Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Kevin-Prince er det nok ikke. Så Jerome da? ;-)

    MvH ChrisOB
    Begge?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Ko som orkesterdirigent - er det et tysk ordsprog eller Google Translate?
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Ko som orkesterdirigent - er det et tysk ordsprog eller Google Translate?
        Who cares? Det er da et fedt udtryk.. :-D

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Ko som orkesterdirigent - er det et tysk ordsprog eller Google Translate?
          Der var bare min første tanke. Helt uden Google Translate. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Who cares? Det er da et fedt udtryk.. :-D

            MvH ChrisOB
            Enig! Den skal jeg til at bruge:-)

            Comment


              Ja, fed vending 😊 Inspireret af KEP som dirigent for vores forsvar?

              Comment


                Kunne man forestille sig at dette var en for os? Venstreback og har også spillet midtforsvar i denne sæson.. Har også været anfører så det må være tegn på en med lederegenskaber

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...le-muligheder/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne man forestille sig at dette var en for os? Venstreback og har også spillet midtforsvar i denne sæson.. Har også været anfører så det må være tegn på en med lederegenskaber

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...le-muligheder/
                  lyder jo oplagt.....uden kontrakt og fra horsens - lige det JH kigger efter.....


                  spøg til side, kender ikke meget til ham - men kunne da godt ønske mig vi kunne finde spillere fra et højere niveau end bund/ og nedrykningsklubber....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    lyder jo oplagt.....uden kontrakt og fra horsens - lige det JH kigger efter.....


                    spøg til side, kender ikke meget til ham - men kunne da godt ønske mig vi kunne finde spillere fra et højere niveau end bund/ og nedrykningsklubber....
                    Hvis han bare skal være backup eller at han slår JBL af backen fordi han er bedre er det vel ok?

                    Men ellers er jeg da fuldstændig enig. Vil også hellere have fra højere hylde. Men tror bare det er vores lod lige pt at finde gode unge spillere der passer ind i konceptet og udvikle dem til profiler som vi har set med Tingager,Tverskov,Joan,Casper osv..
                    Vi har kun råd til ganske få løntunge stjerner og de er og bliver ødslet væk på nogen der ikke er sin løn værdig.. Så indtil vi kommer af med nogle af dem kan jeg forestille mig at en backup til forsvaret bliver en som FM
                    Hvis der endelig skal smides en stor kontrakt efter nogen i dette vindue bliver det en central midtbanespiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kunne man forestille sig at dette var en for os? Venstreback og har også spillet midtforsvar i denne sæson.. Har også været anfører så det må være tegn på en med lederegenskaber

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...le-muligheder/
                      Jeg kender ikke ret meget til ham. Men udefra ligner han en fornuftig handel. Vi har i øjeblikket Pereira som backup for JBL. Han har jo udtalt, at han vil have spilletid, fordi han er langt væk fra sin familie, så det vil ikke give mening, hvis han ikke spiller. Så lad os håbe, at vi kan afskibbe ham til en anden klub.
                      Frederik Møller her, kunne vel være en ligeså fin erstatning. Kan sproget, så vi kan køre dansktalende forsvar. Han kan heller ikke være specielt dyr i løn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kunne man forestille sig at dette var en for os? Venstreback og har også spillet midtforsvar i denne sæson.. Har også været anfører så det må være tegn på en med lederegenskaber

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...le-muligheder/
                        Han har gjort det fint i Horsens, har i alt 17 U-landskampe på CV'et (flest U19). Hvis Perreira ikke gider have splinter i røvetten, så er han et fint bud. Har også spillet midt-back i flere Horsens-kampe og gjort det fint. Men det er så også en anelse nemmere, når der står 9-10 holdkammerater ret tæt omkring en i store dele af en kamp.

                        Comment


                          Hvis Frederik Møller vil være breddespiller for os i stedet for Pereira, så er det et fint bytte for mig. Sammenligningen giver god mening. Ingen af dem kan rigtigt noget offensivt, men er solide defensivt og kan også spille i midterforsvaret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Han har gjort det fint i Horsens, har i alt 17 U-landskampe på CV'et (flest U19). Hvis Perreira ikke gider have splinter i røvetten, så er han et fint bud. Har også spillet midt-back i flere Horsens-kampe og gjort det fint. Men det er så også en anelse nemmere, når der står 9-10 holdkammerater ret tæt omkring en i store dele af en kamp.
                            Har en Horsens kammerat, der tidligere på foråret pippede lidt om, at han kunne være interessant for os. Ikke noget jeg tog specielt seriøst, men det har alligvel fået mig til at holde lidt ekstra øje med ham i den sidste del af foråret - og jeg er IKKE fan. Synes faktisk, at han har stået svagt i billedet, og især når kampene er blevet mere åbne, har han haft det svært defensivt også. Hæfter mig ved, at han artiklen nævner fast spilletid, som et vigtig parameter, og det kan jeg simpelthen ikke se, at der skulle være udsigt til hos os. Men ja, hvis han bare skal agere backup, og man så samtidig kan spare lidt lønkroner i stedet for pereira, så.... ja, jeg er ikke fan, men så kan det vel godt give lidt mening.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Har en Horsens kammerat, der tidligere på foråret pippede lidt om, at han kunne være interessant for os. Ikke noget jeg tog specielt seriøst, men det har alligvel fået mig til at holde lidt ekstra øje med ham i den sidste del af foråret - og jeg er IKKE fan. Synes faktisk, at han har stået svagt i billedet, og især når kampene er blevet mere åbne, har han haft det svært defensivt også. Hæfter mig ved, at han artiklen nævner fast spilletid, som et vigtig parameter, og det kan jeg simpelthen ikke se, at der skulle være udsigt til hos os. Men ja, hvis han bare skal agere backup, og man så samtidig kan spare lidt lønkroner i stedet for pereira, så.... ja, jeg er ikke fan, men så kan det vel godt give lidt mening.
                              Han var i hvert fald PIV ringe mod os i kampene her i forårssæsonen. Faktisk vil jeg gå så langt og sige, at han var deres svageste led.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Har en Horsens kammerat, der tidligere på foråret pippede lidt om, at han kunne være interessant for os. Ikke noget jeg tog specielt seriøst, men det har alligvel fået mig til at holde lidt ekstra øje med ham i den sidste del af foråret - og jeg er IKKE fan. Synes faktisk, at han har stået svagt i billedet, og især når kampene er blevet mere åbne, har han haft det svært defensivt også. Hæfter mig ved, at han artiklen nævner fast spilletid, som et vigtig parameter, og det kan jeg simpelthen ikke se, at der skulle være udsigt til hos os. Men ja, hvis han bare skal agere backup, og man så samtidig kan spare lidt lønkroner i stedet for pereira, så.... ja, jeg er ikke fan, men så kan det vel godt give lidt mening.
                                Helt enig. Jeg synes også han ser særdeles skidt ud i markeringerne, når der er for meget plads omkring ham. Han er sikkert udmærket i et kompakt og dybt forsvar, men kan egentlig ikke se han skulle være synderligt bedre end Oliver Lund.

                                Comment

                                Working...
                                X