Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Med hensyn til JJT, så mener jeg stadig vi skal have en til hans plads, problemet er jo hvis han bliver skadet, så har vi ingen der kan styre spillet. Det er derfor han er så vigtig, vi har brug for en der kan noget af det samme som ham. Tverskov er skide dygtig, men han er midtstopper! Izunna er skraldemanden. En midtbane med de to, er for defensivt. Wellbeck eller Thrane er slet ikke gode nok, indtil videre i hvert fald. Kunne godt se Wellbeck blive god en dag.

    Jeppe Andersen fra EFB, ham kunne vi godt bruge!
    Ja når han kommer i 100% omdrejninger kunne han godt være en vi kunne bruge. Både som midtmidt og som venstrekant.. Han ville være en perfekt signing men frygter at vi får lidt konkurrence fra større klubber hvis han bliver i DK.. Tænker at klubber som BIF,FCM,AGF,AaB og Randers går hårdt efter ham..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja når han kommer i 100% omdrejninger kunne han godt være en vi kunne bruge. Både som midtmidt og som venstrekant.. Han ville være en perfekt signing men frygter at vi får lidt konkurrence fra større klubber hvis han bliver i DK.. Tænker at klubber som BIF,FCM,AGF,AaB og Randers går hårdt efter ham..
      Jeg har bare lidt svært ved at se hvad BIF og FCM skulle bruge ham til, bevares han er rigtig god, men mener ikke han er bedre end dem FCM har og jeg tror BIF kigger på en lidt mere dyr hylde. Men hvis de vil have ham, får vi det svært ja.

      Men hensyn til de andre klubber, så tror jeg stadig vi har mere at tilbyde. Randers er som sådan den eneste som kunne være mere attraktiv end os, AGF må efterhånden have skræmt flere spillere med det galehus og jeg tror ikke han har lyst til at spille dødsyg Glenn bold.
      Aab er lidt svær at tyde, de har pengene, men det ville være lidt af et sats. Aab har virkelig været ringe i år, ikke kun deres resultater men også deres fodbold har været elendig. De vi var ringe, spillede vi da trods alt ok fodbold til tider.
      Hvis vi VIL have ham, tror jeg faktisk sagtens vi kan få ham.
      Last edited by El New York; 01-06-2017, 16:11.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg er heller ikke blæst bagover af JJ, men i sig selv synes jeg ikke han overvurderes som spiller eller potentiale...
        Der hvor jeg synes overvurderingen er, det er mere omkring rollen på holdet, hierarkiet eller hvad vi nu skal kalde det, i form af de ambitioner vi nu har som fans. Det får til tider lidt en lyd af at tingene står og falder med ham, og vi ikke kan klare os uden.
        Jeg tror JJ bliver rigtig god en dag, han har et stor potentiale, husk det er faktisk kun det sidste halve år han blev stamspiller ovenpå skaden, det tager tid. Jeg kan huske hvordan vi var efter Falk og hans manglende fysik i starten, det kom han sig også over.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Jeg har bare lidt svært ved at se hvad BIF og FCM skulle bruge ham til, bevares han er rigtig god, men mener ikke han er bedre end dem FCM har og jeg tror BIF kigger på en lidt mere dyr hylde. Men hvis de vil have ham, får vi det svært ja.

          Men hensyn til de andre klubber, så tror jeg stadig vi har mere at tilbyde. Randers er som sådan den eneste som kunne være mere attraktiv end os, AGF må efterhånden have skræmt flere spillere med det galehus og jeg tror ikke han har lyst til at spille dødsyg Glenn bold.
          Aab er lidt svær at tyde, de har pengene, men det ville være lidt af et sats. Aab har virkelig været ringe i år, ikke kun deres resultater men også deres fodbold har været elendig. De vi var ringe, spillede vi da trods alt ok fodbold til tider.
          Hvis vi VIL have ham, tror jeg faktisk sagtens vi kan få ham.
          Årets udrensning i SdJ sidste viste at FCM ikke helt har det samme budget mere og taber de i aften skal de nok sælge lidt.. Kan de bruge 3 fra SdJ kan de også bruge ham.
          BIF har før været interesseret og han ligner en TB handel IMO
          AGF kan du have ret i men de har midler og en imponerende kulisse
          AaB har midler og historisk succes til tider og man kan komme videre derfra.
          Randers er lige som os. Bare længere fremme..

          Jeg er ikke så overbevist om at vi bare kan få ham..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Jeg tror JJ bliver rigtig god en dag, han har et stor potentiale, husk det er faktisk kun det sidste halve år han blev stamspiller ovenpå skaden, det tager tid. Jeg kan huske hvordan vi var efter Falk og hans manglende fysik i starten, det kom han sig også over.
            Helt enig...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Christian Gytkjær skulle være fritstillet 1860 München. Just saying.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Christian Gytkjær skulle være fritstillet 1860 München. Just saying.

                MvT
                Det kommer 100% ikke til at ske med 5 angribere i truppen. Just saying

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det kommer 100% ikke til at ske med 5 angribere i truppen. Just saying
                  Du ødelægger min positive vibe. Just saying.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Du ødelægger min positive vibe. Just saying.

                    MvT
                    Det må du undskylde. Just apologizing.

                    Comment


                      Er der nogen der ved noget om hvad vores transfer budget er på. Altså hvor meget Kent kan købe for

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                        Er der nogen der ved noget om hvad vores transfer budget er på. Altså hvor meget Kent kan købe for
                        Det er der nok kun få personer der ved.. Men jeg gætter på et meget lavt beløb mm der sælges en spiller for et godt beløb..
                        Mit gæt ​er 1.5-2 mill max til transfer,agenter og signon fee... But your guess is as good as mine

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er der nok kun få personer der ved.. Men jeg gætter på et meget lavt beløb mm der sælges en spiller for et godt beløb..
                          Mit gæt ​er 1.5-2 mill max til transfer,agenter og signon fee... But your guess is as good as mine
                          Det var ikke meget. Så tror jeg godt vi kan glemme Kasper kusk med flere på det niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                            Det var ikke meget. Så tror jeg godt vi kan glemme Kasper kusk med flere på det niveau.
                            Ja det tror jeg desværre at vi kan. Selvom KK gerne vil væk fra FCK og ser OB som en god mulighed.. Ham så jeg gerne i OB
                            Mon ikke at man går efter en transferfri spiller eller en fra 1.div man tror man kan udvikle.. Det er mine gæt..
                            Sæt ikke næsen for højt i dette vindue da vi nok kun ser 1 signing.. Max 2

                            It sucks to be poor

                            Comment


                              Har lige læst ham som hedder Lasse Vøge på Twitter, han skriver at de jagter en forsvarsspiller (ung), en midtbanespiller og så kæmper de med at forlænge med Tingager og JJT. Så skriver han også at det lugter af en udlejning af yao og Weber og man ikke skal forvente en banegård.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Har lige læst ham som hedder Lasse Vøge på Twitter, han skriver at de jagter en forsvarsspiller (ung), en midtbanespiller og så kæmper de med at forlænge med Tingager og JJT. Så skriver han også at det lugter af en udlejning af yao og Weber og man ikke skal forvente en banegård.
                                Lasse Vøge har relativt god føling med den slags. Han er journalist på BT Sporten og derudover striwet.

                                Comment

                                Working...
                                X