Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Synes det er uambitiøst at gå efter Marcondes. Hvorfor ikke gå efter Ingvartsen i stedet. Han er da bedre - og så kan vi spørge på Lobotka samtidig...
    Fair nok til bredden, men så skal der fandme også hentes nogle reelle forstærkninger.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Fair nok til bredden, men så skal der fandme også hentes nogle reelle forstærkninger.

      MvT

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Fair nok til bredden, men så skal der fandme også hentes nogle reelle forstærkninger.

        MvT
        Zlatan er tilgængelige på fri transfer. Jeg siger det bare.
        Han har, efter min mening, potentiale til at blive vores bedste angriber siden Fall.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Zlatan er tilgængelige på fri transfer. Jeg siger det bare.
          Han har, efter min mening, potentiale til at blive vores bedste angriber siden Fall.

          Nååååh, 35 år og lidt over the hill, det lyder ja lidt som en anden KEP ... 😜
          Desuden skal vi slås med Hertha om ham som tilbyder ham fun i sted af penge:
          https://twitter.com/HerthaBSC/status/873113967224160257
          "No contract at @ManUtd - we've great fans, but still no cash: BUT YOU CAN WIN @bundesliga_de for 1st time 🎉 Think about it @Ibra_official https://t.co/4mx0rEmMXr"
          Så skulle vi tilbyde ham en ægte back-to-the-roots-oplevelse med vores trænigsfasciliteter... så lad os se om det lykkes!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Zlatan er tilgængelige på fri transfer.
            Det er jo ikke i bredden vi skal forstærke os
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Lidt sådanne citater man efterlyser engang imellem fra OB/JH

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...-star-quality/

              Når dette er sagt er jeg med på at det kan medføre en hvis forventning og der mulighed for kontant afregning hvis det ikke lykkedes..
              Men savner at vi kommer lidt frem i skoene til tider istedet for det sindige jyde halløj 24/7

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har forsøgt lidt på sms her til aften. Jeg ved han ved en masse da kontakterne før har været lige i øjet. ikke min bedste ven eller en jeg snakker med til daglig så den er ikke super nem. Men fik 2 info mere.. Jeg poster dem da han 100% ikke læser med herinde. Håber godt nok at de passer og jeg ikke bliver helt til grin..

                1) han skulle have dobbelt statsborgerskab da faderen vist var mørk i huden og moderen tysk. Så han var lidt mulat(hans ord ikke mit)
                2) Han skulle på et tidspunkt have spillet i Skt Pauli eller Herta Berlin(citat: Det var vidst en af de 2).

                Thats all i know. Tvivler på at jeg får mere. Tro på det eller lad være..
                Kom der mere ud af dette

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Jeg har muligvis spændende nyheder i løbet af ugen. Ifølge min kilde skulle der være heftig aktivitet omkring JH's kontor i disse dage.
                  Hvad blev der af disse nyheder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lidt sådanne citater man efterlyser engang imellem fra OB/JH

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...-star-quality/

                    Når dette er sagt er jeg med på at det kan medføre en hvis forventning og der mulighed for kontant afregning hvis det ikke lykkedes..
                    Men savner at vi kommer lidt frem i skoene til tider istedet for det sindige jyde halløj 24/7
                    helt enig - savner generelt der er lidt klare ambitioner. Hvad vil man med OB?

                    Er man virkelig tilfreds med at forsøge at nå top 6 med en trup der, kun hvis ALT spiller kan klemme sig med i det forjættede land.

                    Men, og det er væsenligt - der skal sgu følges op på det.....

                    Comment


                      Kanstrup til AGF på fri. Kunne ellers godt have JH mistænkt for kigge hans vej. Nogen med insiderviden om, at vi var efter ham?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                        Kom der mere ud af dette
                        Nope. Har ikke hørt mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Kanstrup til AGF på fri. Kunne ellers godt have JH mistænkt for kigge hans vej. Nogen med insiderviden om, at vi var efter ham?
                          Har ingen info men tvivler på at vi har været med her om en løntung midtforsvarer uden vidresalgspotentiale. Sådan en har vi allerede 1 af..
                          Lige nu har vi 3 "profiler" som "alle bør spille hver gang".

                          Tænker at det ville være meget mere fornuftigt at prøve at finde den nye Tingager som man kan bygge op over 1-2 år og som accepterer en del tid på bænken

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            helt enig - savner generelt der er lidt klare ambitioner. Hvad vil man med OB?

                            Er man virkelig tilfreds med at forsøge at nå top 6 med en trup der, kun hvis ALT spiller kan klemme sig med i det forjættede land.

                            Men, og det er væsenligt - der skal sgu følges op på det.....
                            Savner den store Masterplan bliver fremlagt om hvordan OB skal se ud i fremtiden og hvad gør man for at komme der til..
                            Er det bare at komme i Top 6 hver sæson en succes i sig selv?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Kanstrup til AGF på fri. Kunne ellers godt have JH mistænkt for kigge hans vej. Nogen med insiderviden om, at vi var efter ham?
                              Vi har jo allerede 3, der burde spille hver gang; så... nej? Kanstrup er en leder - meget mere holdbar både på kort og på lang sigt - og endnu mere smart: Kun en 2-årig kontrakt, så der kan tages højde for om personen falder hurtigt ind; så der allerede kan tales forlængelse efter ét år - eller sælges, hvis han bliver en stor succés. Ikke noget med 3 eller 4-årige kontrakter til en dyr løn. Nej - fornuft. Som Gravgaard siger: Vide hvornår man skal "trykke på knappen".

                              Jeg ville meget hellere have Kanstrup end Kenneth Emil. Ikke ensbetydende med, at der var garanti for succés (Det er der så godt som ingen garanti for med NOGEN som helst af de handler vores ledelse laver), men jeg tror Kanstrup havde været en værdifuld signing. Også selv om vi så havde 3 i forvejen - hvoraf den ene er, sandsynligvis, løntung.

                              Kanstrup valgte vel bare det mest spændende projekt - i hans øjne. Imens er vi "stuck" med "Varm luft"-herrerne og deres diffuse projekt.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Vi har jo allerede 3, der burde spille hver gang; så... nej? Kanstrup er en leder - meget mere holdbar både på kort og på lang sigt - og endnu mere smart: Kun en 2-årig kontrakt, så der kan tages højde for om personen falder hurtigt ind; så der allerede kan tales forlængelse efter ét år - eller sælges, hvis han bliver en stor succés. Ikke noget med 3 eller 4-årige kontrakter til en dyr løn. Nej - fornuft. Som Gravgaard siger: Vide hvornår man skal "trykke på knappen".

                                Jeg ville meget hellere have Kanstrup end Kenneth Emil. Ikke ensbetydende med, at der var garanti for succés (Det er der så godt som ingen garanti for med NOGEN som helst af de handler vores ledelse laver), men jeg tror Kanstrup havde været en værdifuld signing. Også selv om vi så havde 3 i forvejen - hvoraf den ene er, sandsynligvis, løntung.

                                Kanstrup valgte vel bare det mest spændende projekt - i hans øjne. Imens er vi "stuck" med "Varm luft"-herrerne og deres diffuse projekt.

                                MvH ChrisOB
                                tja tja bum bum.....de der korte kontrakter kan også være noget skidt - gør spilleren det gør kan man let stå i en situation allerede efter et år hvor man er nødt til at sælge (hvis ikke de vil forlænge - bare for at få lidt ud af det....) som udgangspunkt er jeg nok mere til 3-4 årige kontrakter, men vi har godt nok bare været uheldige på det sidste; KEP og 5 år til AK - der skød man fandme over målet....desværre

                                Comment

                                Working...
                                X