Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lasse Vøge
    Lasse Vøge @LasseVge
    Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
    6.02 PM · 6. aug. 2017

    -

    Lasse Vøge @LasseVge
    ·
    2 min
    Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.
    men er det der vi mangler mest? I vores (i mine øjne) bedste opstilling er det i venstresiden vi skal styrkes før vi forstærker resten .. VB og VK er håbløst ...

    Desler er acceptabelt men JBL og Joao er bare ikke gode nok og Jønsson er smerte at se på ..

    Gryte
    Ryan. Tverskov. Tingager. Desler
    Joan. Izu. JJT. Greve
    Helenius. AK

    Mikkelsen
    KEP
    Jønsson
    Festersen

    Buus
    Eskesen
    Weber

    Oliver, Joao, Casper, Thrane, Nana, Yao
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Jeg ville ikke blive overrasket hvis Yao ender som Mikkelsen Vol. II
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Glem det. Der kommer ikke noget godt.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).

          Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.

          Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.

          Anyways, sidespor :)
          Du har ret, det er til grin, sig det er en joke?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Du har ret, det er til grin, sig det er en joke?
            Til mindst har de ikke kun data fra Aab- og Horsens-spillere der. Og har også mere tiltro til mckellberg end til JH.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).

              Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.

              Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.

              Anyways, sidespor :)
              Interessant, det ville da fedt, hvis det kunne være med til at gøre nogle beslutningsprocesser bedre.

              Men, hvis OB får tilbudt gratis hjælp i scouting-regi, forstår jeg ikke, at man ikke sætter folk til at identificere spiller ud fra data fra rigtige fodboldkampe, fremfor det pseudo-data som FM laver. Vi skal huske på, at den analyse der ligger bag de evner spillerne bliver tildelt i FM, er næsten 100% subjektiv, og at der slet ikke tages objektiv data analyse med i betragtningen.

              Derfor bliver det udelukkende op til den/de enkeltes mavefornemmelser og syn på fodbold, hvor godt de forskellige spillere skal rates, og derfor er vurderingen af spillerne jo i den grad i risikozonen for at være ramt af kraftigt bias. Det betyder ikke, at det er ubrugeligt, det betyder bare at vurderingerne i den grad skal tages med et gran salt og med det forbehold, at den er den enkelte, sikkert meget lavt betalte, scouts evner og grundighed, eller mangel på samme, der ligger bag en sådan vurdering.

              Og jeg synes med rette godt, at man kan stille spørgsmål ved de enkelte scouts evner nogle gange, især når vi kommer op på et niveau, hvor der foreligger meget empiri der kan ligge til grund for sådan en vurdering. Vi kan jo tage udgangspunkt i OB og den seneste update af spillet f.eks.

              Den seneste update kom så vidt jeg ved i starten af Marts måned. Hvis vi kigger på den overordnede stat der hedder "Nuværende Evne" som skal er en skala fra 0-200 og skal forestille at være den akkumulerede sum af en spillers evner, så er her nogle udvalgte fra OB.

              Rasmus Festersen - 114
              Mikkel Desler - 110
              Joao Pereira - 103
              Nana Welbeck - 103
              Joan Edmundsson - 103
              Jens Jakob Thomasen - 100
              Jacob Barrett - 99

              Der ligger åbenlyst nogle forskelle her, som vi med et rimeligt godt kendskab til OB åbenlyst kan se er helt skævt vurderet, og i øvrigt var det i marts måned også.

              Og så er der det med at skulle forudsige, hvordan spillerne udvikler sig, som måske er her man ville kunne bruge sådan noget data. Her har FM et sindrigt system, hvor de har to former for maxevner som de tildeler spillerne. Den ene er, som introduceret før, en værdi mellem 0-200 som så er den max opnåelige samlede evne. Det andet er en minusværdi, som betyder at en spiller får en potentiel maxevne inden for et givent interval, og det vil så være helt tilfældigt spil for spil, hvilken maxevne den givne spiller har når man starter op.

              Hvordan de sondrer mellem hvem der skal have en fast maxevne og hvem der skal have en variabel, har jeg ingen idé om, men det er i hvert fald ikke særligt seriøst i mine ører i scouting øje med.

              Vi kan jo tage udgangspunkt i den "Potentielle evne" som det hedder, som nogle forskellige OB-spillere er tildelt.

              Mikkel Desler - 125
              Nana Welbeck - 122
              Ryan Laursen - 120
              Mathias Greve - 118
              Jeppe Tverskov - 113
              Frederik Tingager 109
              Joan Edmundsson - 105
              Jens Jakob Thomasen - -65 (105-135 variabel)
              Oliver Lønfeldt -6 (90-120 variabel)
              Yao - -6 (90-120 variabel)

              Der er rigtigt mange ting ved ovenstående, som man kan sætte spørgsmålstegn ved.

              Hvorfor i alverden har Welbecks potentielle evne, og hvorfor er JJTs evne en variabel sammenlignet med hans og nogle af de andre talenters? Skulle Welbeck have bevist sig mere end JJT i Marts måned? Hvorfor er Desler rated klart højest af vores talenter, og hvorfor har han højere potentiale end RJL der alle dage har været kendt som et stortalent med skadesproblemer? Hvorfor er spillere som Tingager, Tverskov, og Edmundsson så lave i både nuværende evne og potentiel evne? De to sidstnævnte var velsagtens allerede vores bedste spillere i efteråret? Og hvordan kan Yao og Lønfeldt være vurderet helt ens i potentiale? Yao der havde spillet Superliga, havde lavet godt med mål for reserveholdet, var blevet vores topscorer i U19 sæsonen før på kun én halvsæson, overfor Lønfeldt der havde leveret nogle overskuelige præstationer på reserveholdet, og havde lavet 4 mål på 1½ år for U19. Giver i hvert fald ikke mening for mig.

              Jeg synes i den grad om idéen om, at OB crowdsourcer sig frem til noget viden, det kan jeg sagtens se fornuften i for en klub, hvor ressourcerne ikke er flest. Men så lad det da i det mindste være noget viden der er tilegnet via 1. hånds kilder og/eller objektiv data, og ikke nogle tvivlsomme 2. og 3. hånds vurderinger.
              Last edited by Sheed; 06-08-2017, 22:03.

              Comment


                Det er ikke nødvendigvis scouts - i hvert fald ikke professionelle - der kommer med vurderingen til fm (medmindre de har lavet proceduren markant om til de sidste par udgaver). Det har fungeret sådan, at der er en, som har hovedansvar for Danmark (og som sikkert får en slags betaling for det). Han udstikker så nogle rammer og uddelegerer de enkelte klubber til interessede. Selvfølgelig skal man demonstrere en hvis indsigt og interesse i klubben, men det kunne i princippet være hvem som helst herinde, der stod for OB. Ham med hovedansvaret skal så sørge for, at det ikke stikker helt af, og at JJT ikke får potentiale som Messi osv, men han har ikke nødvendigvis nogen som helst forudsætning for at vurdere, om Yao er bedre/har større potentiale end lønfeldt irl.

                Det er sikkert anderledes i nogle af de store lande osv, men jeg vil godt tilslutte mig Sheeds konklusion om, at man skal være varsom med at lave alt for mange konklusioner ud fra FM.
                Dermed ikke sagt, at det er totalt ubrugeligt, men det er nok ikke der, at OB skal hænge hele sin scoutinghat på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Glem det. Der kommer ikke noget godt.
                  Tåhyler said it. I hørte det her.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det er ikke nødvendigvis scouts - i hvert fald ikke professionelle - der kommer med vurderingen til fm (medmindre de har lavet proceduren markant om til de sidste par udgaver). Det har fungeret sådan, at der er en, som har hovedansvar for Danmark (og som sikkert får en slags betaling for det). Han udstikker så nogle rammer og uddelegerer de enkelte klubber til interessede. Selvfølgelig skal man demonstrere en hvis indsigt og interesse i klubben, men det kunne i princippet være hvem som helst herinde, der stod for OB. Ham med hovedansvaret skal så sørge for, at det ikke stikker helt af, og at JJT ikke får potentiale som Messi osv, men han har ikke nødvendigvis nogen som helst forudsætning for at vurdere, om Yao er bedre/har større potentiale end lønfeldt irl.

                    Det er sikkert anderledes i nogle af de store lande osv, men jeg vil godt tilslutte mig Sheeds konklusion om, at man skal være varsom med at lave alt for mange konklusioner ud fra FM.
                    Dermed ikke sagt, at det er totalt ubrugeligt, men det er nok ikke der, at OB skal hænge hele sin scoutinghat på.
                    Jeg har engang vurderet OBs ungdomsspillere til en af udgaverne, det var ikke ligefrem eksakt videnskab ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).

                      Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.

                      Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.

                      Anyways, sidespor :)
                      Fedt. Som klub i en udviklingsfase, så må man være søgende - specielt i sit netværk og i sit netværks netværk. "Lukker" man sit sit netværk for hurtigt er der risiko for at miste de muligheder, der ligger.

                      Spiller i FM er så vidt jeg ved stadig ikke baseret på big data, men det er baseret på fornemmelse, og det er jo stadig en del af moderne scouting - heldigvis. Samtidig er der også kommet rigtig langt mellem "Emil Debski'erne". Det er lang mere realistisk end tidligere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg har engang vurderet OBs ungdomsspillere til en af udgaverne, det var ikke ligefrem eksakt videnskab ;-)
                        Men er det eksakt videnskab at konkludere noget ud fra én kilde? ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Interessant, det ville da fedt, hvis det kunne være med til at gøre nogle beslutningsprocesser bedre.

                          Men, hvis OB får tilbudt gratis hjælp i scouting-regi, forstår jeg ikke, at man ikke sætter folk til at identificere spiller ud fra data fra rigtige fodboldkampe, fremfor det pseudo-data som FM laver. Vi skal huske på, at den analyse der ligger bag de evner spillerne bliver tildelt i FM, er næsten 100% subjektiv, og at der slet ikke tages objektiv data analyse med i betragtningen.

                          Derfor bliver det udelukkende op til den/de enkeltes mavefornemmelser og syn på fodbold, hvor godt de forskellige spillere skal rates, og derfor er vurderingen af spillerne jo i den grad i risikozonen for at være ramt af kraftigt bias. Det betyder ikke, at det er ubrugeligt, det betyder bare at vurderingerne i den grad skal tages med et gran salt og med det forbehold, at den er den enkelte, sikkert meget lavt betalte, scouts evner og grundighed, eller mangel på samme, der ligger bag en sådan vurdering.

                          Og jeg synes med rette godt, at man kan stille spørgsmål ved de enkelte scouts evner nogle gange, især når vi kommer op på et niveau, hvor der foreligger meget empiri der kan ligge til grund for sådan en vurdering. Vi kan jo tage udgangspunkt i OB og den seneste update af spillet f.eks.

                          Den seneste update kom så vidt jeg ved i starten af Marts måned. Hvis vi kigger på den overordnede stat der hedder "Nuværende Evne" som skal er en skala fra 0-200 og skal forestille at være den akkumulerede sum af en spillers evner, så er her nogle udvalgte fra OB.

                          Rasmus Festersen - 114
                          Mikkel Desler - 110
                          Joao Pereira - 103
                          Nana Welbeck - 103
                          Joan Edmundsson - 103
                          Jens Jakob Thomasen - 100
                          Jacob Barrett - 99

                          Der ligger åbenlyst nogle forskelle her, som vi med et rimeligt godt kendskab til OB åbenlyst kan se er helt skævt vurderet, og i øvrigt var det i marts måned også.

                          Og så er der det med at skulle forudsige, hvordan spillerne udvikler sig, som måske er her man ville kunne bruge sådan noget data. Her har FM et sindrigt system, hvor de har to former for maxevner som de tildeler spillerne. Den ene er, som introduceret før, en værdi mellem 0-200 som så er den max opnåelige samlede evne. Det andet er en minusværdi, som betyder at en spiller får en potentiel maxevne inden for et givent interval, og det vil så være helt tilfældigt spil for spil, hvilken maxevne den givne spiller har når man starter op.

                          Hvordan de sondrer mellem hvem der skal have en fast maxevne og hvem der skal have en variabel, har jeg ingen idé om, men det er i hvert fald ikke særligt seriøst i mine ører i scouting øje med.

                          Vi kan jo tage udgangspunkt i den "Potentielle evne" som det hedder, som nogle forskellige OB-spillere er tildelt.

                          Mikkel Desler - 125
                          Nana Welbeck - 122
                          Ryan Laursen - 120
                          Mathias Greve - 118
                          Jeppe Tverskov - 113
                          Frederik Tingager 109
                          Joan Edmundsson - 105
                          Jens Jakob Thomasen - -65 (105-135 variabel)
                          Oliver Lønfeldt -6 (90-120 variabel)
                          Yao - -6 (90-120 variabel)

                          Der er rigtigt mange ting ved ovenstående, som man kan sætte spørgsmålstegn ved.

                          Hvorfor i alverden har Welbecks potentielle evne, og hvorfor er JJTs evne en variabel sammenlignet med hans og nogle af de andre talenters? Skulle Welbeck have bevist sig mere end JJT i Marts måned? Hvorfor er Desler rated klart højest af vores talenter, og hvorfor har han højere potentiale end RJL der alle dage har været kendt som et stortalent med skadesproblemer? Hvorfor er spillere som Tingager, Tverskov, og Edmundsson så lave i både nuværende evne og potentiel evne? De to sidstnævnte var velsagtens allerede vores bedste spillere i efteråret? Og hvordan kan Yao og Lønfeldt være vurderet helt ens i potentiale? Yao der havde spillet Superliga, havde lavet godt med mål for reserveholdet, var blevet vores topscorer i U19 sæsonen før på kun én halvsæson, overfor Lønfeldt der havde leveret nogle overskuelige præstationer på reserveholdet, og havde lavet 4 mål på 1½ år for U19. Giver i hvert fald ikke mening for mig.

                          Jeg synes i den grad om idéen om, at OB crowdsourcer sig frem til noget viden, det kan jeg sagtens se fornuften i for en klub, hvor ressourcerne ikke er flest. Men så lad det da i det mindste være noget viden der er tilegnet via 1. hånds kilder og/eller objektiv data, og ikke nogle tvivlsomme 2. og 3. hånds vurderinger.
                          Jeg sidder lige på mobilen i Sverige, så beklager, at mit svar ikke bliver så uddybende som det kunne have været.

                          Først og fremmest vil jeg lige nævne, at jeg tilbød lidt 'scouting'-hjælp uopfordret, efter vi havde tabt til FCN, og jeg for Gud ved hvilken gang savnede nogle andre typer på holdet.

                          Ole forklarede mig i en mail, hvordan OB arbejder, når der skal scoutes spillere og det er klart, at FM som eventuelt datagrundlag, er en lille del af det samlede billede. Derfor skal det ikke lyde sådan, at OB henter spilllere baseret på en eller anden tilfældig fans FM spil.

                          Vurderingen af den enkelte spiller er, som du påpeger ind imellem off. Mht til min liste er der med stor sandsynlighed spillere, der ikke figurerer på JH og ON's bruttoliste, og det kan de så vurdere om der skal scoutes yderligere på. I sidste ende er det bare nogle navne, som i FM udvikler sig til gode spillere (bedre end til at blive i OB). Og hvis man kan fange en af dem tidligt, kan man måske lave en god handel.

                          Som sagt er flere fra min liste, fra da spillet udkom, allerede røget til større europæiske klubber i mellemtiden. Ikke at det er et kvalitetsstempel i sig selv, men det kan jo betyde at listen ikke er helt ubrugelig.

                          Anywho, se det som en velmendt håndsudrækning til vores sportslige udvalg, som de så kan vælge at kigge på eller smide i papirkurven.

                          Det var det eneste :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Interessant, det ville da fedt, hvis det kunne være med til at gøre nogle beslutningsprocesser bedre.

                            Men, hvis OB får tilbudt gratis hjælp i scouting-regi, forstår jeg ikke, at man ikke sætter folk til at identificere spiller ud fra data fra rigtige fodboldkampe, fremfor det pseudo-data som FM laver. Vi skal huske på, at den analyse der ligger bag de evner spillerne bliver tildelt i FM, er næsten 100% subjektiv, og at der slet ikke tages objektiv data analyse med i betragtningen.

                            Derfor bliver det udelukkende op til den/de enkeltes mavefornemmelser og syn på fodbold, hvor godt de forskellige spillere skal rates, og derfor er vurderingen af spillerne jo i den grad i risikozonen for at være ramt af kraftigt bias. Det betyder ikke, at det er ubrugeligt, det betyder bare at vurderingerne i den grad skal tages med et gran salt og med det forbehold, at den er den enkelte, sikkert meget lavt betalte, scouts evner og grundighed, eller mangel på samme, der ligger bag en sådan vurdering.

                            Og jeg synes med rette godt, at man kan stille spørgsmål ved de enkelte scouts evner nogle gange, især når vi kommer op på et niveau, hvor der foreligger meget empiri der kan ligge til grund for sådan en vurdering. Vi kan jo tage udgangspunkt i OB og den seneste update af spillet f.eks.

                            Den seneste update kom så vidt jeg ved i starten af Marts måned. Hvis vi kigger på den overordnede stat der hedder "Nuværende Evne" som skal er en skala fra 0-200 og skal forestille at være den akkumulerede sum af en spillers evner, så er her nogle udvalgte fra OB.

                            Rasmus Festersen - 114
                            Mikkel Desler - 110
                            Joao Pereira - 103
                            Nana Welbeck - 103
                            Joan Edmundsson - 103
                            Jens Jakob Thomasen - 100
                            Jacob Barrett - 99

                            Der ligger åbenlyst nogle forskelle her, som vi med et rimeligt godt kendskab til OB åbenlyst kan se er helt skævt vurderet, og i øvrigt var det i marts måned også.

                            Og så er der det med at skulle forudsige, hvordan spillerne udvikler sig, som måske er her man ville kunne bruge sådan noget data. Her har FM et sindrigt system, hvor de har to former for maxevner som de tildeler spillerne. Den ene er, som introduceret før, en værdi mellem 0-200 som så er den max opnåelige samlede evne. Det andet er en minusværdi, som betyder at en spiller får en potentiel maxevne inden for et givent interval, og det vil så være helt tilfældigt spil for spil, hvilken maxevne den givne spiller har når man starter op.

                            Hvordan de sondrer mellem hvem der skal have en fast maxevne og hvem der skal have en variabel, har jeg ingen idé om, men det er i hvert fald ikke særligt seriøst i mine ører i scouting øje med.

                            Vi kan jo tage udgangspunkt i den "Potentielle evne" som det hedder, som nogle forskellige OB-spillere er tildelt.

                            Mikkel Desler - 125
                            Nana Welbeck - 122
                            Ryan Laursen - 120
                            Mathias Greve - 118
                            Jeppe Tverskov - 113
                            Frederik Tingager 109
                            Joan Edmundsson - 105
                            Jens Jakob Thomasen - -65 (105-135 variabel)
                            Oliver Lønfeldt -6 (90-120 variabel)
                            Yao - -6 (90-120 variabel)

                            Der er rigtigt mange ting ved ovenstående, som man kan sætte spørgsmålstegn ved.

                            Hvorfor i alverden har Welbecks potentielle evne, og hvorfor er JJTs evne en variabel sammenlignet med hans og nogle af de andre talenters? Skulle Welbeck have bevist sig mere end JJT i Marts måned? Hvorfor er Desler rated klart højest af vores talenter, og hvorfor har han højere potentiale end RJL der alle dage har været kendt som et stortalent med skadesproblemer? Hvorfor er spillere som Tingager, Tverskov, og Edmundsson så lave i både nuværende evne og potentiel evne? De to sidstnævnte var velsagtens allerede vores bedste spillere i efteråret? Og hvordan kan Yao og Lønfeldt være vurderet helt ens i potentiale? Yao der havde spillet Superliga, havde lavet godt med mål for reserveholdet, var blevet vores topscorer i U19 sæsonen før på kun én halvsæson, overfor Lønfeldt der havde leveret nogle overskuelige præstationer på reserveholdet, og havde lavet 4 mål på 1½ år for U19. Giver i hvert fald ikke mening for mig.

                            Jeg synes i den grad om idéen om, at OB crowdsourcer sig frem til noget viden, det kan jeg sagtens se fornuften i for en klub, hvor ressourcerne ikke er flest. Men så lad det da i det mindste være noget viden der er tilegnet via 1. hånds kilder og/eller objektiv data, og ikke nogle tvivlsomme 2. og 3. hånds vurderinger.
                            Det er en noget besynderlig vurdering. Det mest overraskende er faktisk at Nana er vurderet til at have et så stort potentiale. Han er jo ung og oplagt uforløst. Det ville være godt, hvis vurderingen var rigtig. Og jeg synes da vi har set fremskridt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Lol

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aek-fra-israel

                              Måske han kunne tilknyttes på en kort kontrakt?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Lol

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aek-fra-israel

                                Måske han kunne tilknyttes på en kort kontrakt?
                                Tænkte det samme.. fin backup

                                Comment

                                Working...
                                X