade sig gøre

                    Comment


                      Med hensyn til Kasper Fiskers salg til Brøndby, så kan der jo have ligget en frikøbsklausul, samt det at der er bonus aftaler inkluderet i handlen, så værdien af handlen er nok noget højere samlet set. Desuden trækker han nok en ret høj løn i Brøndby, som nok ikke ret mange andre klubber kan matche.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Med hensyn til Kasper Fiskers salg til Brøndby, så kan der jo have ligget en frikøbsklausul, samt det at der er bonus aftaler inkluderet i handlen, så værdien af handlen er nok noget højere samlet set. Desuden trækker han nok en ret høj løn i Brøndby, som nok ikke ret mange andre klubber kan matche.
                        Jeg kan godt forstå hvorfor han skifter. Altså løn mm.
                        Det er klubbens salg jeg er rystet over uanset om det har været en klausul eller ej.. Sådan en lav klausul laver man bare ikke på en superligaprofil

                        Comment


                          Kom frisk JH

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...forlader-mainz

                          Ved godt det ville være at tage en chance men en Zimling på topniveau vil kunne løfte vores hold uden tvivl

                          Comment


                            Ham byttede jeg gerne for Thrane, Nana og Izunna

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                              Ham byttede jeg gerne for Thrane, Nana og Izunna
                              Ville umiddelbart gerne beholde Izunna i truppen da vi skal bruge 4 med et godt niveau på den centrale midtbane.
                              Og tænker at NZ får mere i løn end Thrane og Nana tilsammen.. Men det lugter ikke af en JH handel og om 6-12 måneder ved vi om han var en god handel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kom frisk JH

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...forlader-mainz

                                Ved godt det ville være at tage en chance men en Zimling på topniveau vil kunne løfte vores hold uden tvivl
                                ... som han helt sikkert ikke når igen og ikke har været på i 3-4 år :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X